AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #41 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, Summers skrev: Det er jo det jeg sier, menn har ikke så høye krav til dama og om man ikke når opp til de kravene så er man virkelig kjip å leve med. Forstår at jenter med middels utseende er på sukker, de får ikke alltid så mye oppmerksomhet i virkeligheten, men de virkelig pene blir sjekket opp hele tiden og om de ikke klarer å få et forhold da så må det være noe galt med jentenes personlighet. Det her faller jo litt på egen urimelighet. Dersom teorien din om at menn ikke er så opptatt av utseende stemmer,så vil det jo føre til at jenter med middels utseende likevel vil få oppmerksomhet.Sannheten er nok at de fleste menn sikter høyt og vil ha en pen dame enten de kan få det eller ikke. Anonymkode: ae0a4...631 8
gjest 321 Skrevet 20. desember 2015 #42 Skrevet 20. desember 2015 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange fine jenter som er single? Kan ikke skjønne at mange av dem ikke har fått kjæreste når de er så fine. Snakker om jentene på Sukker, MP, Tinder osv. Anonymkode: 8783d...96e Mange årsaker: Noen vil tro det eller ei ikke være i et forhold. Andre har kanskje akkurat kommet ut av et forhold? Noen blir ikke forelsket. Noen er for opptatt med andre ting til å ha tid til kjæreste. Noen finner kanskje ikke noen der det er gjensidige følelser. Noen er kanskje ekstremt kravstore. Og noen har en ubrukelig personlighet haha. The list goes on. 1
Summers Skrevet 20. desember 2015 #43 Skrevet 20. desember 2015 4 minutter siden, Cuntzilla skrev: Nå handler det ikke bare om å leve opp til noen lave krav fra en partner, noen av oss har jo også krav til en partner selv. Beklager arrogansen, men det er relevant for poenget mitt og jeg tror jeg bare påpeker det åpenbare: trådens spørsmål og mange av svarene her kommer fra folk som kanskje ikke har veldig draget. Det blir som et barn som lurer på hvorfor voksne ikke spiser Nugatti til frokost, lunsj og middag hver dag, for det hadde de gjort om de hadde hatt sjansen. Å få seg kjæreste handler jo ikke bare om å finne noen som vil ha deg, men også om å finne noen du vil ha. Om man opplever det førstnevnte som den største hindringen, så er det kanskje lett å tenke at dersom mange nok ville hatt en, så hadde man vært i forhold konstant. Men det er ikke sånn for alle, noen sliter mest med det sistnevnte, å finne den man vil være sammen med. Alt dreier seg heller ikke om å ha kjæreste for alle, mange foretrekker klart å være singel fremfor å være i et forhold som bare er helt OK. Og mange har perioder i livet hvor de bare vil være single, punktum. Så det handler nok ikke bare om at disse pene jentene ikke har evnen til å holde på en mann i lengden, men heller om at mange av dem ikke har møtt han de har lyst til å holde lenge på. De pene jentene blir sjekket opp av såpass mange menn så rimelig å anta at hun faktisk liker noen av dem, og om det skulle vise seg at hun ikke likte noen av mennene så vil jeg vel si at det er noe galt med henne da også. Konklusjonen blir jo uansett at man bør være skeptisk til veldig pene jenter på nettdating.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #44 Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, Summers skrev: De pene jentene blir sjekket opp av såpass mange menn så rimelig å anta at hun faktisk liker noen av dem, og om det skulle vise seg at hun ikke likte noen av mennene så vil jeg vel si at det er noe galt med henne da også. Konklusjonen blir jo uansett at man bør være skeptisk til veldig pene jenter på nettdating. Tror heller det er noe gale med deg og andre med din tankegang. Kvinner flest styrer unna slike som dere, så det er ikke rart du er bitter. Dessverre lar du din egen bitterhet gå ut over andre. Noe som igjen ikke er en attraktiv egenskap. Anonymkode: 0fadc...661 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 20. desember 2015 #45 Skrevet 20. desember 2015 Det er ikke sånn at pene jenter er single. Det er sånn at jenter blir mindre pene av å være i forhold. (regner med dette også gjelder for menn.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #46 Skrevet 20. desember 2015 8 timer siden, Arcturus skrev: Skriv ordentlig første gang a. Noen ser ålreite ut, men har uspiselige personligheter, feks kverulanter som pirker på alt. Anonymkode: a86ec...c19 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #47 Skrevet 20. desember 2015 6 minutter siden, Summers skrev: De pene jentene blir sjekket opp av såpass mange menn så rimelig å anta at hun faktisk liker noen av dem, og om det skulle vise seg at hun ikke likte noen av mennene så vil jeg vel si at det er noe galt med henne da også. Konklusjonen blir jo uansett at man bør være skeptisk til veldig pene jenter på nettdating. Eh.. Jeg blir selv sjekket opp ganske ofte, men jeg har et problem med at jeg sjelden liker en mann "på den måten". Jeg har vært forelsket hele tre ganger i mitt 32 år lange liv. Jeg er ikke kresen i ordets rette forstand, men jeg klarer heller ikke å kontrollere hvem jeg blir forelsket i og ikke. Jeg blir jo ikke sammen med noen bare fordi de sjekker meg opp, selv om det ikke er noe galt med disse mennene. Jeg kan fint prate med dem, men finner jo fort ut om det er en mann jeg ser for meg å bli forelsket i. Det holder ikke at jeg bare liker dem. Så du mener det er noe galt med meg som ikke blir forelsket oftere? Det er jo synd om du mener menn bør være skeptisk til meg på nettdating basert på hvordan jeg ser ut. Akkurat nå er jeg ulykkelig forelsket i noen som fant ut at han ikke ville ha meg likevel, og det er nok som noen andre sa lenger opp: Det skal utrolig mye til at man finner noen man forelsker seg i, som også forelsker seg i deg tilbake. Jeg synes det er litt av en bragd, for å være ærlig. Hvordan er det mulig å ha sånn flaks, egentlig? Anonymkode: dd996...907 6
Summers Skrevet 20. desember 2015 #48 Skrevet 20. desember 2015 14 minutter siden, Sandie skrev: All oppmerksomhet er ikke nøvendigvis positiv..Det er ikke alltid slik at de mennene som sjekker en opp,er de som er av høyest "kvalitet".De som er mest frempå er ofte de som har minst seriøse hensikter og det vet mange av oss veldig godt. Min erfaring er at jenter med et helt vanlig eller middelmådig utseende kan få ganske mye oppmerksomhet fra menn så sant de er blide,hyggelige og morsomme å være sammen med. Det er kanskje en spesiell gruppe menn som sjekker opp de peneste jentene på gata, utesteder, osv. Men vil tippe at mennene i omgangskretsen hennes som sjekker henne opp er helt vanlige menn. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det her faller jo litt på egen urimelighet. Dersom teorien din om at menn ikke er så opptatt av utseende stemmer,så vil det jo føre til at jenter med middels utseende likevel vil få oppmerksomhet.Sannheten er nok at de fleste menn sikter høyt og vil ha en pen dame enten de kan få det eller ikke. Anonymkode: ae0a4...631 Jeg mente at menn ikke har så høye krav til personligheten til dama som i at menn kan se gjennom fingrene på ganske mye. Jeg sier ikke at jenter med middels utseende får like mye oppmerksomhet som de virkelig pene jentene, det e r ikke min erfaring. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror heller det er noe gale med deg og andre med din tankegang. Kvinner flest styrer unna slike som dere, så det er ikke rart du er bitter. Dessverre lar du din egen bitterhet gå ut over andre. Noe som igjen ikke er en attraktiv egenskap. Anonymkode: 0fadc...661 Jeg tror det å kunne diskutere sak i stedet for person er en attraktiv egenskap. Fint om du klarer å forholde deg til forumreglene.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #49 Skrevet 20. desember 2015 4 minutter siden, Summers skrev: Det er kanskje en spesiell gruppe menn som sjekker opp de peneste jentene på gata, utesteder, osv. Men vil tippe at mennene i omgangskretsen hennes som sjekker henne opp er helt vanlige menn. Det er det som er greia. Det er kun de useriøse som sjekker opp. De gode mannfolka trekker seg unna. Kanskje de ikke føler seg bra nok når de ser de kjekke hunkene stå på rad og rekke med Porschene sine. Og alt den fine jenta vil, er å ha en god mann. Men disse mennene synes ikke. Anonymkode: e4d9e...78a 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #50 Skrevet 20. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det som er greia. Det er kun de useriøse som sjekker opp. De gode mannfolka trekker seg unna. Kanskje de ikke føler seg bra nok når de ser de kjekke hunkene stå på rad og rekke med Porschene sine. Og alt den fine jenta vil, er å ha en god mann. Men disse mennene synes ikke. Anonymkode: e4d9e...78a I'm not an actor I'm not a star And I don't even have my own car Var det noen som sang en gang. Anonymkode: 2b33e...cd7
Gjest cheshirecat Skrevet 20. desember 2015 #51 Skrevet 20. desember 2015 Du sier vel egentlig indirekte at det hadde vært mer forståelig om de fleste single var stygge? Er ikke det en ganske blåst holdning? Tror forøvrig både de som er singel og i parforhold er et godt tverrsnitt av befolkninga når det kommer til alt fra kjønn, alder, intelligens, sosial status og hvor fysisk attraktive de fremstår hos andre.
Summers Skrevet 20. desember 2015 #52 Skrevet 20. desember 2015 (endret) Kan vel også være at de virkelig pene jentene har levd såpass på utseende at personligheten har blitt så som så. Endret 20. desember 2015 av Summers
Gjest cheshirecat Skrevet 20. desember 2015 #53 Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, Summers skrev: Kan vel også være at de virkelig pene jentene har levd såpass på utseende at personligheten har blitt så som så. Det er vel holdninger som denne tråden her som legger opp til det isåfall; "du er pen, ergo du burde være i et parforhold/ sjekkes opp/ er en potensiell partner"..?
Gjest cheshirecat Skrevet 20. desember 2015 #54 Skrevet 20. desember 2015 (endret) 18 minutter siden, Summers skrev: Kan vel også være at de virkelig pene jentene har levd såpass på utseende at personligheten har blitt så som så. ..og ps: hvorfor skulle dette isåfall være kun gjeldende for kvinner? Menn kan vel også "leve på utseende" så det burde vel gå begge veier..? Endret 20. desember 2015 av cheshirecat
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #55 Skrevet 20. desember 2015 Blir for dumt å tro at pene folk har dårlig personlighet og dess styggere man er dess bedre er personligheten.. Pene folk er ofte tryggere på seg selv, har opplevd oftere at mindre pene mennesker er fulle av usikkerhet og misunnelse..og når disse beskriver pene damer, så er det en bitch de ser, kun fordi de er en selv. Anonymkode: 28b9f...626 3
Gjest cheshirecat Skrevet 20. desember 2015 #56 Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir for dumt å tro at pene folk har dårlig personlighet og dess styggere man er dess bedre er personligheten.. Pene folk er ofte tryggere på seg selv, har opplevd oftere at mindre pene mennesker er fulle av usikkerhet og misunnelse..og når disse beskriver pene damer, så er det en bitch de ser, kun fordi de er en selv. Anonymkode: 28b9f...626 Eh? Du sier det blir for dumt å stigmatisere "pene" mennesker men stigmatiserer selv i samme slengen de du anser som "mindre pene".. ? Hele tråden her er bare stupid, aner ikke hvorfor jeg skriver engang , kjeder meg sikkert...
Summers Skrevet 20. desember 2015 #57 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er det som er greia. Det er kun de useriøse som sjekker opp. De gode mannfolka trekker seg unna. Kanskje de ikke føler seg bra nok når de ser de kjekke hunkene stå på rad og rekke med Porschene sine. Og alt den fine jenta vil, er å ha en god mann. Men disse mennene synes ikke. Anonymkode: e4d9e...78a Min erfaring er at de virkelig pene jentene blir sjekket opp av alle mulige menn, både de seriøse og useriøse. 1 time siden, cheshirecat skrev: ..og ps: hvorfor skulle dette isåfall være kun gjeldende for kvinner? Menn kan vel også "leve på utseende" så det burde vel gå begge veier..? Menn lever ikke på utseende i samme grad siden det er menn som står for det meste av sjekkingen. Så om det er en kjekk fyr som er litt sjenert så kan det være at han ikke får så mange damer og må ty til nettdating hvor de faktisk får uttelling for utseende og hvor det er mindre skummelt å prøve seg på damer.
Gjest cheshirecat Skrevet 20. desember 2015 #58 Skrevet 20. desember 2015 (endret) 17 minutter siden, Summers skrev: Min erfaring er at de virkelig pene jentene blir sjekket opp av alle mulige menn, både de seriøse og useriøse. Menn lever ikke på utseende i samme grad siden det er menn som står for det meste av sjekkingen. Så om det er en kjekk fyr som er litt sjenert så kan det være at han ikke får så mange damer og må ty til nettdating hvor de faktisk får uttelling for utseende og hvor det er mindre skummelt å prøve seg på damer. Åja.. Sitter du med noe dating/sjekke forskning jeg ikke kjenner til? Som underbygger noe som helst av det du sier? Dette er jo dine subjektive opplevelser, overhodet ikke noe fasit på hvordan verden er skrudd sammen. Mine observasjoner som kvinne er at Høye, mørke, asymetriske ("pene") - menn i alderen 17-55 har GODE sjanser for å bli sjekka opp og/eller sjekke uten knapt å trenge å løfte en finger. I 2015 er det en myte at menn liksom må ta initiativ først, er mitt (subjektive) inntrykk. Kvinner er særdeles bevisst sin egen sexualitet, hva de liker og ikke, og har ikke problemer med å vise det. Så nei, viss "pene kvinner" kan "flyte" på utseende er jeg ganske sikker på at det samme gjelder for menn.. Med det sagt har jeg ikke tenkt å generalisere mennesker som karakteriseres som "pen" eller "mindre pen".. Ikke har jeg tenkt å generalisere de som er singel eller i parforhold heller. Hele tråden her bygger nesten på at vakre mennesker er "overmennesker" som kan velge og vrake, (burde dermed ikke være singel) og "mindre pene" mennesker er undermenneske.. Det fungerer ikke sånn! Tilknytningsproblematikk, selvtillit, evne til å flørte/ ta initiativ, usikkerhet, sosiale ferdigheter, trofasthet, lojalitet, sexualitet, sykdom, osv osv (ALT som kan påvirke evne til å gå inn i et parforhold og beholde det) - er helt RANDOM uavhengig av hvor "pen" du er eller ikke.. Så hele tråden her er bare sjuk og forteller langt mer om de som har slike idiotiske holdninger enn de single/opptatte pene/stygge.. Grow the f*** up... Endret 20. desember 2015 av cheshirecat
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #59 Skrevet 20. desember 2015 5 minutter siden, cheshirecat skrev: Åja.. Sitter du med noe dating/sjekke forskning jeg ikke kjenner til? Som underbygger noe som helst av det du sier? Dette er jo dine subjektive opplevelser, overhodet ikke noe fasit på hvordan verden er skrudd sammen. Mine observasjoner som kvinne er at Høye, mørke, asymetriske ("pene") - menn i alderen 17-55 har GODE sjanser for å bli sjekka opp og/eller sjekke uten knapt å trenge å løfte en finger. I 2015 er det en myte at menn liksom må ta initiativ først, er mitt (subjektive) inntrykk. Kvinner er særdeles bevisst sin egen sexualitet, hva de liker og ikke, og har ikke problemer med å vise det. Så nei, viss "pene kvinner" kan "flyte" på utseende er jeg ganske sikker på at det samme gjelder for menn.. Med det sagt har jeg ikke tenkt å generalisere mennesker som karakteriseres som "pen" eller "mindre pen".. Ikke har jeg tenkt å generalisere de som er singel eller i parforhold heller. Hele tråden her bygger nesten på at vakre mennesker er "overmennesker" som kan velge og vrake, (burde dermed ikke være singel) og "mindre pene" mennesker er undermenneske.. Det fungerer ikke sånn! Tilknytningsproblematikk, selvtillit, evne til å flørte/ ta initiativ, usikkerhet, sosiale ferdigheter, trofasthet, lojalitet, sexualitet, sykdom, osv osv (ALT som kan påvirke evne til å gå inn i et parforhold og beholde det) - er helt RANDOM uavhengig av hvor "pen" du er eller ikke.. Så hele tråden her er bare sjuk og forteller langt mer om de som har slike idiotiske holdninger enn de single/opptatte pene/stygge.. Grow the f*** up... Du mente vel symmetriske? For øvrig skrev personen "Min erfaring er..." noe som burde være en ganske god indikasjon på at det handlet om subjektiv oppfattelse..Ble du så opprørt i dine kvinnelige følelser at du ikke klarte å tenke helt klart? Anonymkode: 28b9f...626
Gjest cheshirecat Skrevet 20. desember 2015 #60 Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mente vel symmetriske? For øvrig skrev personen "Min erfaring er..." noe som burde være en ganske god indikasjon på at det handlet om subjektiv oppfattelse..Ble du så opprørt i dine kvinnelige følelser at du ikke klarte å tenke helt klart? Anonymkode: 28b9f...626 Nå er jeg veldig glad i både Picasso og S.Dali men såklart jeg mente symmetriske. 😜 Å henvise til mine "kvinnelige følelser" som et forsøk på hersketeknikk er bare så lowlife at jeg trenger ikke si mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå