evil eve Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #641 Skrevet 18. mars 2007 Var på fest igår jeg og... Uff.. en smule redusert idag ja.. så nå er det senga veldig snart...
Mona Skrevet 19. mars 2007 #642 Skrevet 19. mars 2007 I dag har jeg og ei venninne gått tur. Deilig, pluss greit å bli litt kjent i området! Men gleder meg til å gå litt mer når det er lyst, må finne ut hvordan det er langs vannet. Ble sent i går, så senga snart nå.
evil eve Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #643 Skrevet 21. mars 2007 Nå er søstern din singel igjen.. Bor midlertidig hos en kompis, skal se på leilighet imorgen Orker ikke skrive alt nå egentlig.. får ta det en annen gang veit jeg Men vi er venner og alt det der.. Ikke no krøll sånn sett...
Mona Skrevet 21. mars 2007 #644 Skrevet 21. mars 2007 Næhei... Når du sier det har jeg ikke hørt noen spesielt hjertlige utsagn i det siste... Men selv om dere er venner er det jo trist med brudd, det vet jeg godt! Du får tankene over på noe annet etter hvert... Masse klemmer så lenge..
evil eve Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #645 Skrevet 26. mars 2007 Hmm.. Jeg tror kanskje det beste jeg noen gang har gjort for forholdet mitt var å flytte ut... Fremdeles ikke finni leilighet, men leiter Ting går opp og ned her i livet.. Men har gått bare oppover med meg og ex, eller hva jeg nå enn skal kalle ham etter jeg flytta.. Så får nå se åssen ting utvikler seg etterhvert.. Har du fått lest no i det siste da..? Elsker været som er om dagen! Så digg å være ute med barna
Mona Skrevet 27. mars 2007 #646 Skrevet 27. mars 2007 Jasså, alt går så mye bedre bare man slipper å bo sammen . Elskere er en fin ting, men det er vel ikke så mye å satse på i lengden... Kanskje du er tilbake før du har funnet leilighet . Jeg har lest bedrøvelig lite.. Jeg skulle lese søndag, men med det flotte været måtte vi bare gå tur og var ikke hjemme før i kveldinga. Det er nok suverent i barnehage nå ja! Det er så deilig at det er lyst om morgenen og utpå kvelden også. Har du tenkt deg til Lillehammer i påsken da? Vi får vel ta en tur både til mamma og pappa tenker jeg. Hadde egentlig tenkt til å ta en av delene til helgen, men da kommer venninne L med baby. Så får jeg være hjemme og lese og jobbe litt før vi drar noe sted. Fredag var vi ute med jobb, det var festlig. Det var felles arrrangement først som var ferdig ca kl åtte, (men da det ble tomt for øl dro vi, litt før) da var vi en del som dro på jobb og tok et lite "voerspiel" eller hva jeg skal kalle det før vi dro ut. Det er jammen artig å ta en fest sammen med folk du bare nikker til i gangen og ikke kjenner så godt! (Du får litt nye inntrykk..) Men jammen er jeg glad jeg dro innom kontoret lørdag for å hente søppel og tomgods, det stinket øl! Og litt frydfull må jeg innrømme at jeg var da en del av damene fortalte om dårlig form lørdag, og jeg hadde hatt det helt fint for en gangs skyld!
