Gå til innhold

Mine rare tanker

evil eve

Anbefalte innlegg

Hehe... Nei noen ganger er det kanskje like greit å ikke ha barn selv, holder å ha de på lån... :ler:

Usj... Litt giddalaus idag.. Var flink igår da.. ;) Lagde middag til Rikke og Marianne, også laga jeg t.o.m eplekake til dessert! :overrasket: Også så vi på film, Saw(ekkel film, men Saw2 kommer på kino, og den vil jeg se.. Jada vet det selvpiner) og The sisterhood of the traveling pants(søt film).

Hmm.... Ikke helt sikker på hva som skjer idag, men men.... Lyst å finne på noe, men vet ikke helt hva... Så blir vel bare til at ingenting skjer... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Lurer på om det snør i Sfj nå jeg.... For det snør visst i Holmestrand nå.... *savne snø litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha snø! Om halvannen måned kan det komme snø.

Hva gjorde du i går da? Jeg ble med sambo ut en liten tur edru, da var lenge siden hadde sett søskenbarnet E. Men edru bytur er ikke det store, jeg synes det var veldig rart at visse mennesker ikke ble kastet ut. :roll: Ei flyfille jeg jobba sammen med før var superdrita og rava rundt. Da vi dro sto hun og dytta ned alle flasker og glass på bordet hun sto ved ned på gulvet.. Sprekt.

I dag har jeg skrevet på eksamensoppgaven min, det er vanskelig! Frister ikke mye å ta noe mer etter dette nei, det er slitsomt ved siden av jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jada jada... Vi overlevde Wilma.... *før du spør liksom*

Hun traff oss, tydeligvis, og så dro hun videre.... Parken åpna klokken et istedenfor åtte idag.... Søstern din sov tre-fire timer før hun dro på jobb... Hun fant nemlig ut at det var kjempelurt å drikke og dra på byn og danse masse, for å så dra på hurricane party og så legge seg klokken fem ca... :sjenert:

Så nå er det rett i seng for denne madammen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallæ partybabe!

Sov du da Wilma traff eller? Noe merket dere vel, men det var mye mildere enn andre steder langs kysten?

Nå har jeg endelig levert inn førsteutkast til eksamensoppgave. Men jommen er det innlevering om EN uke igjen - opponentkommentar til to andre studenters oppgave. Så skal endelig eksamensbesvarelse leveres i slutten av november. Gleder meg til desember jeg! Da skal jeg bare ordne til jul og kose meg.

I morgen skal vi til Oslo med jobben og krangle med datasystemleverandør. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ;)

Partybaben...? Tralalalalalalalalalala..... *plystre plystre* Var ute igår og jeg.. Hihi... Kanskje en liten tur ut idag og, får se ann om noen har lyst å leke med meg som ikke skal jobbe... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, blei tur ut igår, men drakk ikke.. :) Var kjempekos allikevel, dro ned dit aleine, og bynte å prate med en koselig gutt :)

Idag er ikke planene så mange, skal ned til Epcot i kveldinga og se fyrverkeri og muligens drikke en strawberry daquiri.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig med helg! Var skikkelig i helgemodus på jobb i dag. Arbeidsmoralen synker liksom litt etter lunch fredag... Det vil si, i den grad det lar seg gjøre da. Visse ting styrer en ikke.

Nå har vi ryddet litt i kjelleren, skal på dynga i morgen.

Sambo og fetter sitter i stua og tar litt øl, jeg tror jeg må legge meg, trøtt. Natti natt. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det Halloween party, det er det forsåvidt imorgen og da.. Men skal visst på begge... Men imorgen er det jo jobb, og på mandag, så blir iallefall rolig fest for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloween ja. Har kjøpt masse barnegodteri jeg, for i fjor ble vi nedrent av unger på døra både fredag og lørdag. Men i år ringte det på bare en gang fredag, lørdag var vi ikke hjemme. I dag som er dagen, sov vi på kveldinga, og "gikk glipp av" 3 påringinger i allfall! Så her sitter vi med masse dårlig barnegodis. Gi til naboen kanskje. :ler:

Lørdag var vi på fest, det var artig. Er jo ikke akkurat så ofte det lenger. Blir mest vennemiddager eller voerspiel. Her var det ordentlig fest med underkant av 30 stk og ingen bytur! Artig. Men forbanna Særpeby som ikke klarer å betjene taxikundene sine. TO timer venta vi på taxi, og sjåføren sa det var helt vanlig, i Særp var det ikke orden på taxiene. Også bestiller en jo gjerne ikke før en er klar til å dra hjem da, så de to timene var lange. Fikk vondt i hodet i løpet av ventetiden selv om jeg ikke hadde drukket så mye + at jeg hadde drukket vann på slutten. Og det ga seg ikke før langt utpå gårsdagen. Da frister det ikke så mye med alkohol på en stund.

Ellers er jo Fredrikstad sjeleglad for å ha overlevd tippeligaen, men har du fått med deg stakkars Enerly som har brukket nakken..? Stakkars. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen seng...? Møkkasted......

Kommer hjem sliten og dårlig fra jobben, så har stygge price mgm tatt med senga mi, men ikke gitt meg en ny en...? Og jeg som hadde lengta etter senga leeeeenge før jeg dro hjem fra jobb... *sukk*

Men engelen av en romvenninne fra kina sa at jeg kunne låne hennes seng, så kunne hun sove hos venninne, vil ikke sove borte jeg nå som jeg er blitt syk.,... ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du syk vennen? :troest: Og hvordan kan noen bare "ta" senga di da? Er møbelpolitiet kranglete om dagen?!

Mm, vært og spist på Thairestauranten, det er alltid godt, men blir altfor mett selv av en lunchmeny.

Åå, har så lyst å kjøpe hus, et av disse: Manstad eller Kjærre

Det første er favoritten, nær skole, butikk og vannet. Vi skal kjøre og se på beliggenheten til helga, snuse litt!

Du får ha god bedring da søs. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er blitt syk... Fikk dra hjem tidlig fra jobb idag fordi syk, men skal bli bedre...

Og endelig var det seng til meg i detta stygge huset og... *snøft* Joda, igår kom jeg hjem fra jobb, lengta etter senga, men neida, borte var den.. Eneste som stod igjen var rammen... What the flip liksom...? Vi har fått bytta ut sofa og stoler, og tydeligvis seng da vettu, så har de tatt den gamle senga mi, men glemt å komme tilbake med en ny en til meg... *glefs* Hvordan KLARER de DET liksom???????? Sukk

Men har seng nå...

Skal prøve å bli frisk i løpet av fridagene mine jeg...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det helg! Venninne L kommer og kanskje S fra Oslo, 4. etg der pappa bodde før vet du! Det blir koselig, men før det må jeg vaske litt. Sambos tante har nettopp vært her, så nå får jeg sette i gang. By by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, S fra 4 jah... Tenkte litt og eneste jeg kom på var L fra fjerde, før jeg tenkte, åh, S jah :)

Har prøvd å bli frisk, og er noenlunde frisk nå... ;) Fått i meg no helvetes sterk mat fra noen nye marokanske venner, kan si det friska opp litt i luftveiene jah...

Nå skal denne madammen finne senga, kun fordi den fortsatt er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noen L fra fjerde! Men husker E som bodde i samme leilighet i fjerde som de i 2. etg.

Vi har i alle fall hatt en hyggelig helg. L sovna ved Senkveld fredag, lørdag var vi ute og shoppa og hos gamle klassekamerat T på kvelden. I dag har vi vært i bursdag hos sambos mamma, litt sliten av all kaklinga.

Vi kikka på hvor huset på Manstad lå også, men det lå i ei dump, forferdelig bratt og sikkert kjipt om vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... Ikke bare du som sovner til senkveld altså....?

Ellers har det ikke skjedd no særlig spennende fra igår til idag... Så tenkte litt på å finne senga gitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallæ! Nå er det straksen natta for meg. Har ryddet litt og handla i dag, det var det! Veldig fornøyd med et grønt Arts & Crafts smykke til halv pris. :sjarmor:

I går kjøpte vi forresten tidenes dyreste blomsterbukett for vår del. Klarte jo glemme kjøpe bursdagsgave til sambos mamma lørdag, så det ble Plantasjen i går. Vi hadde vel flaks siden de faktisk hadde snittblomstavdeling, men hun som stod der var rett og slett elendig. Så vi betalte kr 360,- for en bukett vi ikke var spesielt fornøyd med.. Hadde fått MYE finere butkett i blomsterbutikk for den prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde denne jenta endelig fått mensen to mnd etter forrige gang.... Deilig å vite at alt er som det skal være, men fyti inni granskauen å vondt man skulle ha det da..... Klarer jo nesten ikke å gå oppreist... Og DET er ikke normalt.... Nesten så det frister å bynne på pilla igjen for å slippe smertene.... Usj..... *dakar meg*

Ikke bra med ubrukelige kvinnemennesker som ikke lager bra buketter.... *hundre meteroppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...