Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre på nyttårsaften?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en helt oppegående person, men har ingen venner. Har ingen planer i dag. Sannsynligvis blir jeg bare sittende hjemme med familien igjen. Ikke at det plager meg så mye, men det hadde vært morsomt å dra ut for en gangs skyld.

 

Nå drar jeg og trener, og håper at det har kommet noen forslag når jeg er tilbake. Godt nyttår. :)

Anonymkode: eab71...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også alene i år, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det blir vel bare litt spilling og tv. Litt trist, men vi får gjøre det beste ut av det :)

Anonymkode: a9036...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også alene, men det plager meg ikke. Syns de festene jeg har vært på tidligere har vært oppskrytt. Koser meg heller hjemme med TV og god mat alene uten masse støy og fulle folk.

Anonymkode: a497d...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 og det eneste jeg vet kommer til å skje i kveld er at jeg skal spise kalkun og masse andre godsaker med mamma og mormor. Synes det er ok, men hadde sikkert vært gøy å gjøre noe med noen på min egen alder :P men synes ikke det er noe big deal egentlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør som jeg pleier, ser på Kongelig Varieté til ca. 23.40, så stikker jeg rett opp bakken og ser på fyrverkeri over byen, så hjem igjen og ser opptaket av siste del av varietéen. Spiser god mat, i år blir det pinnekjøttrester med tilbehør, god alkoholfri drikke fra polet, chips og godteri. Koser meg altså så godt jeg kan alene. Er vant til å være alene, så det gjør meg ingenting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også alene i Oslo. Skal bare spise spaghettirester og se på tv tror jeg, men kunne godt tenkt meg å dra ut å danse. De jeg kjenner skal på middager til folk jeg ikke kjenner og har ikke så mange venner jeg heller :/ 

Anonymkode: 4a413...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært alene de siste 6årene. Jeg behandler det som en helt vanlig dag. 

Anonymkode: 92fec...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta deg en tur på byen dersom du synes det er kjekt å dra dit alene :) Er du noenlunde utadvent, så finner du sikkert noen å henge med der :) 
Hvis ikke ville jeg bare tatt det rolig hjemme. Gått ut litt før 00 og sett fyrverkeriene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også alene, men det plager meg ikke. Syns de festene jeg har vært på tidligere har vært oppskrytt. Koser meg heller hjemme med TV og god mat alene uten masse støy og fulle folk.

Anonymkode: a497d...2c2

Jeg er helt enig. Jeg føler at man nesten må gå ut på nyttårsaften, men de gangene jeg har gjort det har jeg som regel kjedet meg. I år er jeg syk, men jeg hadde nok uansett tilbrakt kvelden hjemme med god mat og godt selskap (familie). Dersom noen av vennene mine hadde foretrukket en liten sammenkomst fremfor fest hadde det nok vært hyggelig, men tydeligvis er støy og fulle folk mer appellerende. 

Anonymkode: 9c5cc...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en helt oppegående person, men har ingen venner. Har ingen planer i dag. Sannsynligvis blir jeg bare sittende hjemme med familien igjen. Ikke at det plager meg så mye, men det hadde vært morsomt å dra ut for en gangs skyld.

 

Nå drar jeg og trener, og håper at det har kommet noen forslag når jeg er tilbake. Godt nyttår. :)

Anonymkode: eab71...462

Jeg er alene sammen med et av barna mine på nyttårsaften. Vi koser oss med god mat, godteri, og stjerneskudd. Men ellers så er dagen bare som en vanlig dag egentlig. Hadde jeg ikke hatt barn her, så hadde jeg nok bare kost meg med god mat alene :) . Kan ha det fint alene og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer koser oss hjemme og venter på at kalkun og tilbehør godgjør seg i ovnen. Vi skal spille litt spill og se på film. Blir ikke no hæla i taket i år da jeg er tre dager over fødselstermin, men vi skal kose oss masse likevel og nyte en av våre siste kvelder alene før babyen kommer. Håper bare ikke fødselen setter i gang før kalkunen er ferdig ;) 

Anonymkode: 39094...d23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake. Blir nok bare å spise kalkun sammen med familien da. Like greit kanskje, istedenfor å feire nyttår med masse fremmede. :) 

Anonymkode: eab71...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Spille masse dataspill, og surfe på internett ?

Anonymkode: 3607b...9ff

Surfe, og surfe etter filmer er noe i mellom all spisingen :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er også alene i Oslo. Kjenner et par stykker som skal på en fest på Blindern, men de inviterte bare alle de kjente via Facebook, så har ikke snakket med dem personlig. Resten av oppmøtet er vel type 5-12 år yngre enn meg og, så er redd det ville blitt litt fisk på land. Har ikke helt utelukket det ennå, siden det ser ut til å være mitt eneste alternativ til å sitte her, men frister ikke kjempemye heller, må si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Okapi skrev:

Er også alene i Oslo. Kjenner et par stykker som skal på en fest på Blindern, men de inviterte bare alle de kjente via Facebook, så har ikke snakket med dem personlig. Resten av oppmøtet er vel type 5-12 år yngre enn meg og, så er redd det ville blitt litt fisk på land. Har ikke helt utelukket det ennå, siden det ser ut til å være mitt eneste alternativ til å sitte her, men frister ikke kjempemye heller, må si det.

Det som er humoren på toppen av at vi sitter å klager litt over at vi sitter alene på en nyttårsaften for eksempel... er at vi bor gjerne i de største byene i landet , og allikevel så føler vi oss litt ensomme på en slik dag ;). Jeg er på en måte lykkelig ensom... altså jeg liker å være i stile omgivelser... Liker ikke store fester med mye folk... det hadde jeg ikke orket.... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de største byene er det vel mer sannsynlig at enkelte blir oversett. Jeg tror ikke noen vet at jeg sitter her alene. Hadde det vært tilfelle hadde jeg sannsynligvis fått en eller annen sympatiinvitasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Okapi skrev:

I de største byene er det vel mer sannsynlig at enkelte blir oversett. Jeg tror ikke noen vet at jeg sitter her alene. Hadde det vært tilfelle hadde jeg sannsynligvis fått en eller annen sympatiinvitasjon.

Jeg har fått invitasjoner... men nei ... jeg ville være alene sammen med min tenåring, på nyttårsaften. Men tenåringen min er mer opptatt av å være med venner nå , så nå ble jeg sittende alene ;). Men jeg skal ikke klage :) Koser meg! Men det er faktisk trist for dem som ikke liker å være alene... Og man sier at det er ofte mange ensomme i de største byene ja. Trøsten er at det er mange flere enn man tror som er alene på denne dagen. Og da blir det ikke så unormalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...