evil eve Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #647 Skrevet 27. mars 2007 Hehe.. Nei vi har vel fått tenkt litt begge to da.. MEN jeg sier ingenting sikkert ennå jeg altså hehe.. Tror ikke jeg flytter inn igjen i den leiligheten.. Da må vi eventuelt finne noe nytt noe.. Skal me sjå.. Skal jobbe mandag i barnehagen.. Så har jeg fri, fram til lørdag og søndag hvor jeg har min siste arbeidshelg på sykehjemmet Åh, har glemt å skrive om det, har sagt opp Og er skikkelig digg følelse! Hadde til og med en grunn som var god nok uten å si, hey du suger til sjefen liksom.. Sa at pga brudd var jeg nødt til å flytte midlertidig hjem til mor, og at det da blei for langt og vanskelig å komme på jobb i helgene.. Yndlingspasienten min døde to - tre timer etter jeg var på jobb dagen etter jeg var hos dere... Kjempetrist.. Men hadde noen fine stunder inne hos henne den dagen, prata med henne og gav henne drikke osv.. Hmpf... Triste greier.. Nå sitter jeg og slapper av.. Satt ute i sola istad g kosa meg.. Vært ute store deler av dagen med barna også, nice nice nice
Mona Skrevet 28. mars 2007 #648 Skrevet 28. mars 2007 Ja ja, da sier jeg lykke til samme hvilken vei det bærer . Døden er vel en naturlig del av å jobbe på sykehjem. Men da gjorde du sikkert den siste tiden hennes litt bedre! Skulle du på jobb lørdag eller søndag? Du kunne jo sittet på oppover til Lillehammer, men det spørs jo når det blir da. Tenker litt på påsketrafikken også, skal man oppover onsdag må det bli sent. Jeg vet i alle fall at vi ikke skal hjem fra noe sted annen dag, senest søndagen. Da har jeg funnet den andre stranda i nærheten her, det tar 10-12 minutter å gå til en campingstrand, greit om man bare skal ta en dukkert etter jobb sikkert. Så er det 20 minutter til fin strand, *gleder meg til sommeren*! Håper det fine været holder seg til helgen, så vi kan trille turer.
evil eve Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #649 Skrevet 29. mars 2007 Skal jobbe på lørdag klokken tre.. Blir veldig bra med penger for den helgen der, nice nice nice Takker for lykkeønskinger, får se hvor det ender... Håper at været holder seg så du kan trille tur i helga hehe...
Mona Skrevet 1. april 2007 #650 Skrevet 1. april 2007 Hei! Jentungen til L var nydelig! I går var vi i Gamlebyen og trillet, også dro vi på brygga og spiste. Det er nydelig i dag også, vi skal noen folk ut til en strand og grille etterpå. Snakkes plutselig!
evil eve Skrevet 2. april 2007 Forfatter #651 Skrevet 2. april 2007 Hei hei Har også vært med ei nydelig lita tulle i helga, 7 mnd gammel, helt herlig Skulle du komme innom mamma før du stikker til lillehammer? Om du gjør det, så tar jeg med en liten bursdagsgave til pappa som du kan ta med, og prøve å huske å ta med den kremen til deg.. Kremt...
Mona Skrevet 2. april 2007 #652 Skrevet 2. april 2007 Så du skal ikke være med til Lillehammer? Kan skjønne det hvis det bare blir en dag da.. Nå er ikke mamma hjemme i dag, så har ikke fått spurt ennå, men hadde tenkt å komme onsdag til torsdag hvis hun er hjemme. Hvis ikke blir det fredag eller lørdag, da tar vi Lillehammer først. I dag har jeg vært ute og handlet litt av hvert: dekk til sambo, polvarer til påske, mat, sko, balje til å ta fotbad i.. Tok jo hele dagen, også har vi vært hos sambos bestemor, så i morgen skal jeg ikke ut av døra, må lese!
Mona Skrevet 9. april 2007 #653 Skrevet 9. april 2007 Hei vennen! Hatt en fin påske siden sist? Deilig å være ferdig med sykehjemmet? Vi hadde det bra i Lillehammer, men elendig vær. Det vil si hadde det ikke vært for vinden hadde det jo vært strålende. Fredag gikk vi til Søre ål, det gikk helt fint til, men tilbake fikk vi vinden imot , skikkelig surt! Pappa er på slankeren og kunne egentlig ikke spise verken lakris eller fyrstekake, men han gjorde det da . Stakkars, synes synd på han jeg, vi vet jo hvor glad han er i mat, så skal han altså ikke spise karbohydrater... Men han har jo valgt det selv da. Jeg kan bare ikke forestille meg å ikke spise tradisjonelt tilbehør til middag. Niesen er morsom om dagen, men hun var ikke helt i form. Tanta fløy etter med snytepapir . Da vi kom hjem i går var vi på middag hos svigers. Kalkun og waldorf og snø, det var rene julestemninga!
evil eve Skrevet 10. april 2007 Forfatter #654 Skrevet 10. april 2007 Digg å være ferdig der ja Trist å forlate pasientene, men digg å forlate stedet Har du fått hørt om din gamle leilighet eller? Damdidam.. Uff, pappa på slankern, ikke bra det der.. Altfor mye god mat ja!!! Men som du sa, han har da valgt det selv Jeg og kompis F dro med to andre kompiser av oss og gikk tur på fredag, også grilla vi pølser og kosa oss, og tok en pils på brygga etterpå... En smule kaldt ja.. Sånn ellers så bare slapper jeg av nå... Litt sliten igrunn
Mona Skrevet 10. april 2007 #655 Skrevet 10. april 2007 Hei! Jeg kom på leiligheten i stad, jeg har søkt han opp i telefonkatalogen nå, så da ringer jeg i morgen ettermiddag/kveld. I natt sov jeg svært lite, tipper 2-3 timer. Fikk ikke sove, så i dag fikk jeg vondt i hodet i løpet av dagen og måtte legge meg etter middag (uten å få sove større da heller). Sånne kvelder er så bortkastet .
Mona Skrevet 12. april 2007 #656 Skrevet 12. april 2007 Ble det noe leilighet? God helg vennen! I morgen er det helgetur med Tønsbergjentene.
evil eve Skrevet 13. april 2007 Forfatter #657 Skrevet 13. april 2007 Har ikke hørt noe om leilighet, så virker ikke sånn
evil eve Skrevet 15. april 2007 Forfatter #658 Skrevet 15. april 2007 Damdidam.. Har vært på fylla både fredag og lørdag jeg... Fredag: Var hos ei venninne jeg ikke har festa med på snart tre år.. Kremt.. Jadda, vi er flinke sånn sett.. :/ Var kjempekos! Dro på byen, og sov hos ex.. Det gjorde jeg forsåvidt på torsdag også, tralalala, Hehe.. Lørdag: Tenkte jeg skulle ta meg en rolig hjemmekveld, men gadd ikke det allikevel.. Så dro til "svigerinna" mi, hehe, vi kan vel kalle venninne S det ennå trur jeg, hu gjør det iallefall Hadde et kos voers med tre stk, også var det ut på byn, mye moro Sov hos ex igjen, tralalala.. Nå er jeg "hjemme" igjen.. Skal visst ha no pommes frites til middag hehe.. Åssen var helga??
Mona Skrevet 16. april 2007 #659 Skrevet 16. april 2007 Å, har hatt en strålende helg! Dro til venninne L torsdag, mannen lagde deilig middag til oss, svin med appelsinsaus og stekt frukt! Det blir menyen neste gang vi skal ha besøk. Fredag dro vi jo oppover, tok det rolig med ost og rødvin på kvelden. Etter en tur i uteboblebadet ble vi helt slått ut og krøp til køys. Lørdag var det lang frokost og så bar det ut. Skia forble urørte denne helgen også til fordel for øl i sola . To av jentene sto slalåm, vi andre akte ned bakken og benket oss ned på kroa. Det var veldig lite mennesker, siste helgen for sesongen, så stakkars trubaduren som spilte på ettermiddagen hadde ikke publikum inne, men vi fikk han til å komme ut og holde en liten intimkonsert for oss . Vi som var der for en fest dro til slutt på hytta til et par på ca 50 år og fortsatte. Da droppet vi middagen og de to jentene med de minste barna ble drita fulle . Jeg og venninne G som har de værste sangstemmene sang singstar hele kvelden. Søndag synes jeg at jeg tilbragte hele dagen i bilen, kjørte venninne L hjem til Jessheim og deretter hjem og rett i bursdag til "niese". Ex og ex du da!
evil eve Skrevet 17. april 2007 Forfatter #660 Skrevet 17. april 2007 Hehe hørtes morsomt ut Ja, ex og ex fru blom.. Vi får nå se hva som skjer.. Men det er ingen tvil om at vi har bra av å bo fra hverandre en stund..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå