Gå til innhold

Astral projection. Noen som gjør det? Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på med astral projection siden jeg var et lite barn, så langt tilbake minnet mitt går. Er det flere her som holder på med det eller prøver å lære? Hva opplever dere i denne fasen? Hva ser dere, føler dere? 

Jeg vil gjerne høre historier og erfaringer da det er svært få jeg kan snakke med dette om uten å bli oppfattet som gal. 

Til dere som ikke vet hva astral projection er: https://en.wikipedia.org/wiki/Astral_projection

Anonymkode: 2e566...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg startet også som barn, men evnen til å kunne gjøre det har liksom fada litt med åra... Flere måneder siden sist jeg greide det. Når jeg var tenåring så kunne jeg legge meg om kvelden og bestemme meg for å gjøre det også skjedde det bare, men det later til at jeg har mistet den evnen... Jeg skulle gjerne ønske jeg kunne dratt på noen turer til, det er så fredelig å flyte ut av seg selv, gjennom veggen, over tretoppene og sveve over vannet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt noen ganger, har dessverre ikke klart det slik jeg ønsker... Opplevde en gang å komme ut av meg selv mens jeg sov på skolen. (av alle plasser...) Men jeg kom ikke løs fra kroppen min, så jeg falt tilbake og våknet. 

Husker enda den fantastiske følelsen, og det utrolige skarpe synet jeg fikk, alt var så klart! Og det var så fascirende å kjenne hvordan kroppen min sov under meg, og høre den puste..

Skulle ønske jeg fikk det til naturlig... men jeg må vel trene mer antar jeg.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...