Gå til innhold

Hvorfor så mange fine Single?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange fine jenter som er single? Kan ikke skjønne at mange av dem ikke har fått kjæreste når de er så fine. Snakker om jentene på Sukker, MP, Tinder osv.

Anonymkode: 8783d...96e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er fordi folk ønsker å reise, ha flere pArtnere ev leve peter pan lov og ikke vil inngå kjeddelige kompromisser. Er ireolig mange kjekke menn også pnline.

Skrevet

Tror det er fordi folk ønsker å reise, ha flere pArtnere ev leve peter pan lov og ikke vil inngå kjeddelige kompromisser. Er ireolig mange kjekke menn også pnline.

full? :P

• Liker 15
Skrevet

* partnere, * peter pan liv, * virkelig, * online

• Liker 1
Skrevet

* partnere, * peter pan liv, * virkelig, * online

Skriv ordentlig første gang a. 

• Liker 2
Skrevet

Skriv ordentlig første gang a. 

Det var ikke hun. 

• Liker 1
Skrevet

Tja utsende er ikke alt da.. mange fine jenter kan være veldig bevisst på hvor pene de er og utnytter dette..

• Liker 4
Skrevet

Fordi vi har høye standarder når det kommer til valg av livspartner.

Anonymkode: 4ce82...424

• Liker 15
Skrevet

Fordi jeg ikke har noe sosialt liv og sliter derfor med å møte eventuelle partnere. Har også kanskje litt høye standarder - ikke på utseende, men personlighet.

Anonymkode: bf43e...a24

• Liker 7
Skrevet

De flotteste jentene jeg kjenner er også single. Men de som er mer high maintains og sure alltid får seg en kjæreste. 

Ofte tror jeg disse flotte jentene skremmer vekk menn. De har alle høye stillinger, er superdyktige og suksessfulle og pene. Disse jente er også ganske redde menn (i hvert fall flere av de jeg kjenner) fordi de virkelig har møtt de verste av de verste. 

Anonymkode: e4d9e...78a

• Liker 5
Skrevet

Fordi de er så vanvittig kresne, og fordi de alle går etter de samme mennene.

Anonymkode: fc12d...faf

• Liker 2
Skrevet

Fordi noe av det vanskeligste i hele verden er å finne en som man liker så godt at man vil være dens livspartner. Og at det skal være gjensidig. Jepp. Den som tror det bare er å knipse med fingrene må nok få seg en reality check. 

• Liker 17
Skrevet

Det er vel bankers at det er noe galt med de virkelig fine jentene som er på nettdating. De virkelig pene jentene blir sjekket opp hele tiden, om hun ikke ender opp i forhold med noen av dem så er hun vel rimelig kjip å leve. med.

• Liker 2
Skrevet

Mange fordommer mot pene, mye misunnelse fra andre damer har jeg merket meg, mange menn som bare utnytter deg for kroppen din.

Mange forslag kun rettet mot sex fra menn... hørt det hele livet, og hvor pen jeg er .. det er nok, tror ikke på noe lenger, og komplimanger bare preller av, hørt det 100000000000000 ganger før. Betyr ingenting, vil ha det som er ekte.

Anonymkode: 80ea8...fd1

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Summers skrev:

Det er vel bankers at det er noe galt med de virkelig fine jentene som er på nettdating. De virkelig pene jentene blir sjekket opp hele tiden, om hun ikke ender opp i forhold med noen av dem så er hun vel rimelig kjip å leve. med.

Ja de fine jentene får mye oppmerksomhet av gutta. Ingen tvil om dette. Men det er ofte feil oppmerksomhet. Menn ser på de som trofeer. Noe de vil vise frem for kompisene sine. Det er artig kan du tro :P

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de fine jentene får mye oppmerksomhet av gutta. Ingen tvil om dette. Men det er ofte feil oppmerksomhet. Menn ser på de som trofeer. Noe de vil vise frem for kompisene sine. Det er artig kan du tro :P

Nettopp er vel en grunn til at de bare er trofeer og at menn ikke vil ha dem som kjærester. 

Skrevet
4 minutter siden, Summers skrev:

Ikke mitt inntrykk, ser meg rundt og det er ofte middelmådige damer som er gift og er i forhold. Typisk at det skal være noe gale med de virkelig pene jentene...det må jo være noe gale med de alle sammen...

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Summers skrev:

Nettopp er vel en grunn til at de bare er trofeer og at menn ikke vil ha dem som kjærester. 

Nei grunnen er at menn glemmer å se personen, og bare ser på det overfladiske. De bryr seg ikke om å bli kjent med henne. De vil bare jakte på henne, nedlegge henne og vise henne frem - som et jakttrofee. De går ikke inn i dette med ærlige hensikter.

• Liker 9
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mitt inntrykk, ser meg rundt og det er ofte middelmådige damer som er gift og er i forhold. Typisk at det skal være noe gale med de virkelig pene jentene...det må jo være noe gale med de alle sammen...

Det er jo det jeg sier, menn har ikke så høye krav til dama og om man ikke når opp til  de kravene så er man virkelig kjip å leve med.

Forstår at jenter med middels utseende er på sukker, de får ikke alltid så mye oppmerksomhet i virkeligheten, men de virkelig pene blir sjekket opp hele tiden og om de ikke klarer å få et forhold da så må det være noe galt med jentenes personlighet.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp samme ser jeg også. De som er midt på treet, ender alltid opp i trygge forhold med en oppriktig mann.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...