Mona Skrevet 9. februar 2007 #621 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvordan er formen? Håper du står over. Jeg jobber mye om dagen, og i går kveld (da dro hjem kl åtte) var jeg skikkelig sliten, i dag tidlig merket jeg at halsen begynner å krangle. Så da var det bare å pøse på med å drikke sitron og spise repsils. Satser på at det går bra, har ikke tid til redusert form! Jeg skal jobb i morgen, men uvisst når, ettermiddagen en gang... Og jeg som har invitert middagsgjester i morgen. Satser på at det ikke kræsjer.. Det var søndag jeg hadde sett for meg å jobbe, men må innom i morgen og. God helg, håper du er frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #622 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg skulle ønske jeg stod over jeg og.. *sukk* Men nå har jeg måttet bli hjemme fra jobb idag, spydde på morran.. Og det har igrunn ikke stoppa der nei... Så holder hverken på mat eller drikke, og blir innmari frustrert igrunn... Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #623 Del Skrevet 12. februar 2007 Da var man hjemme fra jobb idag også ja.. Men prøver meg imorgen tenker jeg... Har hittils klart å holde på de to brødskivene jeg har begitt meg ut på idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 13. februar 2007 #624 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg ble heldigvis bare lett forkjølet, det er forbigående! Jobbet lenge i går, så satser på å gå hjem i normal tid i dag. Det gikk fint med jobb og middagsgjester lørdag, jeg hadde ikke stått opp en gang da jobben ringte og sa jeg kunne komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #625 Del Skrevet 13. februar 2007 Har vært på jobb idag og gikk forsåvidt greit det Var litt småkvalm, men har gått veldig greit Skal en tur til legen imorgen og få ny resept på p piller, må bytte merke.. Sukk.. Men men... Og så skal jeg jobbe.. Har du noen spennende planer for Valentines Day da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 14. februar 2007 #626 Del Skrevet 14. februar 2007 He he, ingen planer for valentines, bortsett fra å komme meg hjem i normal tid! Gjør dere noe ut av det? Middagen er ikke spesielt flott i dag heller, flesk og duppe. Ellers har jeg knapt åpnet en bok ennå dette semesteret, så må sette i gang big time å lese jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #627 Del Skrevet 16. februar 2007 Gjorde ikke no spes jeg heller igrunn.. Middag, uhm, hva hadde vi til middag.. Trur jeg bare spiste no brødskiver jeg hehe.. Nå ser jeg på Deal eller no deal nå, bare læxer egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 19. februar 2007 #628 Del Skrevet 19. februar 2007 Da var den helgen over og.. Helgen går så fort. Er nå så og si i mål med å rydde kontoret, så innen en ukes tid håper jeg vi er på nett! Vi fant ut at vi har vært sammen i 5 år, så det tok vi en bedre middag for på fredag! Hjemme da, indrefilet. Sambo så ikke at jeg hadde tatt det opp til tining, så han tok også opp og tinte. Så vi måtte "desverre" spise det to dager på rad da. Råflott kan du si Lørdag var vi ute en tur, voerspielet var som alltid det hyggeligste, det var flere vi ikke hadde sett på lange tider. I går testet vi hvor lang tid det tar å gå til stranda, det tar ca 20 minutter. Det er overkommelig, sykle går fort da! Det er vann nærmere enn det også, men det er der den fine stranda er. *Gleder meg til sommeren!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #629 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei vennen Åh, dere har vært sammen i fem år alt Husker fremdeles når jeg møtte dere på byn i Tbg liksom Nå skal jeg snart på jobb Går mye bedre der nå enn før.. Men er problem å komme seg dit når jeg jobber tidlig i helgene.. Men men.. Er fremdeles ikke sikker på om dette er noe jeg vil, så får se det ann de neste gangene jeg skal jobbe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 25. februar 2007 #630 Del Skrevet 25. februar 2007 Den byturen ja , da du måtte synge og sambo måtte si "galliano"! Denne søndagen skal gå med til oppgaveskriving, sukk! Jeg har jo planlagt å ha et halvt års lesepause til sommeren, (og det gleder jeg meg vanvittig til) men så tenker jeg at det kanskje blir tungt å komme i gang igjen etterpå, og lurte på om jeg skal ta exphil så lenge... Jeg har bestilt meg filosofihistorien på lydbok, så da finner jeg vel fort ut om enmmet er interessant eller pyton! Søknadsfristen i Trondheim har vel ikke gått ut ennå søs..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #631 Del Skrevet 27. februar 2007 Den byturen ja , da du måtte synge og sambo måtte si "galliano"! ← Nå er det nesten bedre å be deg si galliano hehe.. Søknadsfristen i Trondheim har vel ikke gått ut ennå søs..! ← Hæ??? Hva mener du nå...? Skal jeg til Trondheim? For å gjøre hva? Eller misforstod jeg nå... Hehe du skal liksom ha lesefri ja, så da tar man ex phil hehe... Ikke tenk på det.. Kremt... Nei du finner vel ut hva du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 28. februar 2007 #632 Del Skrevet 28. februar 2007 Nå er det nesten bedre å be deg si galliano hehe.. ← Hæ??? Hva mener du nå...? Skal jeg til Trondheim? For å gjøre hva? Eller misforstod jeg nå.. ← Skal ikke du søke på opptak til "døveskolen"...! I morgen tidlig skal jeg først på forelesning, så blir jeg hentet i Oslo, da bærer det av gårde på jentetur til Hemsedal! God helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #633 Del Skrevet 28. februar 2007 Bah.. Nei skole schmole... Trur ikke jeg søker på det gitt... Trives veldig godt med barn Jeg vil også på jente tur... Skulle egentlig oppover til Lillehammer i helga med venninne S.. Men venninne S er gravid og veldig kvalm om dagen, så ikke veldig fristende å kjøre oppover da.. Så får ta det en annen gang.. Tenkte å besøke bestekompis F og familien da vettu.. Men men.. Kose deg i helga da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 5. mars 2007 #634 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Så var helga over da. Hatt en god langhelg, men jammen går det fort! Var skikkelig deilig, torsdag kveld drakk vi og sminket oss . "Er jeg fiin nå?!!!" Fredag slakket vi bare i Hemsedal og tittet litt på klær osv. Altså ikke stedet for lommeboken til noen av oss, f.eks. en dødskul fleece kostet den nette sum av kr 1700,- . På kvelden satt vi ute på hytta, fyrte bål i grillen og drakk øl. Det var kost, men kaldt, så jeg kapitulerte først og startet på middagen. Lørdag sto 4 på slalåm, mens jeg og ei til var igjen på hytta. Leste litt og slækket, og tror du jammen ikke vi fikk problemer med å rekke after skien! Vi skulle gå til bussen, regnet med det tok ca en time og tok det som en tur. Så fant vi ut at det tar kanskje litt mer, så vi gikk en time og ti min før. Det tar en time og et kvarter å gå. Vi rakk det, men løp på slutten! Denne after skien er jo blodharry, men for den ene gangen i året er det ganskje moro . Og hva er vel en jentetur uten å punktere på vei hjem? Det smalt jammen langs Krøder'n! Tror du noen stoppet? Til og med politi kjørte forbi uten å stoppe. Men dekket ble skiftet, mens bilene snilet forbi. (Uten at jeg skal skryte på meg annet bidrag enn å være synlig med gul vest, samt flytte hjul osv.) I tillegg har jeg sikkert fått i meg hundre tusen kalorier eller noe sånt i helgen . Lærer aldri, spist meg alt for mett på snop hver dag av turen.. Har søstra hatt en fin helg da? Er det venninne S som har et eller to barn fra før av som er gravid? På tide med tur hit snart og!! Ellers kunne jeg tenkt meg Lillehammertur snart jeg også, men det blir nok ikke noe før påske, vi har planer ca annenhver helg frem til det. Endret 5. mars 2007 av Mona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #635 Del Skrevet 7. mars 2007 Heisann Det blei tur til Lillehammer allikevel Så kosa meg på Lillehammer jeg!!! Var en tur oppom pappa og fruen også, så var veldig deilig å se de igjen Stakk en kjapp tur innom bestemor og sa hei like før vi skulle dra nedover til kompis F igjen Venninne S har et barn som blir åtte hehe.. Så han bynner i tredje til høsten! Men gikk greit i helga da, hu spiste som en hest, men bynner å bli mindre kvalm, så det er jo bra Hehe følte at jeg også spiste trehundreogfjortentusen kalorier i helga... Taco på fredag og pizza på lørdag... Hehe.. Verdens sunneste mat liksom... Kremt.. Men men.. Var godt da Kan tenke meg en tur over til dere snart jeg og, vil bare ha litt lønn først Dere får kose dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 7. mars 2007 #636 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Bare du kommer deg med båten til Moss henter jeg deg vettu;o) Hjemturen spanderer søs . Neste lørdag skal vi i 30 årslag, ellers ikke de store planene tror jeg. Sambo skal kanskje på en helgetur, men det gjør jo ikke noe. Mandag til onsdag skal jeg faktisk til Sandefjord med jobb, men jeg gjør ingen private ærend da, er årlig treff i jobbsammenheng og mer enn nok å henge i med. Må pleie kontakter . Endret 7. mars 2007 av Mona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #637 Del Skrevet 8. mars 2007 Hmm.. Nå skal jeg jobbe de tre neste helgene, g helga etter det er jeg bedt i bursdag.. Så blir liksom litt opptatt framover, hehe, men skal finne en helg som passer vettu Idag har det bare vært såååå digg vær Løving it!!! Skikkelig vår vær Var ute til barnehagen stengte idag, mye bedre enn de siste dagene som det har regna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 14. mars 2007 #638 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei snupp! Hører du og mamma kommer innom fredag, det var kost! Nå har jeg vært på "kurs" i tre dager, interessant, nyttig og moro. Jeg lærte fra i fjor, mindre alkohol på festmiddagen, men desto mindre søvn . Jeg og min kursvenninge la oss halv seks i dag tidlig da vi slett ikke kunne gå glipp av nachspiel! Så i dag blir det tidlig kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #639 Del Skrevet 14. mars 2007 Hehe.. Ja sånn kan det gå vettu, nachspiel traskere, skjønner ikke det, kremt.. Blir tidlig kvelden for meg og, skal jobbe tidlig imorgen og må gå hjemmefra halv syv, og blei lite søvn i natt, så gleder meg til å finne senga Gleder meg til å se hvor du bor Blir så ks å ta en tur til Sverige med mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 18. mars 2007 #640 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Heisann! Da er det allerede søndag, og vi stod visst opp i tretiden.. Trodde klokka var ca tolv jeg, det var den sist jeg så på den, visste ikke at jeg hadde sovet etter det. Vi var i 30-årslag i går, hjemme i firetiden vel. Men vi har sovet uforskammet lenge! I går satte sambo opp katteluke i veggen, nå gjenstår det bare å få katten til å bruke den! Endret 18. mars 2007 av Mona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå