Gå til innhold

Hva tror dere store kjendiser får i julegave? (Kardashians, JB osv)


Magetaske

Anbefalte innlegg

Bare av nysgjerrighet. Er ikke spenningen med julegaver litt borte for dem? Og hva kan egentlig være godt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal spenningen med julegaver være borte for dem? Og hvorfor tror du at ikke noe kan være godt nok?

Husk at de er også bare mennesker. De gleder seg nok over julen, stemningen, maten og gavene på lik linje med andre mennesker. Men for mange voksne, uavhengig av kjendisstatus og alder, så er det nok mye annet enn gaver som er med på å gjøre julen hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hvorfor skal spenningen med julegaver være borte for dem? Og hvorfor tror du at ikke noe kan være godt nok?

Husk at de er også bare mennesker. De gleder seg nok over julen, stemningen, maten og gavene på lik linje med andre mennesker. Men for mange voksne, uavhengig av kjendisstatus og alder, så er det nok mye annet enn gaver som er med på å gjøre julen hyggelig. 

Nei, jeg spør jo fordi jeg lurer. Jeg innbiller meg at med så mye penger skaffer man seg alt man har lyst på selv. Jeg sliter med å bli fornøyd med gaver jeg kjøper til "vanlige" folk, så dersom jeg skulle kjøpt til de så ville nok denne følelsen blitt ekstra forsterket, tenker jeg. Og dette er grunnen til at jeg lurer på hva dere tror de får.

Nå snakker jeg ikke om julestemning, mat, tradisjoner og familie! Dette handler om julegaver. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at for folk som har alt og penger nok i massevis så er nok det å få tak i eksklusive ting kanskje det som fenger litt.
Spesialdesignede smykker, klær eller sko som bare finnes i en eller ytterst få eksemplarer. 
Tror jeg da, jeg vet ikke, jeg er ikke rik. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som med "vanlige" folk blir de også glad for omtanken fra venner og familien som gir en oppmerksomhet/gave som viser at man setter pris på personen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det tror jeg.

Spenningen eller det å gleden av å få en gave til jul oms man kanskje ikke har eller har tatt seg råd til vil jo ikke være der. Hadde en bekjent med en del penger som sa at hun hadde aldri ting hun ønsket seg til jul eller bursdag etc for hvis det var noe hun ville ha så kjøpt hun det jo bare. Jeg syns det høres litt trist ut. Gleden med å endelig få noe du har ønsket deg lenge (enten du får det av andre eller har spart selv) er jo bare så mye større enn om du kjøper deg det med en gang du får lyst på det.

Men jeg er helt sikker på at man likevel kan få gaver som man setter utrolig pris på. Spesielle ting som det er lagt omtanke bak. Opplevelser sammen med venner/familie osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...