Gå til innhold

Eksperiment; Menn vs. Kvinner på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er grunnen til at stadig flere er evig single. 

https://www.youtube.com/watch?v=lY8rzo4Ik4M
Brian: 269 matches (27% match rate)
Briana: 701 matches (70% match rate)

Brian: 28 messages received (10.5% message rate)
Briana: 378 messages received (54% message rate)

Briana got 2.6x (160%) more matches than Brian.
Briana got 13.5x (1250%) more messages than Brian.

Anonymkode: 8c39a...cb6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Sånn har det alltid vært. Kvinner er mest ettertraktet. 

Anonymkode: 16a6f...a17

• Liker 1
Skrevet

Av Brians matcher var 60% ute etter fast forhold, 20% ute etter kun sex og 20% åpne for begge deler.

Av Brianas matcher var 20% ute etter fast forhold, 60% ute etter kun sex og 20% åpne for begge deler.

:P

Anonymkode: 624fb...ab4

• Liker 15
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av Brians matcher var 60% ute etter fast forhold, 20% ute etter kun sex og 20% åpne for begge deler.

Av Brianas matcher var 20% ute etter fast forhold, 60% ute etter kun sex og 20% åpne for begge deler.

:P

Hvor fikk du disse prosentene fra?

Anonymkode: d5ac7...33b

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fikk du disse prosentene fra?

Anonymkode: d5ac7...33b

Jeg bare tulla.

• Liker 1
Skrevet

Det er rart at som jente er min innboks på tinder er tom da gitt. 

Anonymkode: 2de64...ec0

• Liker 3
Skrevet

Fra en mannlig bruker på Tinder:

Jeg skriver meldinger til alle jeg matcher med på Tinder. Disse blir som regel formulert utifra teksten i profilen, men siden mange ikke har tekst der(som regel de useriøse). Så starter jeg med Hei. For å se om de i det hele tatt svarer eller sletter matchen med engang, noe som forekommer ofte for oss menn.

Jeg får veldig få matches så jeg griper derfor sjansen så mye kan, men det er overhode ikke lett. I de siste ukene har jeg ikke fått noen matcher i det hele tatt og jeg har fortsatt ikke sett at en kvinne har starter en samtale først.

At disse tallene som TS nevnte i åpningsinnlegget overrasker meg overhode ikke.

I de siste dager så har sex-roboter overtatt store deler av kvinnene jeg matcher med, noe som gjør at jeg velger å legge bort hele appen for en periode. Når man bare matcher med disse, og ingen ekte personer går selvtilliten drastisk ned.

Anonymkode: 0f65b...242

• Liker 4
Gjest Franke Ann
Skrevet

Virker som at Tinder virkelig har tukla med hodene til folk ihvertfall.

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg er overasket over at en så kjekk mann bare hadde 27% matchrate. Kanskje hvis han hadde byttet ut noen av bildene i bar overkropp med normale bilder så hadde kanskje flere tatt han seriøst? Lurer på matchraten til en gjennomsnittlig mann er når en kjekk mann bare får 27%.

Endret av Minesveiper
Skrevet
18 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg er overasket over at en så kjekk mann bare hadde 27% match rate. Kanskje hvis han hadde byttet ut noen av bildene i bar overkropp med normale bilder så hadde kanskje flere tatt han seriøst? Lurer på match raten til en gjennomsnittlig mann er når en kjekk mann bare får 27%.

Jepp, det sier litt. En normal mann har kanskje en tidel av det han har. 

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er grunnen til at stadig flere er evig single. 

https://www.youtube.com/watch?v=lY8rzo4Ik4M
Brian: 269 matches (27% match rate)
Briana: 701 matches (70% match rate)

Brian: 28 messages received (10.5% message rate)
Briana: 378 messages received (54% message rate)

Briana got 2.6x (160%) more matches than Brian.
Briana got 13.5x (1250%) more messages than Brian.

Tinder er jo en en sex-app da. Mange ekle mannfolk som kommer med perverse meldinger og det vil vi ikke damer ha. og jeg vedder på at ca 9 av 10 er kun ute etter sex

Gjest Løvemunn
Skrevet

Er det slik at de fleste av dere mannlige Tinder-brukere som frekventerer kg opplever det samme som Brian? Lite match og lite eller ingen kontakt med damene dere matcher med?

Jeg har vært på Tinder en liten uke og er allerede utslitt, blir rent ned av meldinger og det har blitt mer hassle enn gøy for meg.

Som kvinne kan jeg komme med et par tips. Ha maks et eller to bilder i bar overkropp, og da helst ikke profilbildet (og naturligvis i en "naturlig" setting, som stranden etc). Ikke flere enn ett bilde med alkoholholdig drikke i hånden, noe mer oser harry. Om dere skal ha tekst, velg den med omhu. Menn med "kloke" ordtak som "Det er i motbakke det går oppover" blir valgt vekk. Og det verste av alt: "Ingen har sett Supermann/Batman (sett inn valgfri superhelt) og meg i samme rom. Bare sier det.." Altså.. Det hjelper ikke hvor digg du enn måtte være. Og det siste og kanskje viktigste tipset: smil på bildene deres!

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det sier litt. En normal mann har kanskje en tidel av det han har. 

Menn med gjennomsnitts utseendet skal være heldig om de får et eneste brev på sukker eller møteplassen - på 1 år.

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, Løvemunn skrev:

Er det slik at de fleste av dere mannlige Tinder-brukere som frekventerer kg opplever det samme som Brian? Lite match og lite eller ingen kontakt med damene dere matcher med?

Jeg har vært på Tinder en liten uke og er allerede utslitt, blir rent ned av meldinger og det har blitt mer hassle enn gøy for meg.

Som kvinne kan jeg komme med et par tips. Ha maks et eller to bilder i bar overkropp, og da helst ikke profilbildet (og naturligvis i en "naturlig" setting, som stranden etc). Ikke flere enn ett bilde med alkoholholdig drikke i hånden, noe mer oser harry. Om dere skal ha tekst, velg den med omhu. Menn med "kloke" ordtak som "Det er i motbakke det går oppover" blir valgt vekk. Og det verste av alt: "Ingen har sett Supermann/Batman (sett inn valgfri superhelt) og meg i samme rom. Bare sier det.." Altså.. Det hjelper ikke hvor digg du enn måtte være. Og det siste og kanskje viktigste tipset: smil på bildene deres!

Nei, det er ikke slik for de fleste menn på tinder. De fleste menn på tinder får vel kanskje 1/10 av responsen som han kjekkasen der fikk.

Anonymkode: d748a...8eb

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, WubWub skrev:

Menn med gjennomsnitts utseendet skal være heldig om de får et eneste brev på sukker eller møteplassen - på 1 år.

Dette stemmer veldig bra. Jeg fikk ingen profil visninger på sukker i løpet av en 3-4 måneders periode. Helt ubrukelig.

Er ikke mye gøy å få bekreftet gang på gang at man ikke er attraktiv.

Anonymkode: 0f65b...242

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vel 10-12 matches på tinder og har sikkert swipet tusenvis av damer der, ser meg selv som en helt gjennomsnittlig mann.

Anonymkode: d1959...10b

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Løvemunn skrev:

Nå har jeg ikke tinder selv eller brukt det før men utifra det jeg har hørt så tviler jeg på at menn generelt har like stor pågang som deg :P

Gjest Løvemunn
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke slik for de fleste menn på tinder. De fleste menn på tinder får vel kanskje 1/10 av responsen som han kjekkasen der fikk.

Anonymkode: d748a...8eb

Vet du, det her gjør meg skikkelig trist. Én ting er om man ligger langt under gjennomsnittet utseendemessig, siden Tinder er veldig brutalt, men vanlig utseende menn burde få flere treff enn det! Her er det noe fryktelig galt, og jeg begynner å forstå hvorfor unge menn mister motet. For en skakkjørt generasjon vi har blitt.

Endret av Løvemunn
Skrivefeil
Skrevet
45 minutter siden, Charlene87 skrev:

Tinder er jo en en sex-app da. Mange ekle mannfolk som kommer med perverse meldinger og det vil vi ikke damer ha. og jeg vedder på at ca 9 av 10 er kun ute etter sex

Så hvorfor er damer på en sex-app da? Hvis de ikke vil ha tilbud om sex? Veldig spesiell og selvmotsigende påstand. Typisk kvinnfolk.  

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, Løvemunn skrev:

Ja, giiid så stress det er å ha ubegrenset valgfrihet. 

Det blir som når milliardærer klager på at det er stress å være rik. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...