Summers Skrevet 20. desember 2015 #61 Skrevet 20. desember 2015 10 minutter siden, cheshirecat skrev: Kvinner sjekker selvsagt opp kjekke menn, men mange av kvinnene som sjekker opp menn er veldig lite aktive i sjekkingen, bare se alle kvinnene som velger å sende blikk som sjekking. Er mannen sjenert så er det ikke sikkert at utnytter at han får blikk.
Sheherasade Skrevet 20. desember 2015 #62 Skrevet 20. desember 2015 2 timer siden, Summers skrev: Kan vel også være at de virkelig pene jentene har levd såpass på utseende at personligheten har blitt så som så. Noen, ja sikkert. Men de fordommene du her viser er virkelig stygge og generelle, og sikkert gjengs for en del av de som faktisk prøver å sjekke opp pene jenter. Er det noe rart de ikke vil ha de mennene da? 4
cherry blossomed. gone. Skrevet 20. desember 2015 #63 Skrevet 20. desember 2015 En av grunnene til at jeg oftere og oftere ønsker å melde meg av hele kg driten er hvor mange shallow folk det er her ass. 4
Gjest cheshirecat Skrevet 20. desember 2015 #64 Skrevet 20. desember 2015 5 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev: En av grunnene til at jeg oftere og oftere ønsker å melde meg av hele kg driten er hvor mange shallow folk det er her ass. Jeg velger å se på det som et skriftlig Jerry Springer Show.
urenluren Skrevet 20. desember 2015 #65 Skrevet 20. desember 2015 (endret) Hva utseendet med forhold å gjøre? Man forelsker seg i personligheten, ikke utseendet. Derfor er det(i teorien) like sannsynlig at en pen jente er singel, som en middelmådig. Er man veldig pen får man mer oppmerksomhet ja, men ikke den typen man ønsker. De ser et pent ytre, men de ser ikke deg. Endret 20. desember 2015 av urenluren 5
Summers Skrevet 20. desember 2015 #66 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, Sheherasade skrev: Noen, ja sikkert. Men de fordommene du her viser er virkelig stygge og generelle, og sikkert gjengs for en del av de som faktisk prøver å sjekke opp pene jenter. Er det noe rart de ikke vil ha de mennene da? Det er vel ikke vi som har mine fordommer som prøver å bli sammen med de pene jentene på nettdating. 52 minutter siden, urenluren skrev: Hva utseendet med forhold å gjøre? Man forelsker seg i personligheten, ikke utseendet. Derfor er det(i teorien) like sannsynlig at en pen jente er singel, som en middelmådig. Er man veldig pen får man mer oppmerksomhet ja, men ikke den typen man ønsker. De ser et pent ytre, men de ser ikke deg. Sier seg selv at det er lettere for en jente å få kjæreste om hun kan date hvem hun vil og få vist personligheten sin enn om hun ikke blir sjekket opp eller avvist pga utseende.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #67 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, Summers skrev: Det er vel ikke vi som har mine fordommer som prøver å bli sammen med de pene jentene på nettdating. Sier seg selv at det er lettere for en jente å få kjæreste om hun kan date hvem hun vil og få vist personligheten sin enn om hun ikke blir sjekket opp eller avvist pga utseende. Nei faktisk ikke. Kanskje fordi de som må jobbe litt for dette faktisk gjør mer for å finne en partner. En som ikke må jobbe for dette legger vel ikke stor innsatsen i dette heller. Anonymkode: e4d9e...78a
Cuntzilla Skrevet 20. desember 2015 #68 Skrevet 20. desember 2015 4 timer siden, Summers skrev: De pene jentene blir sjekket opp av såpass mange menn så rimelig å anta at hun faktisk liker noen av dem, og om det skulle vise seg at hun ikke likte noen av mennene så vil jeg vel si at det er noe galt med henne da også. Konklusjonen blir jo uansett at man bør være skeptisk til veldig pene jenter på nettdating. Holder ikke å bare like fyren da, det må gjerne mer til før man blir sammen med noen. Det er heller ikke alle som blir forelsket i hytt og gevær, for noen skjer det ytterst sjelden. Og uansett - hvis en pen jente som ble sjekket opp hele tiden virkelig ville ha seg en mann for enhver pris, så hadde hun lett funnet en eller annen dufus som gledelig hadde vært sammen med henne uansett hvilke mangler hun måtte ha personlighetsmessig. Fitteblindhet kalles det, alle menn har vært der. Du er nok mer inne på det med at de ikke har blitt forelsket i noen på en stund. Jeg bruker forelsket, for som sagt så er "liker" et for svakt ord. Alle burde jo være sammen med noen med din logikk om at det bare skal noen som er interesserte til. Det er ikke noe galt med deg selv om du ikke frir til alle damene som blunker til deg.
Sheherasade Skrevet 20. desember 2015 #69 Skrevet 20. desember 2015 2 timer siden, Summers skrev: Det er vel ikke vi som har mine fordommer som prøver å bli sammen med de pene jentene på nettdating. Sier seg selv at det er lettere for en jente å få kjæreste om hun kan date hvem hun vil og få vist personligheten sin enn om hun ikke blir sjekket opp eller avvist pga utseende. Jo det kan det godt være, hvis man bare vil ha en arm candy eller et ligg/boost i selvtilliten.
Gjest Coolaid Skrevet 20. desember 2015 #70 Skrevet 20. desember 2015 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tro det eller ei, men men kan også være pen og ha en bra personlighet men også være singel! Anonymkode: d125e...4a9 DET er jeg helt sikker på !
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #71 Skrevet 20. desember 2015 12 timer siden, Summers skrev: Nettopp er vel en grunn til at de bare er trofeer og at menn ikke vil ha dem som kjærester. I alle dager. Virkelig ikke sjarmerende. Anonymkode: da455...6e1 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #72 Skrevet 20. desember 2015 Fordi de pene jentene går etter feil type gutter, har uflaks med menn ved å eksempelsvis vise for mye interesse osv. Anonymkode: 33229...71e 1
Sofia123 Skrevet 20. desember 2015 #73 Skrevet 20. desember 2015 12 timer siden, Summers skrev: Det er vel bankers at det er noe galt med de virkelig fine jentene som er på nettdating. De virkelig pene jentene blir sjekket opp hele tiden, om hun ikke ender opp i forhold med noen av dem så er hun vel rimelig kjip å leve. med. Gjelder det også single kjekke menn? De kan jo også velge og vrake i potensielle partnere. 1
Gjest nicecar Skrevet 20. desember 2015 #74 Skrevet 20. desember 2015 (endret) Det er ymse grunner til at det kryr av pene mennesker på sjekkenettsider. For det første så må en viss kjemi til - man må kunne forestille seg en fremtid sammen. Og det er da ikke nok å bare like en person, det må krible i magen, du tenker gjerne på personen 24/7 osv, men så har man kanskje såpass uflaks at vedkommende man får følelser for enten ikke er like interessert, ikke er ute etter et forhold, eller viser seg å være douce. Dette er noen av flere årsakene som går igjen når det kommer til single folk - og da er man gjerne en lengre stund aktiv inne på tinder/sukker o.l. sider. Endret 20. desember 2015 av nicecar
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #75 Skrevet 20. desember 2015 Jeg er pen, men har vanskeligheter med å finne en jeg virkelig liker og blir forelsket i, regner med det er flere med meg som opplever dette, kjemi spiller en avgjørende rolle og opplever at det ikke er alle jeg kan bli forelsket i uansett hvordan de ser ut. Anonymkode: 80ea8...fd1
Gjest Trollkarlen Skrevet 21. desember 2015 #76 Skrevet 21. desember 2015 Utrolig nok så kan pene kvinner være kjedelige. De blir jo ikke mer enn et enkelt ligg og derfor forblir de singel.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #77 Skrevet 21. desember 2015 Mindre pene jenter lærer fort at de må selv ta initiativ eller utvikle ferdigheter (ubevisst) som menn ser etter, siden de ikke får så mye oppmerksomhet. Pene jenter får oppmerksomhet hele tiden, men utvikler hverken initiativ eller vet ikke hva de må endre for at menn skal like de mer som person. Dessuten sliter mange med å velge en potensiell partner fordi oppmerksomheten de får kan være overveldende. Så har man menn som tror at dama er i en annen liga og heller ser etter damer som er i samme liga som en selv. Og selvsagt finnes det menn som har fordommer mot pene kvinner. Merk at alt jeg skrev her ikke er 100% og at det helt klart finnes unntak. Anonymkode: 0ab5d...feb
Summers Skrevet 21. desember 2015 #78 Skrevet 21. desember 2015 (endret) 7 timer siden, Cuntzilla skrev: Holder ikke å bare like fyren da, det må gjerne mer til før man blir sammen med noen. Det er heller ikke alle som blir forelsket i hytt og gevær, for noen skjer det ytterst sjelden. Og uansett - hvis en pen jente som ble sjekket opp hele tiden virkelig ville ha seg en mann for enhver pris, så hadde hun lett funnet en eller annen dufus som gledelig hadde vært sammen med henne uansett hvilke mangler hun måtte ha personlighetsmessig. Fitteblindhet kalles det, alle menn har vært der. Du er nok mer inne på det med at de ikke har blitt forelsket i noen på en stund. Jeg bruker forelsket, for som sagt så er "liker" et for svakt ord. Alle burde jo være sammen med noen med din logikk om at det bare skal noen som er interesserte til. Det er ikke noe galt med deg selv om du ikke frir til alle damene som blunker til deg. 1) Jeg tror at de kan finne seg et fjols av en kjæreste, det jeg ikke tror er at de klarer å få en kjæreste de vil ha, det siste er jo faktisk grunnen til at de er på nettdating. 2) Jeg tror det er fordi det skorter på personligheten til de aktuelle jentene. Hadde problemet vært at jentene var kresne så hadde de ikke nevnt at de har brent seg på menn som bare var ute etter utseende til jentene. De er ikke kresne, får de litt smiger fra en kjekk og oppegående fyr så er de solgt. 3) Det finnes sikkert noen få superkresne jenter som har attraktiv personlighet og utseende, men menn burde ikke kontakte de pene jentene på nettdating i håp om å få en slik en heller av samme grunn som det er bortkastet å bruke mye tid og penger på å få datet f.eks Justin Bieber. Er de såpass kresne at de ikke har fått match med noe i virkeligheten selv om de får like mye oppmerksomhet som en rockestjerne så bør mennene heller bruke ressursene på en dame som ikke er følelsesmessig avstumpet. Så menn bør enten kontakte jentene med middels utseende på nettdating og om de ønsker de virkelig pene jentene så bør de se etter de jentene som ikke trenger å være på nettdating. Endret 21. desember 2015 av Summers
Summers Skrevet 21. desember 2015 #79 Skrevet 21. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I alle dager. Virkelig ikke sjarmerende. Anonymkode: da455...6e1 Kanskje, men synes det er greit.Jeg diskuterer ikke en svak gruppe. Pene jenter på nettdating får en enorm respons.
Cuntzilla Skrevet 21. desember 2015 #80 Skrevet 21. desember 2015 4 timer siden, Summers skrev: 1) Jeg tror at de kan finne seg et fjols av en kjæreste, det jeg ikke tror er at de klarer å få en kjæreste de vil ha, det siste er jo faktisk grunnen til at de er på nettdating. 2) Jeg tror det er fordi det skorter på personligheten til de aktuelle jentene. Hadde problemet vært at jentene var kresne så hadde de ikke nevnt at de har brent seg på menn som bare var ute etter utseende til jentene. De er ikke kresne, får de litt smiger fra en kjekk og oppegående fyr så er de solgt. 3) Det finnes sikkert noen få superkresne jenter som har attraktiv personlighet og utseende, men menn burde ikke kontakte de pene jentene på nettdating i håp om å få en slik en heller av samme grunn som det er bortkastet å bruke mye tid og penger på å få datet f.eks Justin Bieber. Er de såpass kresne at de ikke har fått match med noe i virkeligheten selv om de får like mye oppmerksomhet som en rockestjerne så bør mennene heller bruke ressursene på en dame som ikke er følelsesmessig avstumpet. Så menn bør enten kontakte jentene med middels utseende på nettdating og om de ønsker de virkelig pene jentene så bør de se etter de jentene som ikke trenger å være på nettdating. De kan være vanskelige å få ja, mange er nok online for å utvide utvalget av menn og dermed ha større sjanse til å finne en som er bra nok for dem. Så du må gjerne ha en nederlagsholdning og holde deg unna dem for å unngå å bli spist til frokost eller bare få blank avvisning, for det kan jo så klart skje (akkurat som det kan skje med middels pene jenter). Personlig synes jeg bare at det å lage en leveregel etter en generalisering er tåpelig nok i seg selv, og enda dummere når den ikke er spesielt treffende engang - som din teori om at noe er alvorlig galt med personligheten til pene damer uten kjæreste. Med fare for å dra KG-klassikeren "bitre menn", så lukter det også mer et ønske om å bakvaske og straffe disse pene jentene enn noen form for fornuft bak teorien din. Men be my guest, det tenker jeg også når vonbrotne kvinner til stadighet tyter om at man må holde seg unna de kjekkeste mennene. Selv bruker jeg heller hodet enn lettkjøpte tommelfingerregler basert på sviktende grunnlag. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå