lizzy x Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 er det mange som følger med på det enda? jeg begynner å bli litt lei av det,men må jo snike til meg et par episoder uansett det er jo helt vanvittig hva de piner seg gjennom,kunne aldri tenkt med å vært me dpå noe sånt. Men så er jo da ikke jeg verdens sprekeste person heller da :oops: vet ikke helt hvem jeg vil skal vinne,er så mange med enda.
Arwen Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg ser på. Det er faktisk mitt yndligsreality program
*Lene* Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Mitt yndlings-reality show også! Gleder meg til i kveld ;-)
Arkana Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg ser på. Det eneste reality-showet jeg følger med på. Forfriskende med et program hvor deltagerne faktisk må jobbe litt for premien, og hvor det faktisk er den beste som vinner.
Gjest Virvel Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kan i grunnen skrive nøyaktig det samme som Arkana. :-)
-Fisken- Skrevet 7. oktober 2004 #6 Skrevet 7. oktober 2004 Ser på noen ganger som en av de få tv-prgrammene jeg faktisk synes er ok.
Litz Skrevet 7. oktober 2004 #7 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg ser på. Det eneste reality-showet jeg følger med på. Forfriskende med et program hvor deltagerne faktisk må jobbe litt for premien' date= og hvor det faktisk er den beste som vinner. Skriver under på denne jeg.
Nasseline Skrevet 8. oktober 2004 #10 Skrevet 8. oktober 2004 Hva synes dere om de som er igjen? Jeg har skikkelig sansen for Loon, men har svært lite til overs for Christian... Han bare klager, jo - og skal gjøre minst mulig...
Samantha Skrevet 8. oktober 2004 #11 Skrevet 8. oktober 2004 Likte han som gikk ut igår, sjølv om eg likar "kremen" bedre enn "politigutta" sånn generelt. Håpar Loon eller Kristine vinne. Artig reality i alle fall!! Litt meir mening i 71grader nord enn alt det andre tullet TvN sender. :-)
Gjest Emera Skrevet 8. oktober 2004 #12 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har ingen jeg egentlig liker bedre eller dårligere enn de andre. Syns det er spennende å følge dem alle, og se på samspillet dem imellom. Faktisk så er det litt trist med den utstemmingen. Men jeg skjønner jo at det må være sånn for underholdningen sin del. Loon tror jeg er litt av en luring... Men han er jo utrolig seig!
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2004 #13 Skrevet 8. oktober 2004 Ser på programmet en sjelden gang. Han Christian virker så usympatisk. Petter er kjempekjekk, Kristine virker som en tøff jente og Loon er kanskje min favoritt.
Arwen Skrevet 8. oktober 2004 #14 Skrevet 8. oktober 2004 Klarer ikke bestemme meg for om Loon eller Petter er min favoritt :klø:
*Lene* Skrevet 9. oktober 2004 #15 Skrevet 9. oktober 2004 Loon er en luring.. Han har fått alle avhengig av seg nemlig :-) Han er jo min favoritt også da.. Han er jo tross alt fra Bærum..hehe ;-)
RoadQueen Skrevet 9. oktober 2004 #16 Skrevet 9. oktober 2004 Eg følger med, men hadde aldri komme på å melda meg på. Beinhardt, både fysisk og psykisk. Eg tykkjer spelet og deltakarane verkar meir kynisk i år enn nokon gong, dei so sinkar på noko vis ryk ut tvert - uansett kva innsats dei har gjort.
Gjest lilletroll Skrevet 10. oktober 2004 #17 Skrevet 10. oktober 2004 Har FAKTISK ingen favoritt, jeg!! :o Må være første gang....men det kommer vel etterhvert, tenker jeg....
breece Skrevet 11. oktober 2004 #18 Skrevet 11. oktober 2004 Ikke rart Loon er seig, begge foreldrene hans er jo verdensmestere i orientering :-)
lizzy x Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #19 Skrevet 11. oktober 2004 er de?? hmm....akkurat,ja..en fordel der ,ja
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2004 #20 Skrevet 12. oktober 2004 Heia på Joacim jeg, da...men det var tydeligvis feil siden har forsvant forrige gang... K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå