AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #61 Skrevet 23. desember 2015 Den 12/20/2015 at 20.39, Løvemunn skrev: Vet du, det her gjør meg skikkelig trist. Én ting er om man ligger langt under gjennomsnittet utseendemessig, siden Tinder er veldig brutalt, men vanlig utseende menn burde få flere treff enn det! Her er det noe fryktelig galt, og jeg begynner å forstå hvorfor unge menn mister motet. For en skakkjørt generasjon vi har blitt. Ja, det er rimelig kjipt, men det er vel ikke så mye man får gjort med det. Jeg kan få noen matcher på tinder, men jeg får ikke snakket med noen eller kommet på date. Jeg ser helt gjennomsnittlig ut og har null problem med å få attraktive jenter jeg møter i virkeligheten, blir også sjekket opp av veldig pene jenter i min omgangskrets. Men jeg er student og det er drøssevis av jenter på studiet og på utesteder. Er man eldre så er jo ikke det like lett, er heller ikke alle som liker å sjekke opp jenter på utesteder eller har et stort sosialt nettverk. Sånn er det sikkert med mange kvinner også, mange som hadde slitt med å få kjæreste om de ikke fikk lov til å bruke nettsider og apper. Tror de kvinnene hadde blitt oppgitt etter hvert de også. Anonymkode: 2950a...586
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #62 Skrevet 25. desember 2015 Den 23.12.2015 at 19.48, Okapi skrev: Det funker ikke sånn. Gruppeadferden er så dominerende at en mann som slutter å ukritisk høyresveipe bare havner enda lengre utenfor. Det går bare an å gjøre noe med dette ved at alle endrer adferd samtidig, og det skjer bare ikke. Mulig man må inn med noen andre restriksjoner et eller annet sted for å veie opp for dette, men er litt usikker på hva det skulle vært. Tja, restriksjoner på hvor mange man kan sveipe til høyre i forhold til til venstre kanskje? Si maks 10% til høyre, og vil du overstige kvoten koster det en tier pr. høyresveip Anonymkode: 35b25...612
OppNedPåAlt Skrevet 25. desember 2015 #63 Skrevet 25. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja, restriksjoner på hvor mange man kan sveipe til høyre i forhold til til venstre kanskje? Si maks 10% til høyre, og vil du overstige kvoten koster det en tier pr. høyresveip Anonymkode: 35b25...612 Men det er vel det allerede. Vet ikke hvor mange man kan sveipe før grensen er nådd, men så må man vente et døgn eller noe.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #64 Skrevet 26. desember 2015 I tråden "jeg kan plutselig velge å vrake mellom kjekkaser" synes jeg det kommer godt frem hvorfor gjennomsnittsmannen ikke strekker til. Hvorfor velge han når man kan velge å vrake i kjekkaser? I steden for at mennene på tinder opplever lik fordeling vil de kjekke få muligheten til å multidate, noe som kvinnene inne på kg gjentatte ganger har klaget over. Siden de kjekke har tilgang på flere damer trenger ikke de heller ikke å slå seg til ro med det første. De kan ha noen ff forhold her og der, helt til de finner ut at de vil ha en kjæreste. Anonymkode: 427b1...a2e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå