Gå til innhold

Venninne blir sur når hun ikke får oppmerksomhet fra menn. Det begynner å bli latterlig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi var på fest i går og det var en mann der som flørtet med meg og ga meg oppmerksomhet. Det likte hun svært dårlig. Selv om hun dater 2 stykker hun liker godt. Kan ikke få i pose og sekk. 

Vi flørtet og hun endte med å sitte på kjøkkenet og furta. :snurt: Jeg gikk ut og spurte hva er det?  Hun sa hun hadde et godt øye til han og dårlig gjort av meg å stjele han. Da sa jeg "for det første, hvordan kunne jeg vite du hadde godt øye til han? For det andre,  dater ikke du 2 stykker som du liker og kunne tenke deg å bli sammen med? " Hun sa ikke så mye, men jeg sa dette blir for dumt. Det er veldig typisk henne å bli fornærmet når andre jenter får oppmerksomhet og ikke henne.

Ble litt klein stemning mellom oss etter det,men hun får bare furte mener jeg. Jeg synes ikke jeg gjorde noe galt. 

Anonymkode: 7cf8f...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Takk for informasjonen. :)

Bare hyggelig du ;)

Anonymkode: 7cf8f...a73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, la henne furte. Som du sier, hun kan ikke få i pose og sekk.

Hadde en slik venninne som ikke likte at venninnene sine fikk mer oppmerksomhet enn henne. På fest og sånn. Det er tåpelig. Kan ikke forvente at alle menn skal gi deg oppmerksom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun virkelig hadde et godt øye til han, hvorfor tok hun ikke selv intiativet til å bli bedre kjent med han og flørte litt? Hun kan ikke bare vente på at alle guttene skal bli interessert i henne og ta intiativet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er så fremtredende så hadde jeg nå lurt mer på hvorfor hun er sånn. Litt vanskelig å tenke meg at folk er sånn helt uten videre?

Anonymkode: 1e8bc...331

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor orker du å omgås med slike mennesker? Jeg hadde fått helt fnatt. Nå er jeg uansett en person som unngår drama så langt det er mulig. Slike mennesker som blir såret og irritert over at jeg flørter med en mann hadde ikke jeg giddet. 

Anonymkode: 69439...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter er bare helt desperate etter å være best og midtpunktet. Latterlig. Bra du sa fra til hun at det ble for dumt og påpekte at hun faktisk dater to andre og du ikke er tankeleser å kunne vite hum hadde et øye for han tredje der. Håper hum vokser opp asap eller at du får deg en mer fornuftig venninde :) Dette er typen jente som kommer til å flørte med kjæresten din i fremtiden bare for å føle seg selv bedre enn deg. 

Anonymkode: 289c9...17e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en slik venninne, gitt. HADDE. Som gift tobarnsmamma har jeg null interesse av andre menn, men det trodde ikke hun på. Hun sa til meg at min ektemann ikke var kjekk nok (!), og derfor prøvde jeg å "stjele" hennes flørter. En av hennes flørter begynte å prate med meg, og jeg konverserte høflig tilbake. Men nei, det var visst flørting. Og etter å ha blitt kjeftet huden full av henne, takket jeg for meg i det vennskapet. Noen jenter trenger tydeligvis å ha ALLE menns oppmerksomhet KONSTANT. 

Anonymkode: 18f37...40f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres AKKURAT ut som min venninne..  Hun takler ikke at ikke all oppmerksomheten fra de mannlige tilstede ikke er rettet mot hun hele tida. Hvis vi er på vors eller på fest, blir hun til og med litt snurt hvis ikke en gang kjæresten min snakker aktivt til hun og legger merke til hun...  En god kompis i gjengen var også ganske betatt av henne, men det var ikke gjengjeldt fra hennes side. Hvis han flørter med andre jenter når hun er til stede blir hun kjempesur og kan finne på å gå på protestere ved å sette seg i et hjørne og furte eller låse seg inn på do...  Vet ikke om jeg orker flere fester med denne jenta 😳😳😳

Anonymkode: 2c1cb...641

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som er vant med mye oppmerksomhet fra menn, blir ofte fornærmet når de ikke blir midtpunktet og venninnen får mer oppmerksomhet. Det er helt på trynet. Hvert fall når man allerede dater to stykker! 

Jeg har selv fått kjeft fordi en venninne mente jeg flørtet med hennes date  på fest. Herrefred, er det virkelig ikke lov å snakke sammen på fest? Hun mente på vi flørtet og ba meg om å ligge unna. Jeg er hyggelige mot andre og svarer når de snakker til meg. Jeg flørtet virkelig ikke. Jeeezs! :roll: Slutt med å være så usikker! 

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to slike venninner selv. Som en AB skriver over her - HADDE. Jeg lover deg, det er mye bedre uten :) Nå har jeg venninner som hvis vi går ut unner vi faktisk hverandre den kjekkeste på utestedet - ingen som furter om venninna får en heit fyr og ikke de selv, og de som har typer er fornøyde med det. Livet er for kort til å bruke opp tid på slikt tullete drama!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Aleksandraa skrev:

Jeg hadde to slike venninner selv. Som en AB skriver over her - HADDE. Jeg lover deg, det er mye bedre uten :) Nå har jeg venninner som hvis vi går ut unner vi faktisk hverandre den kjekkeste på utestedet - ingen som furter om venninna får en heit fyr og ikke de selv, og de som har typer er fornøyde med det. Livet er for kort til å bruke opp tid på slikt tullete drama!

Hørtes bra ut. Orker ikke sånt drama jeg heller. For det er jo fryktelig slitsomt med slike venninner. Som furter når du får mer oppmerksomhet enn henne. Jeg sier det blir for dumt altså. 

Anonymkode: cd301...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, LeilaS skrev:

Jenter som er vant med mye oppmerksomhet fra menn, blir ofte fornærmet når de ikke blir midtpunktet og venninnen får mer oppmerksomhet. Det er helt på trynet. Hvert fall når man allerede dater to stykker! 

Det er vel ikke først og fremst jenter som er vant med mye oppmerksomhet, som regel ligger de midt imellom. De får oppmerksomhet fra noen, men er ikke såpass i toppsjiktet at de kan velge og vrake. Derfor blir det ofte en "kamp" der de skal validere egen verdi utifra mannlig oppmerksomhet. 

Jentene som opplever at mange menn er interessert i dem både utseendemessig OG personlighetsmessig kan lettere være glade på andres vegne - det er mange nok menn for dem alle der uansett. 

Anonymkode: c27cf...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke først og fremst jenter som er vant med mye oppmerksomhet, som regel ligger de midt imellom. De får oppmerksomhet fra noen, men er ikke såpass i toppsjiktet at de kan velge og vrake. Derfor blir det ofte en "kamp" der de skal validere egen verdi utifra mannlig oppmerksomhet. 

Jentene som opplever at mange menn er interessert i dem både utseendemessig OG personlighetsmessig kan lettere være glade på andres vegne - det er mange nok menn for dem alle der uansett. 

Anonymkode: c27cf...fce

Har ingenting med utseendet å gjøre det der, men personligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker ikke som du har gjort noe galt ts,la henne bare furte.Har selv hatt en sånn venninne,der fester og byturer ofte endte med gråt og surmuling om at hun hadde følt seg alene hele kvelden (selv om vi var en hel gjeng og hun alltid pratet med andre),fordi jeg fikk all oppmerksomheten.Jeg liker ikke å være midtpunkt,og gjør aldri noe spesielt for å tiltrekke meg oppmerksomhet fra menn.Ofte kom menn bort og det var henne de først tok kontakt med,men så endte de senere opp med å prate mest med meg.

Etterhvert sluttet hun å invitere meg med på ting som foregikk ute blant folk,og vi møttes bare hjemme hos hverandre.Så da løste problemet seg av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...