Gå til innhold

Far dopet ned og voldtok døtrene over flere år mens han filmet - han jobbet med barn og psykiatri...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.tv2.no/a/7661678

Stakkars døtrene...faren dopet de ned, voldtok grovt og filmet det hele - i flere år! 

Mannen jobbet med barn...og psykiatri.

Er svært skeptisk til personer som jobber med barn og psykiatri - især menn. Tenker på det hver gang jeg leverer og henter i barnehagen. 

Hvorfor oppdages ikke mer?!

Det er så mange barn som lider...:-(

 

 

Anonymkode: 041e4...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tragisk hendelse ja, forferdelig. Men du tapte deg da du dro inn din skepsis til menn som jobber med barn. Er alle menn pedofile eller potensielle voldtektsmenn? Kvinner er i stand til sånt de og, men hva, det er ikke så alvorlig?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, fordi denne overgriperen jobbet i psykiatrien og med barn er du skeptisk til menn i barnehagen?

hvordan ser du sammenhenger sånn ellers i hverdagen?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rosewood skrev:

Tragisk hendelse ja, forferdelig. Men du tapte deg da du dro inn din skepsis til menn som jobber med barn. Er alle menn pedofile eller potensielle voldtektsmenn? Kvinner er i stand til sånt de og, men hva, det er ikke så alvorlig?

Er skeptisk til personer (=kvinner og menn) som jobber med barn og psykiatri.

Men...menn især.

Anonymkode: 041e4...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

En teori jeg har er at det ikke blir oppdaget fordi folk med slike intensjoner ofte er flinke til å ufarliggjøre situasjonen for barnet. 
Bestevenninna mi ble rundpult av vennegjengen til faren va hver andre helg i to år. De var alle alkohollikere og farmor stod utenfor rommet til de var ferdige, så forklarte hun at det ikke var farlig, at det var helt normalt og at hun ikke måtte si noe til mamma. 

Barn hører ofte på voksne tillittspersoner(? usikker på rettskrivingen der.) når de er små, for de vet ikke bedre og derfor vil de tro at alt er som det skal når denne personen sier at "Dette skal ikke gjøre vondt, dette er ikke farlig, alle andre gjør det også" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for mange syke mennesker her i verden som begår overgrep, og det gjelder ikke bare menn. Kvinner voldtar også. 

Jeg skulle ønske det ikke var slik, men sånn er det :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Statistisk sett så er rundt 90 % av overgripere menn. Det er jo selvfølgelig naturlig å være mest skeptisk til de, spesielt hvis man har ei lita jente. Man skal ikke lukke øynene for fakta, bare for å ikke framstå som fordomsfull. Du kan forsåvidt kalle meg hva du vil, så lenge barna mine er trygge. 

Man skal selvfølgelig ikke bli hysterisk, og heller ikke anklage noen uten bevis, men det ER ganske mange pedofile der ute, og det er ofte barna til de godtroende og naive foreldrene som blir utsatt. Desverre.

Anonymkode: a57f7...283

Endret av ninuska_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann
Den 22.12.2015 at 20.22, AnonymBruker skrev:

Statistisk sett så er rundt 90 % av overgripere menn. Det er jo selvfølgelig naturlig å være mest skeptisk til de, spesielt hvis man har ei lita jente. Man skal ikke lukke øynene for fakta, bare for å ikke framstå som fordomsfull. Du kan forsåvidt kalle meg hva du vil, så lenge barna mine er trygge. 

Man skal selvfølgelig ikke bli hysterisk, og heller ikke anklage noen uten bevis, men det ER ganske mange pedofile der ute, og det er ofte barna til de godtroende og naive foreldrene som blir utsatt. Desverre.

Anonymkode: a57f7...283

Hvor mange prosent av pedofile overgripere som er menn, og hvor mange som er kvinner, eller hvor mange pedofile overgripere som er venstrehendte, og hvor mange som er høyrehendte, er meg revnende likegyldig. Du må gjerne forsøke å skjule deg bak et eller annet tall som sier at kvinner i mindre grad er pedofile, men det er fullstendig uviktig. 

 

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emma Sophie
2 timer siden, Rosewood skrev:

Tragisk hendelse ja, forferdelig. Men du tapte deg da du dro inn din skepsis til menn som jobber med barn. Er alle menn pedofile eller potensielle voldtektsmenn? Kvinner er i stand til sånt de og, men hva, det er ikke så alvorlig?

Det er sant, blir for dumt å ta alle menn under en kam. Like alvorlig uansett kjønn, er bare noen mennesker som trenger å åpne øya sine litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mini-mio skrev:

oj, fordi denne overgriperen jobbet i psykiatrien og med barn er du skeptisk til menn i barnehagen?

hvordan ser du sammenhenger sånn ellers i hverdagen?

Det er sånn alle feminister ser verden. "Har penis = ond!".

Anonymkode: c1c86...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.tv2.no/a/7661678

Stakkars døtrene...faren dopet de ned, voldtok grovt og filmet det hele - i flere år! 

Mannen jobbet med barn...og psykiatri.

Er svært skeptisk til personer som jobber med barn og psykiatri - især menn. Tenker på det hver gang jeg leverer og henter i barnehagen. 

Hvorfor oppdages ikke mer?!

Det er så mange barn som lider...:-(

 

 

Anonymkode: 041e4...9be

Ja menn er livsfarlige. Best du holder deg unna og stenger deg inne for menn finnes overalt. Kom deg til psykolog. Det finnes kvinner som dreper, det finnes kvinner som voldtar og torturerer. Farlige drittsekker finnes av begge kjønn og skinnet bedrar. Den snilleste kan være er morder eller voldtektsmann/kvinne. Så få bort den angsten din for menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, snoopy_93 skrev:

En teori jeg har er at det ikke blir oppdaget fordi folk med slike intensjoner ofte er flinke til å ufarliggjøre situasjonen for barnet. 
Bestevenninna mi ble rundpult av vennegjengen til faren va hver andre helg i to år. De var alle alkohollikere og farmor stod utenfor rommet til de var ferdige, så forklarte hun at det ikke var farlig, at det var helt normalt og at hun ikke måtte si noe til mamma. 

Barn hører ofte på voksne tillittspersoner(? usikker på rettskrivingen der.) når de er små, for de vet ikke bedre og derfor vil de tro at alt er som det skal når denne personen sier at "Dette skal ikke gjøre vondt, dette er ikke farlig, alle andre gjør det også" 

Grusomt, fy flate at det er mulig. Hvordan går det med bestevenninnen din nå? Har hun fått hjelp? Ble faren, kompisene hans - og farmoren - noen gang tiltalt? Jeg er normalt for sivilisasjon, men når det gjelder overgrep mot barn, så er jeg mer øye for øye, tann for tann; de burde vært kjemisk kastrert samt buret inne på livstid.

 

Anonymkode: f115b...dc8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mats skrev:

Ja menn er livsfarlige. Best du holder deg unna og stenger deg inne for menn finnes overalt. Kom deg til psykolog. Det finnes kvinner som dreper, det finnes kvinner som voldtar og torturerer. Farlige drittsekker finnes av begge kjønn og skinnet bedrar. Den snilleste kan være er morder eller voldtektsmann/kvinne. Så få bort den angsten din for menn. 

Dette syntes jeg var et veldig umodent svar.

Jeg er glad for alle de flinke mennene som jobber i barnehagen, tror det er viktig at barn møter menn også i slike roller. Statistisk er det jo et enormt overtall av menn som begår overgrep, men jeg tror de skjuler seg i alle yrker; har de ikke tilgang på barn, finner de på nettet og støtter oppunder industrien der. Men de finnes og de er mange, det viser jo VGs serie om nedlasterne - av 72 personer som lastet ned materiale med barneovergrep, var samtlige menn. Da blir det patetisk å henge seg opp i at "det finnes kvinner også", ja, det gjør det, det finnes gamliser, handicappede, gifte, ugifte, tykke, tynne som begår overgep, men det er ett trekk som går oftest igjen, og det er at det er menn.

Det jeg savner, er engasjement fra normale menns side mot nettopp overgrep mot barn. Mobilisering for mer midler til politi, etterfrosrking, strenger straffer, bedre apparat til å ta hånd om barna etc. De som har gjort mest er vel Stine Sofies stiftelse, stiftet av kvinner. Hvor er normale menns engasjement for barna, mot perversene?

Anonymkode: f115b...dc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er skeptisk til personer (=kvinner og menn) som jobber med barn og psykiatri.

Men...menn især.

Anonymkode: 041e4...9be

Og der mistet du en hver interesse som seriøs debattant. 

Anonymkode: 081c5...0c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette syntes jeg var et veldig umodent svar.

Jeg er glad for alle de flinke mennene som jobber i barnehagen, tror det er viktig at barn møter menn også i slike roller. Statistisk er det jo et enormt overtall av menn som begår overgrep, men jeg tror de skjuler seg i alle yrker; har de ikke tilgang på barn, finner de på nettet og støtter oppunder industrien der. Men de finnes og de er mange, det viser jo VGs serie om nedlasterne - av 72 personer som lastet ned materiale med barneovergrep, var samtlige menn. Da blir det patetisk å henge seg opp i at "det finnes kvinner også", ja, det gjør det, det finnes gamliser, handicappede, gifte, ugifte, tykke, tynne som begår overgep, men det er ett trekk som går oftest igjen, og det er at det er menn.

Det jeg savner, er engasjement fra normale menns side mot nettopp overgrep mot barn. Mobilisering for mer midler til politi, etterfrosrking, strenger straffer, bedre apparat til å ta hånd om barna etc. De som har gjort mest er vel Stine Sofies stiftelse, stiftet av kvinner. Hvor er normale menns engasjement for barna, mot perversene?

Anonymkode: f115b...dc8

Hold barn unna menn. Problem løst. Vi duger bare til sex og å lage barn likevel. Så stikker kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, snoopy_93 skrev:

Bestevenninna mi ble rundpult av vennegjengen til faren va hver andre helg i to år. De var alle alkohollikere og farmor stod utenfor rommet til de var ferdige, så forklarte hun at det ikke var farlig, at det var helt normalt og at hun ikke måtte si noe til mamma. 

OMG...:-(

Hvor gammel var venninnen?

Hvorfor sa hun ikke noe til moren?!

Hvorfor annenhver helg -og hvorfor over 2 år? 

Har denne venninnen din i dag utdannelse og er ressurssterk - eller var dette en "taperfamilie" nederst på stigen? 

 

Anonymkode: 041e4...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Mats skrev:

Hold barn unna menn. Problem løst. Vi duger bare til sex og å lage barn likevel. Så stikker kvinnen.

Ikke rart hun stikker. Menn er teite og forstår så lite. De er tause og forstår ikke hva kvinner vil ha.

Anonymkode: 041e4...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grusomt, fy flate at det er mulig. Hvordan går det med bestevenninnen din nå? Har hun fått hjelp? Ble faren, kompisene hans - og farmoren - noen gang tiltalt? Jeg er normalt for sivilisasjon, men når det gjelder overgrep mot barn, så er jeg mer øye for øye, tann for tann; de burde vært kjemisk kastrert samt buret inne på livstid.

 

Anonymkode: f115b...dc8

Nei, det ble de ikke. Hun har slitt mye psykisk og har fortrengt mye av det helt fra den gangen det skjedde. Det har kommet mer og mer frem i senere tid også tror jeg ikke hun har orket å ta kampen litt pga psyken men også fordi noen av disse er fedrene til folk hun har gått i klasse med på barneskolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG...:-(

Hvor gammel var venninnen?

Hvorfor sa hun ikke noe til moren?!

Hvorfor annenhver helg -og hvorfor over 2 år? 

Har denne venninnen din i dag utdannelse og er ressurssterk - eller var dette en "taperfamilie" nederst på stigen? 

 

Anonymkode: 041e4...9be

Hun er like gammel som meg. Hun studerte til å bli vernepleier, men ble deprimert og lagt inn pga andre ting slik at hun måtte bryte utdannelsen. :/ 

 

hun har det heldigvis bedre nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, snoopy_93 skrev:

farmor stod utenfor rommet til de var ferdige, så forklarte hun at det ikke var farlig, at det var helt normalt og at hun ikke måtte si noe til mamma. 

Merkelig hvordan enkelte heller velger å skjule overgrep slik at de kan fortsette enn å forhindre at de skjer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...