Gå til innhold

71 grader nord


lizzy x

Anbefalte innlegg

Jeg heier på jentene, syns det hadde vært så kult om ei jente vant for en gang skyld.

Ellers har jeg lyst til å sende Sambo ditt neste gang. Det hadde vært perfekt å hatt med han. Noen som har noen gode tips for å få han med?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia på Joacim jeg, da...men det var tydeligvis feil siden har forsvant forrige gang...

K

jeg og, jeg liker stort sett den "gruppa" best, mye fordi jeg HATER folk som må "disse" andre for å føle seg best selv.

synes nesten BARE det er prat om hvor dumme og udugelige og teite "politigutta" er jeg? de fremmer ikke seg selv i mine øyne slik!!

nå som joacim gikk ut så er jo dog den gruppa dømt, så da er det kun Loon igjen som er nogenlunde verdig seier i mine øyne, de andre er en gjeng sutreunger som hevder seg kun ved å tråkke på andre!! kan man ikke bedre,så vinner man ikke min "respekt" eller hva jeg skal si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han finnen (Johan) vant for 2 år siden, i fjor var det ei jente som vant. Husker ikke hva hun heter (tror det var Hanne eller no) men hun har nå fått sitt eget naturprogram på tv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt harry å omtale sin egen allianse som "kremen" på TV... Christian for noen episoder siden, sto og visste hvem som skulle ut...

Liker også den "andre" alliansen best - håper den med Christian slår sprekker før de andre er helt utryddet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han finnen (Johan) vant for 2 år siden, i fjor var det ei jente som vant. Husker ikke hva hun heter (tror det var Hanne eller no) men hun har nå fått sitt eget naturprogram på tv. :wink:

er det to år siden det? dæven som tia flyr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han finnen (Johan) vant for 2 år siden, i fjor var det ei jente som vant. Husker ikke hva hun heter (tror det var Hanne eller no) men hun har nå fått sitt eget naturprogram på tv. :wink:

Johan vant for 2 år siden ja, men i fjor var det Truls som vant (han konkurerte mot Åshild i finalen).

Hanne vant for 3 år siden, tror det er den eneste gangen en jente har vunnet.

Det som skjedde før dette igjen er jeg ikke helt sikker på, men dette er hva jeg tror:

For 4 år siden tror jeg det var en som het Njål som vant....

For 5 år siden var det også en gutt som vant (tror det var første året)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trond :wink:

Yes, selvfølgelig :enig_animasjon:

Truls var han som ble så snurt da Johan stemte han ut (2 år siden).

Litt 71 grader nord fan jeg da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, er det så lenge siden Hanne vant?

Går litt i surr mellom sesongene her jeg. :roll:

Uansett, jeg håper det blir en jente som vinner i år også. Generelt sett så er det en større prestasjon av en jente å komme til finalen enn det er av en gutt. Da tenker jeg ikke på det taktiske og all rævsleikinga noen gjør for å komme til finalen, men man må tross alt ha en noenlunde god fysisk form for å klare turen da. Og det hjelper ikke samme hvor mye man allierer seg med andre hvis man sinker gruppa så mye at de aldri rekker tidsfristen.

Gutter er jevnt over sterkere fysisk enn det jenter er, og da blir jeg imponert over de jentene som er beintøffe og henger med helt til slutten.

Sånn som Åshild i fjor, Hanne for 3 år siden og Trine fra første? sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går digga jeg meg skikkelig.

Christian, Petter og Loon fikk smake sin egen medisin! Toril gikk over til den andre alliansen. Nå kan de se selv hvor lite kult det er å bli plukket ut av konkurransen pga allianser!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lilletroll

Frydet meg når alliansen ble splittet. Og Torill hade jo HELT rett!! Hun ville vært den første hjem av de gjenværende fem...det så vi jo til og med at Christian og de snakket om tidligere i programmet!! At det var de fire som skulle være igjen....

Nei, få ut Christian og Petter vær så snill....holder med Torill jeg nå..(visste jeg kom til å få en favoritt etter hvert :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...