Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Christian er SÅ usmakelig.. Synd at Kristine måtte ut i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, ut med Christian.

Jeg ble helt paff i går jeg. Han står å forteller Torill hvor dum han mener hun er, og det er fordi hun ikke gidder å stemme 4'kløveret til finalen...........lurer på hvem som er dum jeg.

Skrevet

Man skjønner på oppførselen hans, at han bare er et "barn" på 21 år!

Vi får være overbærende på hans vegne ;-)

Hans er vel selv i ettertid hvor utrolig barnslig han oppfører seg:

Ref: Jeg gidder ikke snakke med deg; stikk; vil ikke sove i samme lavvo som henne; gidder ikke bære teltet...sier ikke mer 8)

Skrevet
Man skjønner på oppførselen hans, at han bare er et "barn" på 21 år!

Vi får være overbærende på hans vegne ;-)

Hans er vel selv i ettertid hvor utrolig barnslig han oppfører seg:  

Ref: Jeg gidder ikke snakke med deg; stikk; vil ikke sove i samme lavvo som henne; gidder ikke bære teltet...sier ikke mer  8)

Ja han får være unnskyldt. Jeg er veldig overrasket over at Loon er 30 jeg :o når vi først er inne på alder...

Skrevet

blå skrev:

Enig, ut med Christian.  

Jeg ble helt paff i går jeg. Han står å forteller Torill hvor dum han mener hun er, og det er fordi hun ikke gidder å stemme 4'kløveret til finalen...........lurer på hvem som er dum jeg.

Helt enig med deg !

Skrevet

Enig med dere... Hvor teit går det an å bli - først stå å snakke med kompisene sine om at Torill er den første av femmer-alliansen som skal ut, for å så sjikanere henne grovt, ved å si at hun er dum - det var jo sikkert det smarteste hun kunne gjort.

Stemmer i jeg : UT MED CHRISTIAN :)

Skrevet

jepp,håper nå at det er torill som vinner :) så reprisen idag :wink: syns det var dritbra gjort av torill

Skrevet

Syns det var dumt at Kristine vart stemt ut, men veeeldig bra at alliansen vart brutt opp. Kjempebra av Torill! :-)

Enig med alle andre: Christian må ut. For en sopp!

Skrevet

Trist at Kristine gikk ut, jeg likte henne, jeg. Synes ikke noe særlig om oppførselen til Christian, men har heller ikke hatt veldig sans for Torill... Loon synes jeg virker som en gøyal fyr, så nå setter jeg min lit til ham. :-)

Skrevet

I dag var det faktisk flaut å se på - snakk om å oppføre seg som barneskoleelever :evil:

Skrevet

Hvem ble stemt ut i dag?

Dårlig gjort at Homsepatruljen begynner før utstemmingen :evil:

Skrevet

Torill ble stemt ut. Petter og Christian oppførte seg som barnslige drittunger. Ble nesten provosert over hvor teite de to er.

Mistet også litt respekten for Loon, som tydelig har valgt feil selskap!

Skrevet

Her i heimen mener vi at Petter og Christian burde få en slags straff - noe annet enn bare å måtte ligge ute. Når det er greit å gjøre sånt i dette programmet, så blir det senket ned på nivået med andre dårlige realityprogram. Håper det ikke fortsetter (saboteringen)!!

Skrevet

Jeg synes på en måte ikke det var så ille at de saboterte, det måtte de jo gjøre for å overleve. Synes det var måten de oppførte seg på som var ekstremt ikke, Tror ikke Loon har noe lyst til å være med p ådet de driver med heller, virker bare som om han er redd for å si fra. Heier fortsatt på han jeg.

Skrevet

Jeg gremmet meg virkelig i går... Petter og Christian burde blitt sparket på hue og ræva ut av programmet. Hele konseptet 71 grader Nord ødelegges jo! Dette blir jo på nivå med Robinson og andre lavpanne realityserier :evil:

Vet ikke om jeg gidder følge med lenger nå som de igjen har en sjanse til å vinne hele dritten...

Makan til oppførsel??????

:evil: :evil:

Skrevet

jeg er så enig,så enig...ble så sur og sint da petter vant frikortet og da hilde og torill fikk minuspoengene og på toppen av kaka så er det torill som må gå ut :evil: det er så urettferdig som det kan bli,håper ikke loon holder seg til petter og christian igjen :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

synes loon virkelig er så søt jeg da.. og jeg er glad for at det er han som vinner hele greia. det har han ærlig fortjent!

Skrevet

Takk for at du absolutt måtte blære med at du visste vinnerresultatet da, gjest :roll:

Skrevet

71 grader nord er gøy å se på fordi det er renspikka konkurranse. Når noen lager programmet om til barnslig "spill" burde det blitt slått ned på!!

Skrevet

De spiller et spill den 'andre gruppen' også med sin allianse!!

Syns det var helt greitt av Petter og Kristian det de gjorde, det var nødvendig for å overleve utstemmingen. De tok en stor sjanse, og de lyktes med det!

Det kunne like godt vært de selv som fikk minuspoeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...