Gå til innhold

Sønnen stjeler mor sine klær!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva som egentlig er riktig kategori og poste det her under, men det handler jo om barnet mitt.

For å si det rett ut tror jeg at sønnen i huset tjuvlåner klærene mine. Har funnet slitasjer på klær jeg egentlig aldri har brukt, klær som ligger annerledes enn jeg ville lagt det i skapet etc. Og det har forsvunnet noe småting.

HVA GJØR JEG? Først ble jeg selvfølgelig rasende og ganske.. Ville konfrontere han, nærmest klistre han på veggen med en gang! Men det er liksom ikke helt riktig det heller.

Noen andre som har vært borti det samme?

Bekymra mor!

Anonymkode: c21a9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg ville nok ha pratet med han om det, men ikke vært sur eller dømmende. da vil han mest sannynlig ikke åpne seg for deg og fortelle hva som skjer. hvor gammel er sønnen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva som egentlig er riktig kategori og poste det her under, men det handler jo om barnet mitt.

For å si det rett ut tror jeg at sønnen i huset tjuvlåner klærene mine. Har funnet slitasjer på klær jeg egentlig aldri har brukt, klær som ligger annerledes enn jeg ville lagt det i skapet etc. Og det har forsvunnet noe småting.

HVA GJØR JEG? Først ble jeg selvfølgelig rasende og ganske.. Ville konfrontere han, nærmest klistre han på veggen med en gang! Men det er liksom ikke helt riktig det heller.

Noen andre som har vært borti det samme?

Bekymra mor!

Anonymkode: c21a9...4e9

Slitasje.... Man skal bruke et plagg veldig mye før det blir synlig slitasje så dette har jeg vanskelig for å ta alvorlig. 

Anonymkode: c5c9b...3f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slitasje.... Man skal bruke et plagg veldig mye før det blir synlig slitasje så dette har jeg vanskelig for å ta alvorlig. 

Anonymkode: c5c9b...3f6

Jeg tenker for eksempel på glidelåser som er "sprengt" da sønnen min nok er større enn meg i størrelse!

Anonymkode: c21a9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sitruss skrev:

hei

jeg ville nok ha pratet med han om det, men ikke vært sur eller dømmende. da vil han mest sannynlig ikke åpne seg for deg og fortelle hva som skjer. hvor gammel er sønnen din?

16

Anonymkode: c21a9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bekymret? 

Han er ikke syk eller moralsk fordervet selv om han har prøvd klærne dine. Hvis du blir sint eller klistrer han opp til veggen så støter du han sannsynligvis bare fra deg. 

Anonymkode: e4567...a37

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mini-mio skrev:

Det er bare du og sønnen din i huset?

Neida. En mann og to døttre, men det er ikke dem!

Anonymkode: c21a9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Neida. En mann og to døttre, men det er ikke dem!

Anonymkode: c21a9...4e9

Sikker? Det virker mer sannsynlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, mini-mio skrev:

Sikker? Det virker mer sannsynlig

Døtrene mine kan låne klær, selvfølgelig! Mannen min driver ikke med slikt

Anonymkode: c21a9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært noen forandringer i humør siden du merket at han låner klær av deg?
har han blitt mer inneslutta og sur?
hvordan type klær er det han låner?

som jeg sa i stad, jeg anbefaler deg å snakke med han, man kan alltid spekulere i hva som skjer i noens hode utenat man blir noe klokere av det.  det kan være så mangt, det første som slo meg når jeg leste innlegget ditt var kanskje han er lei av klærne sine, eller bli mobbet på skolen pga klær. men han tør ikke å fortelle deg det, og derfor har han begynt å låne klær av deg i stedet.
 men gjør det på en pen måte, lag mat som du vet han liker, nå vet jeg ikke om det er noen far eller andre søsken som bor sammen med dere, men hvis det er det, ta det på tomanshånd, føler han seg blottlagt så vil han automatisk gå inn i en forsvarsposisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Døtrene mine kan låne klær, selvfølgelig! Mannen min driver ikke med slikt

Anonymkode: c21a9...4e9

Og det vet du sikkert fordi...?

Anonymkode: 4e60b...ef0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det vet du sikkert fordi...?

Anonymkode: 4e60b...ef0

Fordi han er alt for stor til i det hele tatt få armen inn i toppene mine!

Anonymkode: c21a9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, sitruss skrev:

Har det vært noen forandringer i humør siden du merket at han låner klær av deg?
har han blitt mer inneslutta og sur?
hvordan type klær er det han låner?

som jeg sa i stad, jeg anbefaler deg å snakke med han, man kan alltid spekulere i hva som skjer i noens hode utenat man blir noe klokere av det.  det kan være så mangt, det første som slo meg når jeg leste innlegget ditt var kanskje han er lei av klærne sine, eller bli mobbet på skolen pga klær. men han tør ikke å fortelle deg det, og derfor har han begynt å låne klær av deg i stedet.
 men gjør det på en pen måte, lag mat som du vet han liker, nå vet jeg ikke om det er noen far eller andre søsken som bor sammen med dere, men hvis det er det, ta det på tomanshånd, føler han seg blottlagt så vil han automatisk gå inn i en forsvarsposisjon.

Vært litt forskjellig kjoler, noe undertøy, et skjørt som savnes ++

Anonymkode: c21a9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Døtrene mine kan låne klær, selvfølgelig! Mannen min driver ikke med slikt

Anonymkode: c21a9...4e9

Kanskje fra døtrene slitasjen kommer da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, mini-mio skrev:

Kanskje fra døtrene slitasjen kommer da

Har spurt, men de har ikke brukt plaggene det har vært snakk om :/
Jeg skjønner folk dømmer meg for ikke automatisk bare "Supert, her, ta stringtrusene mine" men det ekke det at jeg er noe i mot sånne gutter, jeg bare vet ikke helt hva jeg skal gjøre med han

Anonymkode: c21a9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har spurt, men de har ikke brukt plaggene det har vært snakk om :/
Jeg skjønner folk dømmer meg for ikke automatisk bare "Supert, her, ta stringtrusene mine" men det ekke det at jeg er noe i mot sånne gutter, jeg bare vet ikke helt hva jeg skal gjøre med han

Anonymkode: c21a9...4e9

Jeg setter ikke pris på hva du tillegger meg her. Jeg har ikke dømt deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være normal TS. 

Hva i granskauen er det å være så sur for? Døtrene dine kan SELVFØLGELIG låne klær, men helvette er løs om der er sønnen din? 

En normal mor ville bare spurt rolig om det var han som hadde lånt klærne, og sagt at det er litt dumt for noe av det har blitt ødelagt. Så spurt om han ønsket andre type klær, evt gått litt i dybden på hvorfor.

Så gått og kjøpt den type klær gutten vil ha.

Jeg er helt målløs. Er det ikke barnet ditt? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ha tatt det som gaver til en kjæreste?

en gutt på 16år er alltid redd for hva alle andre syns om han. så jeg tror ikke han har brukt klærne dine på skolen feks. dette sier jeg så klart ikke med sikkerhet. du kan alltids kontake læreren til sønnen din for å høre? så finner du kanskje ut hva disse klærne blir brukt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ava92 skrev:

Du kan ikke være normal TS. 

Hva i granskauen er det å være så sur for? Døtrene dine kan SELVFØLGELIG låne klær, men helvette er løs om der er sønnen din? 

En normal mor ville bare spurt rolig om det var han som hadde lånt klærne, og sagt at det er litt dumt for noe av det har blitt ødelagt. Så spurt om han ønsket andre type klær, evt gått litt i dybden på hvorfor.

Så gått og kjøpt den type klær gutten vil ha.

Jeg er helt målløs. Er det ikke barnet ditt? 

Det er forskjell! Døtrene mine er jenter og om han føler et eller annet behov for å kle seg som jente ska han selvfølgelig få den hjelpen han trenger til å slutte med det!

Anonymkode: c21a9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...