Gå til innhold

Kvinner, hvordan ser den perfekte mann ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gir arr pluss eller minus? Jeg har et svakt skrubbsårarr som er litt mindre enn et kronestykke på et skinnben under et øye.

Er det ingen som liker lite fett og definerte muskler?

Anonymkode: 0515a...0b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gir arr pluss eller minus? Jeg har et svakt skrubbsårarr som er litt mindre enn et kronestykke på et skinnben under et øye.

Arr er bare bra. Skal jo synes at han lever livet og ikke sitter på rumpa. 

Personlig liker jeg ikke studiotrente gutter. Musklene bør komme pga fysisk aktivitet ute. Og musklene skal være "praktiske". Ikke for pynt. 

Anonymkode: 0a71d...330

• Liker 3
Skrevet
Skrevet

Helst ikke skjegg, briller eller tatovering. Piercing går an. Helst ca 170-190 cm. Pent ansikt. Kan ikke kle seg slaskete, men må være maskulin. Mann i dress som passer er  hawt! :rodmer:

Ellers har jeg lite fysiske krav. Det går mer på personlighet, kjemi og evner. ;) Jeg har falt for undervektige og overvektige, utrente og muskuløse, lyshårede, rødhårede og mørkhårede, lyshudede og mørkhudede.

Jeg er liker i gentlemenn. Han må være morsom, ærlig og lett å snakke med. Trofast.

Og så må vi funke i senga. Eller på kjøkkenbordet, eller i dusjen, eller bak en busk, eller hvor nå vi er. ;)

Anonymkode: 25ba0...ec5

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener du kinnben?

Anonymkode: 4bb24...591

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Arcturus skrev:

Inglourious basterd har jeg sett. Min type film. Bryr meg generelt lite om kjendiser og slikt. Ser lite film. Foretrekker å være sosial ute med ekte mennesker. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haawt!  :hjerter:

Anonymkode: 40cf1...a76

Michael Fassbender er jo ginger da.

Anonymkode: 429cd...22f

• Liker 1
Gjest SykkelJenny
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

michael-fassbender-new-york3.jpg.5f95a03

Haawt!  :hjerter:

wow for en flott mann :)

Skrevet

Hvordan den perfekte mann ser ut avhenger jo av hvem jeg er forelsket i. Akkurat nå er den perfekte mann 175 cm høy, har mørkt tjukt hår, lyseblå øyne, utrent men normal kroppsbygning og et merkelig, men sjarmerende smil. Fy flate så fin han er..

Men for å være litt kynisk også så sliter jeg veldig med menn som er over 190, som har muskler og lite fett (foretrekker myk foran hard kropp). Jeg har en tendens til å falle for lave, litt chubby menn. Takler ikke sixpack for eksempel.

Anonymkode: 53035...1a6

Skrevet

Dette er ikke krav, men ser at dette ofte er felles for menn jeg finner interessante:

- "Normal" kroppstype, ikke feit, men ikke synlige muskler heller.

- Brune øyne, brunt hår, skjegg 

- Helst over 180 cm. 

Heldigvis er dette også beskrivelse av min nåværende samboer :wow: I tillegg er han omtenksom, morsom, sindig, klok og handy. Skal sies at jeg har vært kjæreste med andre type menn tidligere, og de har alltid hatt mørkt hår, det er vel det eneste fellestrekket..

Anonymkode: 595cd...f8b

Skrevet

2 m høy, store hender og føtter, brede skuldre, liten rumpe og smale hofter. Minst mulig kroppfett og passelig muskuløs. Over gjennomsnittet lang og tykk penis, mørk og utseendet til Ricky Martin :)

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inglourious basterd har jeg sett. Min type film. Bryr meg generelt lite om kjendiser og slikt. Ser lite film. Foretrekker å være sosial ute med ekte mennesker. 

Det er kanskje det dummeste jeg har hørt noen si på lang, lang tid:)

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe dette var en underholdende forklaring på at du er temmelig lost når det gjelder film. 

• Liker 3
Skrevet

Han er høy, mørk og har skjegg. Han er godt trent, men trenger absolutt ikke noe synlig sixpack. Jeg liker en liten kosemage :) (ikke øl-mage vel og merke). 

I mine øyne er min samboer den perfekte mann. Hvorfor? For han er verdens snilleste mann, som gir meg trygghet, kjærlighet, omsorg og oppmerksomhet. Jeg kan være meg selv med han, og det er ingen andre steder i verden som er bedre enn ved hans side. Derfor er han perfekt. I tillegg er han høy, mørk og skjeggete, som nevnt ovenfor. Jeg er heldig!

Anonymkode: 21c4e...7ee

Skrevet
25 minutter siden, Arcturus skrev:

Det er kanskje det dummeste jeg har hørt noen si på lang, lang tid:)

Oki hvorfor er det dumt? Film og kjendiser bryr jeg meg lite om. Jeg ser generelt veldig lite på TV. Hva er det som er latterlig med det? Er man et dårlig menneske fordi man ikke bryr seg om slikt? 

Skrevet

Det er dumt fordi vi snakker om en skuespiller i verdenklasse som har noen fantastiske rolletolkninger i kritikerroste filmer på CVen. Det er ikke dermed sagt at det er noe galt i å ikke vite hvem han er, men det er latterlig å fremstille det som at man for å vite hvem han er må være "opptatt av kjendiser" og bruke så mye tid på å "se på TV" at man ikke får anledning til å sosialisere med "ekte mennesker".

Anonymkode: 746ce...a36

• Liker 5
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dumt fordi vi snakker om en skuespiller i verdenklasse som har noen fantastiske rolletolkninger i kritikerroste filmer på CVen. Det er ikke dermed sagt at det er noe galt i å ikke vite hvem han er, men det er latterlig å fremstille det som at man for å vite hvem han er må være "opptatt av kjendiser" og bruke så mye tid på å "se på TV" at man ikke får anledning til å sosialisere med "ekte mennesker".

Anonymkode: 746ce...a36

Men helt dønn seriøst. Du er jo opptatt av en kjendis selv når du kjenner hele biografen hans og vet tydeligvis såpass mye om han. 

Jeg bryr meg fortsatt ikke en dritt om kjendiser. Jeg leser nyheter hver dag og hopper over kjendissladder. Jeg kan fortsatt ikke forstå at dette er verre enn å vite hvem en eller annen dude er :P jeg anser i hvert fall kjendisnytt som utrolig lite viktig og produktivt. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Michael Fassbender er jo ginger da.

Anonymkode: 429cd...22f

Nah, mer rødlig skjegg. Men, ginger eller ikke, han ser latterlig bra ut, har glimt i øyet og er en dyktig skuespiller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...