AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Del Skrevet 29. desember 2015 Bilen min hviner når den er i gir, og blir stille når jeg trykker inn klutsjen. Det er en 15 år gammel Honda eller Hyundai (sånn H på fremme) og jeg vet ikke om jeg tørr å gå på verksted - girkasser er sikkert dyre? Anonymkode: e9e07...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Del Skrevet 29. desember 2015 Girkassen er nok i ferd med å ta kvelden. Bilen er og i ferd med å bli trafikkfarlig, parker den for godt eller kom deg på verksted. Anonymkode: 1adee...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Del Skrevet 29. desember 2015 Sånn var min bil også, den havarerte på veien i går og måtte taues. Det var girkassa. Anonymkode: c03a0...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 29. desember 2015 #4 Del Skrevet 29. desember 2015 Trur den bilen, uansett merke skal settes stille og ikke brukes før den er reparert!! Kan være trafikkfarlig om det blir en bråstopp i lager som skjærer seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Del Skrevet 29. desember 2015 Hva betyr det - at hjula kan blokkere? Anonymkode: e9e07...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icom Skrevet 29. desember 2015 #6 Del Skrevet 29. desember 2015 uling i girkassa er vel fort slitt lager.. på en slik gammel bil er det nok ikke lønnsomt å reparere. Kun om du får tak i en billig overhalt girkasse. Selv ville jeg ha kjørt bilen frem til dette ble reparert eller du fikk tak i ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #7 Del Skrevet 29. desember 2015 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Bilen min hviner når den er i gir, og blir stille når jeg trykker inn klutsjen. Det er en 15 år gammel Honda eller Hyundai (sånn H på fremme) og jeg vet ikke om jeg tørr å gå på verksted - girkasser er sikkert dyre? Anonymkode: e9e07...cea Du må vel vite om du har en Honda eller en Hyundai... Anonymkode: e2bd8...173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #8 Del Skrevet 29. desember 2015 Hehe, var ute nå, står altså Honda bak på bilen. Hvor får man tak i overhalte girkasser da? Er det noe Honda har? Anonymkode: e9e07...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Del Skrevet 3. januar 2016 Når man ikke engang vet MERKET på bilen sin, tror jeg nok at det beste i dette tilfellet er å begynne å ta bussen. Anonymkode: 48e96...3e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 3. januar 2016 #10 Del Skrevet 3. januar 2016 Skift olje først. Mulig det fikser noe av problemet, girkassa er uansett slitt men mulig du holder den i drift noen år til. Kvalitstsolje!! Hviningen tyder å for stor avstand mellom tannhjul og slitte lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #11 Del Skrevet 3. januar 2016 Tusen takk, Commander! Skal se på det, kanskje jeg får ordnet time på verksted ila januar. Bilen er jo i bruk hele tiden, hehe. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man ikke engang vet MERKET på bilen sin, tror jeg nok at det beste i dette tilfellet er å begynne å ta bussen. Anonymkode: 48e96...3e1 For et flott bidrag! Konstruktivt, vennlig, viktig å legge merke til. Håper at det ikke sier for mye om deg som person? Det må være lov å bry seg om andre ting, og jeg visste i det minste at det stå "H" på bilen. Mange på jobben min bryr seg enda mindre, og har det helt fint med seg selv. Anonymkode: e9e07...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå