Gå til innhold

Kvinner, hvordan ser den perfekte mann ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spin-off på tråden om perfekte kvinner! 

Anonymkode: b0f0c...7d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han jeg synes er perfekt nå har mørkebrunt hår og skjegg, olivenfarget hud, blå øyne, 175 høy, små hender, utrent kropp, fantastisk smil, et blikk til å dåne av. 

Anonymkode: 1fff7...14a

• Liker 1
Skrevet

Han må være glad i dyr og ha et åpent menneskesyn. Dette er solide krav der unntak ikke eksisterer. Han må være forståelsesfull, snill og omsorgsfull. Ha ærlighet og lojalitet som sine største verdier. Jeg legger kanskje lista ufattelig høyt, men syns dette bør være et selvfølge hos hvert menneske. Jeg er alt selv og ser da etter dette i en potensiell partner. :) Humor er jo selvfølgelig også viktig, og kjemien er enda viktigere. Trenger ikke nødvendigvis ha god kjemi med en person som har alle trekkene jeg har listet opp. 

Når det gjelder utseende liker jeg ikke tynne og slanke menn, jeg greier rett og slett ikke tenne på en mann om han ikke har en del kjøtt på kroppen. Tenker noe slikt som dette bare med høyere fettprosent. Det er viktig for meg at han ser sterk ut, men det skal ikke se ut som det eneste han gjør på er å trene. Enten isblå øyne eller skikkelig mørkebrune øyne som grenser til svart. Store hender og av en eller annen merkelig grunn syns jeg det er sexy om mannen har store føtter også. Spiller ingen rolle om han har blondt eller mørkt hår, høyde er heller ikke noe særlig viktig. Jeg er selv litt høyere enn gjennomsnittet. 

Anonymkode: 87e45...635

Skrevet

michael-fassbender-new-york3.jpg.5f95a03

Haawt!  :hjerter:

Anonymkode: 40cf1...a76

• Liker 2
Skrevet

Sånn som samboeren min. I mine øyne er han den perfekte mann og det finnes ingen som er mer perfekt enn han. Og det har absolutt ikke bare med utseende å gjøre, men at vi har en fantastisk kjemi og at han er den han er som person. 

Anonymkode: d6ac5...f29

Skrevet (endret)

⭐️

Endret av a l'orange
Skrevet
35 minutter siden, a l'orange skrev:

Jeg tenderer mot å være enig, så derfor svarer jeg og reposter i samme slengen.

Men hvem er dette for en kar? Hilsen en som ikke følger med på sånt :)

Fassbender. Har du levd under en stein eller? :P En av verdens desidert største filmstjerner.

Skrevet

Patrick-Bateman-Axe.jpg

Anonymkode: 03a78...eda

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn som samboeren min. I mine øyne er han den perfekte mann og det finnes ingen som er mer perfekt enn han. Og det har absolutt ikke bare med utseende å gjøre, men at vi har en fantastisk kjemi og at han er den han er som person. 

Anonymkode: d6ac5...f29

Du bruker samboeren som eksempel på den perfekte mannen ? javel men det er lite beskrivende for oss andre her inne i denne tråden egentlig.....av og til lurer jeg på hva snitt IQ`n kan være her inne. 

Anonymkode: 2ab3f...e65

• Liker 5
Skrevet

For min del ser den perfekte mannen slik ut:

180-190 cm

litt muskler, sterk med litt fett over så det ikke blir for "ripped" 

brunt hår som ikke er for kort, men ikke langt heller og brune øyne, litt skjegg, typ to-tredagers

han må kunne kle seg fint. 

Med litt farge, solbrun og ikke for blek

Resten er vel irrelevant så lenge det ikke er noen merkeligheter som gjemmer seg rundt om på han, haha. 

• Liker 1
Skrevet

175-185 slank og sterk. Typisk seig fyr. Gjerne klatrer. Må se på fyren at han for eksempel er en tinderangler eller at han er aktiv ute hele dagen. 

Rødt hår går helt fint men farge spiller liten rolle. 

Han må ha masse humor og være passe bajas. Må kunne tåle å drikke whisky med meg. Og han må være genuint opptatt av meg, og at han alltid vil prioritere meg og jeg kan si til han at nå er det på tide han stikker på tur med kompisene. 

Anonymkode: 0a71d...330

Skrevet

Ser ut som duppflaske?

Skrevet
4 timer siden, Arcturus skrev:

Fassbender. Har du levd under en stein eller? :P En av verdens desidert største filmstjerner.

Aldri hørt om knotten selv jeg. Pen å se på, men hva har han å tilby? Hva bra har han gjort? 

Skrevet

Finnes ikke 🙌 Gitt opp håpet 😩

Anonymkode: 0e743...fb4

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om knotten selv jeg. Pen å se på, men hva har han å tilby? Hva bra har han gjort? 

Strålende skuespill, blant annet i McQueen-mesterverkene Hunger og Shame. Jeg har vel personlig mer sansen for Jake Gyllenhaal og Tom Hardy, men ingen tvil om at Fassbender er en av de fremste skuespillerne i alderen 35-40 år.

Anonymkode: 746ce...a36

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strålende skuespill, blant annet i McQueen-mesterverkene Hunger og Shame. Jeg har vel personlig mer sansen for Jake Gyllenhaal og Tom Hardy, men ingen tvil om at Fassbender er en av de fremste skuespillerne i alderen 35-40 år.

Anonymkode: 746ce...a36

Tenker meg alle kvinner liker Shame ja.

Anonymkode: ed6ae...db2

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker meg alle kvinner liker Shame ja.

Anonymkode: ed6ae...db2

Nei. Er det en film og isåfall hvorfor skulle alle kvinner like den? Ikke har jeg hørt om Fassbender heller. 

• Liker 3
Skrevet

Veeeldig brede skuldre, sterke armer, gjerne litt smålubben, brunt bølgete hår. Jeg vil ha hulken med bølgete hår, men han må ha snille øyne :laugh:

Skrevet

Over 2.05, afroamerikaner, ekstremt atletisk, store..hender , varme øyne og deilige lepper.

Anonymkode: 2aaf7...28e

• Liker 2
Skrevet

Tynn, hverken mye muskler eller mye fett. Høyde har ikke så mye å si, men helst høyere enn meg (er 175 selv). Også har jeg en greie for blonde gutter. Ikke typiske kjekkaser, bare normale menn, kanskje normal pluss (utseendemessig) ville vært en god forklaring. 

Men nå skal det sies at jeg har falt for høy og mørk, muskuløs, litt ekstra osv. Og de har også vært verdens kjekkeste mens vi har holdt på. Trekkene over er de som går igjen når jeg ikke har en fyr, og det tindern min har mest av :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...