Gå til innhold

Vi som egentlig skulle hatt et lite barn nå...


purple83

Anbefalte innlegg

Disse dager svirrer det litt ranker i hodet mitt.. Litt trist.. Vi skulle egentlig fått et lite barn i disse tider, hadde det ikke vert for spontan abort...

Prøver og prøver, men får det ikke til... Vil så gjerne bli foreldre... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig urettferdig at noen av oss skal ha det så tøft...men vi får bite sammen tennene og prøve videre! Jeg er sikker på at det skal klaffe en vakker dag!!! :Nikke::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker også innimellom på at jeg kunne hatt to barn nå... Skulle først hatt termin i august i fjor, så i midten av november i år. Tilfeldigvis fikk en venninne av meg barn omtrent da jeg skulle hatt i fjor og en annen venninne har termin på "min" dato nå i november... Litt sårt ja... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også innimellom på at jeg kunne hatt to barn nå... Skulle først hatt termin i august i fjor' date=' så i midten av november i år. Tilfeldigvis fikk en venninne av meg barn omtrent da jeg skulle hatt i fjor og en annen venninne har termin på "min" dato nå i november... Litt sårt ja... :-([/quote']

Uff... :( Er ikke så enkelt dette... Føler alle andre rundt oss får barn, bare ikke oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...