Gå til innhold

Noen med synske barn?


dabbedolly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, og ikke du heller. La barna dine få være barn, ikke tre noe slikt møl og innbilt ansvar nedover hodene på dem.

Anonymkode: 8c067...a08

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det er forskjellige meninger om dette, for de som ikke har opplevd det. Meningen med innlegget var å komme i kontakt med andre foreldre;-) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men tror at jeg kommer til å få det. Sjekk ut "indigo children" , vi er i en spirituell evolusjon nå og flere og flere vil bli kjent med evnene sine, og barn vil ha sine evner mye sterkere i de neste generasjonene.

Anonymkode: 937ab...a4e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har... Clairvoyant, healer og sanndrømt..
Det begynner å dabbe litt av nå, og det er hennes naturlige valg så da står jeg bak det.

Anonymkode: ee9d5...3e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hele familien er synsk. :( dette medfører stort ansvar. Og er vanskelig for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, cherry blossomed. gone. skrev:

Ja hele familien er synsk. :( dette medfører stort ansvar. Og er vanskelig for oss.

Hvorfor medfører det stort ansvar? Det er da opp til dere selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 21.12.2015 at 12.23, AnonymBruker skrev:

Nei, og ikke du heller. La barna dine få være barn, ikke tre noe slikt møl og innbilt ansvar nedover hodene på dem.

Anonymkode: 8c067...a08

Skjønner at du ikke har peiling på hva du snakker om hvertfall. 

Anonymkode: 34677...d06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. desember 2015 at 6.43, cherry blossomed. gone. skrev:

Ja hele familien er synsk. :( dette medfører stort ansvar. Og er vanskelig for oss.

Trenger ikke være synsk for å skjønne at barnevernet kan bli et problem om hele familien er "synske"

Anonymkode: e2565...5ad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke være synsk for å skjønne at barnevernet kan bli et problem om hele familien er "synske"

Anonymkode: e2565...5ad

Heldigvis ser man det på forhånd så man har anledning til å stikke.

Anonymkode: 2276f...7cc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1.1.2016 at 0.42, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke være synsk for å skjønne at barnevernet kan bli et problem om hele familien er "synske"

Anonymkode: e2565...5ad

Fordi alle mennesker som er synske løper rundt med blomsterkjoler, snakker med stein og driver med hjemmeundervisning eller går på steinerskolen? 

Jeg er revisor, flere at mine bekjente som har slike "unike gaver" har både bachlor og master innen ulike fagområder. Barna som vokser opp med foreldrene har sålangt vært svært så åpne, inkluderende og emosjonelt enestående. Min egen som har vokst opp med disse gavene er den konkret smarteste fagmessig på hele årstrinnet sitt på skolen, barnet er en av de populære i klassen, barnet har opp til flere ganger stoppet mobbing og behandler sine medmennesker rundt seg med respekt. 

Nå sier jeg ikke at slike synske barn er smartere enn "vanlige" barn, men jeg sier at man ikke skal se ned på de som kan mer eller mindre enn andre uansett hva det er. 

Anonymkode: ee9d5...3e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn kan bli usynlig. Dette skaper store problemer både hjemme og i barnehagen. 

Anonymkode: 1ccf4...8dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Synskhet" er vrangforestillinger eller psykoser i noen tilfeller, i hvertfall.

Anonymkode: 1f28c...35e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarsynthet <3 <3 Bare vent til den dagen du selv opplever at alt en ekte klarsynt sier faktisk stemmer med virkeligheten din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Millimani skrev:

Klarsynthet <3 <3 Bare vent til den dagen du selv opplever at alt en ekte klarsynt sier faktisk stemmer med virkeligheten din

Tipper du har vert borti en del av dette, og trodd det var "ekte saker". Hva nå det måtte være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lutetium 71 skrev:

Tipper du har vert borti en del av dette, og trodd det var "ekte saker". Hva nå det måtte være.

Innimellom kommer det opp til selv en coldreader ikke kan få opp. :)

Anonymkode: ee9d5...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...