aline Skrevet 25. oktober 2004 #61 Skrevet 25. oktober 2004 synes loon virkelig er så søt jeg da.. og jeg er glad for at det er han som vinner hele greia. det har han ærlig fortjent! ... jaja, da var det ikke noe vits i å se mer på DET programmet... :o dersom det er sant at Loon vinner, så vet vi jo at "kremen" (noe som viser hvor barnslige det går an å være, hadde de virkelig VÆRT kremen, så hadde de jo ikke akkurat trengt å minne andre på det...) er de som krangler seg frem i ledelsen igjen, og ett barneteve der christian, petter og loon kjemper om en bil, det gidder jeg ikke se på, de burde blitt psykisk gamle nok før de fikk lov til å sitte bak rattet!!
aline Skrevet 29. oktober 2004 #62 Skrevet 29. oktober 2004 jepp-jepp-jepp, så røyk Christian ut da!! må nok følge med videre lell gitt.
Jens Skrevet 29. oktober 2004 #63 Skrevet 29. oktober 2004 Aline, Anonym har skrevet hvem som har vunnet i alle innlegg om reality serier, så det er nok bare noe h*n finner på for å prøve å ødelegge!
Gjest Emera Skrevet 29. oktober 2004 #64 Skrevet 29. oktober 2004 Aline, Anonym har skrevet hvem som har vunnet i alle innlegg om reality serier, så det er nok bare noe h*n finner på for å prøve å ødelegge! Er det sant? Det var da godt! Da kan jeg fremdeles se på og være spent! Det var jo forresten nære på for Loon i går, da... De der tilfeldige minuspoengene er skumle.
aline Skrevet 29. oktober 2004 #65 Skrevet 29. oktober 2004 godt å høre, greit nok om Loon vinner altså, men jeg vil ikke vite det i forkant... synes i grunnen de tilfeldige poengene gir litt ekstra spenning jeg. det gjør det umulig å vinne KUN på allianser, og der er jo greit.
*Lene* Skrevet 29. oktober 2004 #66 Skrevet 29. oktober 2004 godt å høre, greit nok om Loon vinner altså, men jeg vil ikke vite det i forkant... synes i grunnen de tilfeldige poengene gir litt ekstra spenning jeg. det gjør det umulig å vinne KUN på allianser, og der er jo greit. Jepp..Nemlig.. Ellers hadde jeg ikke giddet se på! Spyr snart av allianser, avtaler, intriger etc etc... Digga meg skikkelig i går da Christian ble stemt hjem! Litt komisk at de trakk hverandre da! Loon er en verdig vinner syns jeg. Han har dratt MANGE lass for de andre, samt muntret dem opp. Har vel aldri hørt Loon klage heller!!!
aline Skrevet 29. oktober 2004 #67 Skrevet 29. oktober 2004 ... Loon er en verdig vinner syns jeg. Han har dratt MANGE lass for de andre, samt muntret dem opp. Har vel aldri hørt Loon klage heller!!! jepp, både Loon, Morten og hilde er stort sett opptatt av å klare oppdrag, være med på opplevelsene og gjøre sitt beste, det synes jeg er viktig. selv om de er i allianser så handler det vel om LITT mer en hvem som er sleipest.
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #68 Skrevet 29. oktober 2004 beklager jeg tenkte faktisk ikke over i det hele tatt det jeg skrev om at loon kom til å vinne, det bare kom ut i ren glede over hvor årleit jeg synes han er.. men dere kan jo velge å tro hva dere vil! men jeg kan og påheder og samvære love at jeg ikke har blandet meg inn i andres debatter om dette slik som ble nevnt, det er mange gjester her inne så jeg synes det er litt slemt at jeg skal få skylda for det også! jeg står frem nå og beklager sterkt at jeg plumpet ut med den kommentaren det står jeg for, men ikke fior alt det andre (som jeg ikke har sett faktisk) som ble nevnt! nok en gang beklager!
lizzy x Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter #69 Skrevet 30. oktober 2004 hihi,jeg syns det var dritkult da kristian gikk ut,endelig litt payback time 8) jeh håper morten vinner hele greia,syns han er den som fortjener det mest men det er ok om loon vinner og da
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #70 Skrevet 1. november 2004 Jeg har vært bortreist hele uka - er det noen som hadde hatt lyst til å gi meg en liten oppdatering om hva som skjedde? (bortsett fra at Christian gikk ut - jippi!) :-)
*Lene* Skrevet 1. november 2004 #71 Skrevet 1. november 2004 Kort resyme: De klarte ikke ukesoppdraget som var å padle havkajakk i 8 mil. De fikk skyss, noe som ikke var lov. Deltagerne var helt utslitt og sovnet mens de padlet! Christian datt i vannet, som holdt 10 grader, pga det! Frikortkonkurransen var å stå på vannski, og kjøre slalåm. Morten vant frikortet. Det ble delt ut minuspoeng til Loon og Christian (vilkårlig) De trakk hverandre faktisk! Så røyk Christian ut!
Jens Skrevet 1. november 2004 #72 Skrevet 1. november 2004 Ha, ha gossa meg att Christian røk ut!!Neste er Petter, så Loon!!!! Kremen har blitt sur!!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #73 Skrevet 1. november 2004 Tusen takk, Penelene! Heia Morten! :-)
*Lene* Skrevet 2. november 2004 #74 Skrevet 2. november 2004 Tusen takk, Penelene! Heia Morten! :-) Jepp! Heier på Morten eller Celin jeg!!!! Det er de personene som har hatt rent mel i posen hele veien!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå