AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #21 Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, Summers skrev: Det er jo det jeg sier, menn har ikke så høye krav til dama og om man ikke når opp til de kravene så er man virkelig kjip å leve med. Forstår at jenter med middels utseende er på sukker, de får ikke alltid så mye oppmerksomhet i virkeligheten, men de virkelig pene blir sjekket opp hele tiden og om de ikke klarer å få et forhold da så må det være noe galt med jentenes personlighet. Ehm nei, det er ikke riktig så enkelt. Anonymkode: d125e...4a9 7
Knirke Skrevet 20. desember 2015 #22 Skrevet 20. desember 2015 12 minutter siden, Summers skrev: Det er vel bankers at det er noe galt med de virkelig fine jentene som er på nettdating. De virkelig pene jentene blir sjekket opp hele tiden, om hun ikke ender opp i forhold med noen av dem så er hun vel rimelig kjip å leve. med. Det er ikke noe automatikk i at man får seg kjæreste ved å bli sjekket opp.. Hvis det ikke er gjensidig tiltrekking så er man jo like langt, og det er jo ikke jenta sin feil 7
Summers Skrevet 20. desember 2015 #23 Skrevet 20. desember 2015 Et øyeblikk siden, Knirke skrev: Det er ikke noe automatikk i at man får seg kjæreste ved å bli sjekket opp.. Hvis det ikke er gjensidig tiltrekking så er man jo like langt, og det er jo ikke jenta sin feil Jo, det er rimelig automatikk at man får seg kjæreste om man blir sjekket opp såpass ofte som de pene jentene blir med mindre det er noe galt med jenta som gjør at hun ikke egner seg i forhold. 1
Sheherasade Skrevet 20. desember 2015 #24 Skrevet 20. desember 2015 28 minutter siden, Summers skrev: Det er vel bankers at det er noe galt med de virkelig fine jentene som er på nettdating. De virkelig pene jentene blir sjekket opp hele tiden, om hun ikke ender opp i forhold med noen av dem så er hun vel rimelig kjip å leve. med. Jøje meg, det var da fordomsfullt. Det kan da være ganske mange grunner til at fine jenter er single. Kan like godt være at de som prøver å sjekke dem opp er den typen menn som ikke er interessert i å binde seg også. Eller at de kan ha blitt dumpa etter et langt forhold. Eller at de rett og slett trives som singel. Like mange grunner som single damer der ute. Har nok av fordommer mot folk som kommer med slike generaliseringer også, men dem holder jeg for meg selv. (og for the record, nei jeg er ikke en av de "virkelig fine jentene". Jeg har bare nok av veldig fine venninner som også er fine mennesker til å vite at utseende og personlighet ikke alltid henger sammen) 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #25 Skrevet 20. desember 2015 13 minutter siden, Summers skrev: Det er jo det jeg sier, menn har ikke så høye krav til dama og om man ikke når opp til de kravene så er man virkelig kjip å leve med. Forstår at jenter med middels utseende er på sukker, de får ikke alltid så mye oppmerksomhet i virkeligheten, men de virkelig pene blir sjekket opp hele tiden og om de ikke klarer å få et forhold da så må det være noe galt med jentenes personlighet. ? mitt inntrykk er motsatt, ser rundt meg og mange middelmådige damer med 15 kg for mye har menn, jeg som stadig får høre hvor flott jeg er, er singel- ikke fått intrykk av at det er noe feil med personligheten til fine damer heller. Er vel vanskelig for de fleste å finne en som er riktig. Anonymkode: 80ea8...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #26 Skrevet 20. desember 2015 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp samme ser jeg også. De som er midt på treet, ender alltid opp i trygge forhold med en oppriktig mann. Anonymkode: e4d9e...78a Kanskje fordi de ikke konstant prøver å lande de aller kjekkeste mennene, men holder seg til en mann på sitt eget nivå. Anonymkode: fc12d...faf 2
avida30 Skrevet 20. desember 2015 #27 Skrevet 20. desember 2015 27 minutter siden, Summers skrev: Det er vel bankers at det er noe galt med de virkelig fine jentene som er på nettdating. De virkelig pene jentene blir sjekket opp hele tiden, om hun ikke ender opp i forhold med noen av dem så er hun vel rimelig kjip å leve. med. Jeg er på nettdating fordi jeg misliker å bli sjekket opp på byen/gata. Har ingenting å gjøre med at det er noe galt med meg. Foretrekker å bruke tid på å bli kjent med noen, skrive mye, før jeg bestemmer meg for å date , og det fungerer ikke i en "real life" sammenheng hvor menn stort sett vil kjappest mulig nedi buksa på meg. 2
Summers Skrevet 20. desember 2015 #28 Skrevet 20. desember 2015 3 minutter siden, Sheherasade skrev: Jøje meg, det var da fordomsfullt. Det kan da være ganske mange grunner til at fine jenter er single. Kan like godt være at de som prøver å sjekke dem opp er den typen menn som ikke er interessert i å binde seg også. Eller at de kan ha blitt dumpa etter et langt forhold. Eller at de rett og slett trives som singel. Like mange grunner som single damer der ute. Har nok av fordommer mot folk som kommer med slike generaliseringer også, men dem holder jeg for meg selv. (og for the record, nei jeg er ikke en av de "virkelig fine jentene". Jeg har bare nok av veldig fine venninner som også er fine mennesker til å vite at utseende og personlighet ikke alltid henger sammen) Tråden handler om pene jenter på nettdating, da er det rimelig å anta at de ønsker kjæreste. Om de ikke ønsker kjæreste, men bare er der for oppmerksomheten så taler ikke det i disse jentenes favør. De pene jentene som må ty til nettdating er sikkert fine venninner, men fakta taler for seg, de sliter med å få kjæreste selv om de blir sjekket opp hele tiden og menn drømmer om å ha dem som kjæreste helt til de finner ut personligheten til jentene. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #29 Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, Summers skrev: Tråden handler om pene jenter på nettdating, da er det rimelig å anta at de ønsker kjæreste. Om de ikke ønsker kjæreste, men bare er der for oppmerksomheten så taler ikke det i disse jentenes favør. De pene jentene som må ty til nettdating er sikkert fine venninner, men fakta taler for seg, de sliter med å få kjæreste selv om de blir sjekket opp hele tiden og menn drømmer om å ha dem som kjæreste helt til de finner ut personligheten til jentene. Da vet vi det. SÅNN er det. Takk til Summers som kommer med den hele og fulle sannhet og FASITEN! Anonymkode: d125e...4a9 10
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #30 Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, Summers skrev: Tråden handler om pene jenter på nettdating, da er det rimelig å anta at de ønsker kjæreste. Om de ikke ønsker kjæreste, men bare er der for oppmerksomheten så taler ikke det i disse jentenes favør. De pene jentene som må ty til nettdating er sikkert fine venninner, men fakta taler for seg, de sliter med å få kjæreste selv om de blir sjekket opp hele tiden og menn drømmer om å ha dem som kjæreste helt til de finner ut personligheten til jentene. Nei, slik er virkelig ikke verden og du bør virkelig gå i deg selv og utvide horisonten din. Anonymkode: 80ea8...fd1 6
Chizue Skrevet 20. desember 2015 #31 Skrevet 20. desember 2015 Når jeg var yngre hadde jeg ikke "antenner" til å forstå at noen kunne like meg... Så når menn la an på meg, tok jeg det som en vennskapelig spøk.. Som en kompis sa til meg for noen år siden.. "Jeg prøvde å få deg i flere år, men hver eneste gang skiftet du tema eller du bare lo av meg.." Og jeg sitter igjen sjokka og bare "hæææ...likte du meg?? Det visste jeg ikke " Så gutta trodde jeg var "Hard to get" Men i virkeligheten hadde jeg null clue på at de likte meg Tror problemet mitt var at jeg hadde flere kompiser enn venninner, alltid vært en del av kompisgjengen :/ Og hvor jeg hver bidige gang "Friendzoned" alle sammen. Og det tror jeg henger igjen litt idag også. 1
Gjest Coolaid Skrevet 20. desember 2015 #32 Skrevet 20. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange fine jenter som er single? Kan ikke skjønne at mange av dem ikke har fått kjæreste når de er så fine. Snakker om jentene på Sukker, MP, Tinder osv. Anonymkode: 8783d...96e ....Fordi utseende ikke er alt. ...man kan jo være pen men fæl.... eller at du ikke har personligheten (eller andre kvaliteter) som passer henne.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #33 Skrevet 20. desember 2015 8 minutter siden, Coolaid skrev: ....Fordi utseende ikke er alt. ...man kan jo være pen men fæl.... eller at du ikke har personligheten (eller andre kvaliteter) som passer henne. Tro det eller ei, men men kan også være pen og ha en bra personlighet men også være singel! Anonymkode: d125e...4a9 7
Gjest Aucaman Skrevet 20. desember 2015 #34 Skrevet 20. desember 2015 Regner med det er mange faktorer inne i bildet. Noen har kanskje så høye krav at det går tusenvis av menn mellom hver potensielle kjæreste. Typen som forventer at mannen skal være en disney-prins på en måte. Noen har kanskje store issues, da issues ikke avhenger av det fysiske ytre. Noen er kanskje sjeldent ute, mens andre foretrekker å være single. Dessuten har jeg skjønt at det går an å være for pen og i utgangspunktet "out of the league" for de aller, aller fleste av oss. Sånn tenker jeg og innimellom. Hvis det er noen som ser fryktelig bra ut så kan jeg ikke fatte hvorfor de skulle ha interesse for meg. Da blir det ikke til at man prøver seg heller.
Gjest Cartman Skrevet 20. desember 2015 #35 Skrevet 20. desember 2015 Hvordan skal jeg vite svare på dette spørsmålet? Får ringe TNS gallup hvis du vil ha et nøyaktig svar.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #36 Skrevet 20. desember 2015 Fordi vi har krav og ønsker ikke en byrde av en partner. Er mange som er desperate etter en partner, som gjør alt for å tilfredsstille og aksepterer alt mulig som jeg ikke hadde orket med. Anonymkode: 28b9f...626 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #37 Skrevet 20. desember 2015 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange fine jenter som er single? Kan ikke skjønne at mange av dem ikke har fått kjæreste når de er så fine. Snakker om jentene på Sukker, MP, Tinder osv. Anonymkode: 8783d...96e Fordi jeg er litt kresen,og fordi jeg er ganske selvstendig og har et stødig selvbilde.Trenger ikke en mann for å rette opp selvtilliten eller fikse livet mitt. Anonymkode: ae0a4...631 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #38 Skrevet 20. desember 2015 Fordi de bra mannfolka ikke tør prøve seg på de flotte damene. Og gjør de dette, så blir de klønete. De som tør å prøve seg på de fineste damene, er playerene. De som kun gjør dette for jakta. Etter å ha fått sin dose med slike menn, så blir disse flotte damene veldig svidde i kantene og begynner å sky menn. Jeg synes det er utrolig trist å høre venninner si de ikke orker å involvere seg med menn igjen etter regelrett alle følelsesmessige misshandlinger hun har vært igjennom. Anonymkode: e4d9e...78a 7
Sandie Skrevet 20. desember 2015 #39 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, Summers skrev: Forstår at jenter med middels utseende er på sukker, de får ikke alltid så mye oppmerksomhet i virkeligheten, men de virkelig pene blir sjekket opp hele tiden og om de ikke klarer å få et forhold da så må det være noe galt med jentenes personlighet. All oppmerksomhet er ikke nøvendigvis positiv..Det er ikke alltid slik at de mennene som sjekker en opp,er de som er av høyest "kvalitet".De som er mest frempå er ofte de som har minst seriøse hensikter og det vet mange av oss veldig godt. Min erfaring er at jenter med et helt vanlig eller middelmådig utseende kan få ganske mye oppmerksomhet fra menn så sant de er blide,hyggelige og morsomme å være sammen med.
Cuntzilla Skrevet 20. desember 2015 #40 Skrevet 20. desember 2015 32 minutter siden, Summers skrev: Det er jo det jeg sier, menn har ikke så høye krav til dama og om man ikke når opp til de kravene så er man virkelig kjip å leve med. Forstår at jenter med middels utseende er på sukker, de får ikke alltid så mye oppmerksomhet i virkeligheten, men de virkelig pene blir sjekket opp hele tiden og om de ikke klarer å få et forhold da så må det være noe galt med jentenes personlighet. Nå handler det ikke bare om å leve opp til noen lave krav fra en partner, noen av oss har jo også krav til en partner selv. Beklager arrogansen, men det er relevant for poenget mitt og jeg tror jeg bare påpeker det åpenbare: trådens spørsmål og mange av svarene her kommer fra folk som kanskje ikke har veldig draget. Det blir som et barn som lurer på hvorfor voksne ikke spiser Nugatti til frokost, lunsj og middag hver dag, for det hadde de gjort om de hadde hatt sjansen. Å få seg kjæreste handler jo ikke bare om å finne noen som vil ha deg, men også om å finne noen du vil ha. Om man opplever det førstnevnte som den største hindringen, så er det kanskje lett å tenke at dersom mange nok ville hatt en, så hadde man vært i forhold konstant. Men det er ikke sånn for alle, noen sliter mest med det sistnevnte, å finne den man vil være sammen med. Alt dreier seg heller ikke om å ha kjæreste for alle, mange foretrekker klart å være singel fremfor å være i et forhold som bare er helt OK. Og mange har perioder i livet hvor de bare vil være single, punktum. Så det handler nok ikke bare om at disse pene jentene ikke har evnen til å holde på en mann i lengden, men heller om at mange av dem ikke har møtt han de har lyst til å holde lenge på. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå