kisskissbangbang Skrevet 22. desember 2015 #42 Skrevet 22. desember 2015 (endret) Han et høy (over 190), bred med bra v-form, har litt skjegg, mørkblondt eller mørkt hår, mørkt øyeparti (mørkeblå eller brune øyne og markerte bryn), har markert kjeve, store hender og føtter, og har gjerne tatoveringer. Kroppshår er hawt Kan ha en liten mage, men bør ikke være tykk ellers. Muskler med et lite lag fett oppå er supert. Ikke veldig glad i veldig ripped menn, og liker virkelig ikke veldig tynne menn. Jeg har en ganske spesifikk type, men den typen rommer veldig ulikt utseende menn. Endret 22. desember 2015 av kisskissbangbang 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #43 Skrevet 22. desember 2015 18 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Han et høy (over 190), bred med bra v-form, har litt skjegg, mørkblondt eller mørkt hår, mørkt øyeparti (mørkeblå eller brune øyne og markerte bryn), har markert kjeve, store hender og føtter, og har gjerne tatoveringer. Kroppshår er hawt Kan ha en liten mage, men bør ikke være tykk ellers. Muskler med et lite lag fett oppå er supert. Ikke veldig glad i veldig ripped menn, og liker virkelig ikke veldig tynne menn. Jeg har en ganske spesifikk type, men den typen rommer veldig ulikt utseende menn. Du beskriver min forrige date. Han var ikke min type utseendemessig men jeg falt for hans personlighet og fordi han var veldig morsom å være med. Men han hadde vistnok litt for mange andre damer Anonymkode: 0a71d...330
kisskissbangbang Skrevet 22. desember 2015 #44 Skrevet 22. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du beskriver min forrige date. Han var ikke min type utseendemessig men jeg falt for hans personlighet og fordi han var veldig morsom å være med. Men han hadde vistnok litt for mange andre damer Anonymkode: 0a71d...330 Sånn som jeg beskrev+morsom er ringmateriale!
a l'orange Skrevet 22. desember 2015 #45 Skrevet 22. desember 2015 (endret) ⭐️ Endret 10. desember 2020 av a l'orange
Visningsnavn90 Skrevet 22. desember 2015 #46 Skrevet 22. desember 2015 17 timer siden, AnonymBruker skrev: 175-185 slank og sterk. Typisk seig fyr. Gjerne klatrer. Må se på fyren at han for eksempel er en tinderangler eller at han er aktiv ute hele dagen. Rødt hår går helt fint men farge spiller liten rolle. Han må ha masse humor og være passe bajas. Må kunne tåle å drikke whisky med meg. Og han må være genuint opptatt av meg, og at han alltid vil prioritere meg og jeg kan si til han at nå er det på tide han stikker på tur med kompisene. Anonymkode: 0a71d...330 Vet ikke hva en tinderangler er, men utenom det og at jeg er 186 var det en skremmende riktig beskrivelse av meg 1
Teethgrinding Skrevet 23. desember 2015 #47 Skrevet 23. desember 2015 1 time siden, Visningsnavn90 skrev: Vet ikke hva en tinderangler er, men utenom det og at jeg er 186 var det en skremmende riktig beskrivelse av meg Hvis du ikke vet hva en tinderangler er, er du ergo ingen klatrer. Just sayin. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #48 Skrevet 23. desember 2015 Den 12/22/2015 at 11.51, AnonymBruker skrev: Men helt dønn seriøst. Du er jo opptatt av en kjendis selv når du kjenner hele biografen hans og vet tydeligvis såpass mye om han. Jeg bryr meg fortsatt ikke en dritt om kjendiser. Jeg leser nyheter hver dag og hopper over kjendissladder. Jeg kan fortsatt ikke forstå at dette er verre enn å vite hvem en eller annen dude er jeg anser i hvert fall kjendisnytt som utrolig lite viktig og produktivt. Anonymkode: 0a71d...330 Helt dønn seriøst så kan jeg ikke begripe at det å verdsette en skuespillers rolletolkninger skal ha noe som helst med appetitt for kjendissladder å gjøre. Det er jo synd for deg hvis du oppfatter det slik at utøvere innenfor kunst og kultur får sin verdi gjennom å være kjendiser. Da må du ha gått glipp av mange fantastiske kulturopplevelser, for å si det mildt. Anonymkode: 746ce...a36
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #49 Skrevet 23. desember 2015 Den 22.12.2015 at 9.21, AnonymBruker skrev: Inglourious basterd har jeg sett. Min type film. Bryr meg generelt lite om kjendiser og slikt. Ser lite film. Foretrekker å være sosial ute med ekte mennesker. Anonymkode: 0a71d...330 Ikke sitt på KG og gjør narr av folk som har film som interesse, man kan fint ha et sosialt liv i tillegg Anonymkode: 40cf1...a76
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #50 Skrevet 23. desember 2015 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sitt på KG og gjør narr av folk som har film som interesse, man kan fint ha et sosialt liv i tillegg Anonymkode: 40cf1...a76 Gosj så hårsår. Jeg liker gode filmer selv. Elsker Tarantino sine f.eks. Om jeg først skal ta meg tid til å se TV. Men kan knapt navnene på skuespillerene. Det bryr meg lite hvem de er på privaten så lenge de gjør en god rolle. Jeg er mer opptatt av regissør enn navna på skuespillerene. Anonymkode: 0a71d...330
Visningsnavn90 Skrevet 23. januar 2016 #51 Skrevet 23. januar 2016 Den 23.12.2015 at 1.52, Arcturus skrev: Hvis du ikke vet hva en tinderangler er, er du ergo ingen klatrer. Just sayin. Googlet det nå, og kan helt ærlig så at dette må være en av de dummeste påstandene jeg har hørt.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #53 Skrevet 23. januar 2016 Har funnet ut at det er helt umulig å si. Har vært betatt av menn med så mange forskjellige typer utseende at jeg innser at det er noe helt annet enn utseendet jeg egentlig faller for. Anonymkode: adddc...b71 1
Cordelia Skrevet 23. januar 2016 #54 Skrevet 23. januar 2016 Han har vel den rette kombinasjoner av uperfekt. Dvs. den rett kombinasjonen som tiltrekker min oppmerksomhet. Et vennlig ansikt med karakter. Faller sjelden for de "glætte" og ekstremt trente eller bamsetypene, hvis jeg skal sette noen begrensing. Men ellers så er det mye forskjellig. Hvis jeg skal peke på noe, så kan jeg godt like brede skuldre, ikke at jeg har noe behov for å føle meg beskyttet, men synes det er attraktivt. En litt egen stil er heller ikke å forakte. 1
Teethgrinding Skrevet 24. januar 2016 #56 Skrevet 24. januar 2016 6 timer siden, Visningsnavn90 skrev: Googlet det nå, og kan helt ærlig så at dette må være en av de dummeste påstandene jeg har hørt. Kødder du eller? Du mener du er en klatrer, men du måtte google hva en tinderangler er? Si meg, vet du hva en karabinkrok er? Et crux? Vet du hva man bruker kalk til?? Du slår meg ikke akkurat som en tinderangler, herr Visningsnavn. (Dette er rimelig standard lingo for klatrere).
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #58 Skrevet 24. januar 2016 Den 12/22/2015 at 2.22, Arcturus skrev: Fassbender. Har du levd under en stein eller? En av verdens desidert største filmstjerner. Jeg har levd under en stein, tydeligvis. Jeg visste ikke hvem han var heller. Men helt hinsides digg det var han. Der er vi enige om noe Arcturus Rawr. Kanskje like digg som du? Anonymkode: 27e44...176
Teethgrinding Skrevet 24. januar 2016 #59 Skrevet 24. januar 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har levd under en stein, tydeligvis. Jeg visste ikke hvem han var heller. Men helt hinsides digg det var han. Der er vi enige om noe Arcturus Rawr. Kanskje like digg som du? Anonymkode: 27e44...176 Jeg er den diggeste av de diggeste! (Ikke helt ) Selv jeg som mann må innrømme at det er noe estetisk over trynet til denne filmherren med tyske aner.
Jerry Lee Skrevet 24. januar 2016 #60 Skrevet 24. januar 2016 Den Tuesday, December 22, 2015 at 8.00, AnonymBruker skrev: Over 2.05, afroamerikaner, ekstremt atletisk, store..hender , varme øyne og deilige lepper. Anonymkode: 2aaf7...28e ...og 35 cm? 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå