Gå til innhold

Illy venter på bolla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flott :):) gratulerer så mye!! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig!!! Gratulerer så mye :mynona:

Skrevet
14 timer siden, Illy skrev:

17 dpo, eller 4+3. Det eneste jeg kjenner til graviditeten er ulike murringer, press og svake smerter i magen. Ikke bittelitt ømt i én pupp en gang. Blødning og menssmerter har heldigvis gitt seg helt, sånne symptomer vil jeg ikke ha igjen!

Jeg regnet med at blodprøven var positiv, men frytet at den var lav. Og så viste den hcg på nesten 1000 😳 Veldig lettet nå 😃 Jeg skal aldri prøve å måle hcg-stigning med graviditetstester igjen!

Så fin hcg!:) Sluttet å teste nå da? Puppene kommer nok tidsnok! Åh så utrolig gøy med graviditet altså :nordvesta:

Lastet ned app og alt det der?

Skrevet
14 timer siden, Weebs skrev:

:mynona:

Endelig!:mynona:

13 timer siden, miore skrev:

:nordvesta:

:babygutt::babyjente: 

:lur: 

Klinikken sa at det kan være to :biggrin: Nå skal det bli masse babyer i mai!

Skrevet
13 timer siden, Ruccula skrev:

Så flott :):) gratulerer så mye!! 

Tusen takk!! :):)

12 timer siden, Lycra skrev:

Hurra! Gratulerer så mye! :yvonne:

Tusen takk! :yvonne:

11 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Endelig!!! Gratulerer så mye :mynona:

Endelig, ja, nå håper jeg det går bra! Og du kommer snart etter :) Tusen takk! :mynona:

10 minutter siden, LoveTrain skrev:

Så fin hcg!:) Sluttet å teste nå da? Puppene kommer nok tidsnok! Åh så utrolig gøy med graviditet altså :nordvesta:

Lastet ned app og alt det der?

Ja, nå har jeg endelig klart å slutte å teste :Nikke: Jeg trengte ikke å ta en prøve til heller, stigninga har jo vært fin fram til nå. Så da er det å holde ut fram til tidlig ul. Utrolig gøy! :yvonne: Det var først i går jeg klarte å tro på at det stemte.

Jeg har lastet ned app i samme serien som jeg hadde i prøvetida, men ga opp etter hvert. Sjekker den flere ganger om dagen ;) Har du noen app-anbefalinger?

Skrevet

Oh, gratulerer så mye :nordvesta:ser ut som 2018 kan bli et travelt år med både unghund og twins i hus ;) 

Skrevet
4 timer siden, QBee skrev:

Oh, gratulerer så mye :nordvesta:ser ut som 2018 kan bli et travelt år med både unghund og twins i hus ;) 

Takk! :biggrin: Nå har det vært alt for rolig i huset lenge, så jeg skal nyte travlere dager i 2018 (selv om det kommer til å bli rimelig sjokkartet hvis vi får to!). 

Skrevet

Hurra, hurra, hurra for kjempefin prøve!! Og gratulerer så mye altså!! :yvonne:

Hvordan har resten av helga vært? 

Jeg syns den beste appen er Ovia sin graviditetsapp. Syns innstillingene der var enklest, pluss at man kan velge hvilket dyr ungen er på størrelse med for hver uke som går. :laugh:

Skrevet (endret)
11 timer siden, Snotra skrev:

Hurra, hurra, hurra for kjempefin prøve!! Og gratulerer så mye altså!! :yvonne:

Hvordan har resten av helga vært? 

Jeg syns den beste appen er Ovia sin graviditetsapp. Syns innstillingene der var enklest, pluss at man kan velge hvilket dyr ungen er på størrelse med for hver uke som går. :laugh:

Tusen takk! :biggrin:

Helga har vært fin :) Vi har hatt besøk av venner fra en annen kant av landet, og jeg har forsøkt å lære valpen å ikke hoppe opp på gjester, eller alle fremmede folk på gata. Nå går det veldig fint så lenge ingen sier "å, for en søt liten valp du er da" el. :P

Det er Ovia-appen jeg har :) Helt enig med deg, dyreillustrasjonene er et veldig godt salgsargument! Foreløpig er det litt kjedelig, for knøttet er på størrelse med en "waterbear" og det sier meg ingenting. Jeg håper på nytt dyr i morra! :fnise:

Endret av Illy
Skrevet
På 2.9.2017 den 9.43, Illy skrev:

Ja, nå har jeg endelig klart å slutte å teste :Nikke: Jeg trengte ikke å ta en prøve til heller, stigninga har jo vært fin fram til nå. Så da er det å holde ut fram til tidlig ul. Utrolig gøy! :yvonne: Det var først i går jeg klarte å tro på at det stemte.

Jeg har lastet ned app i samme serien som jeg hadde i prøvetida, men ga opp etter hvert. Sjekker den flere ganger om dagen ;) Har du noen app-anbefalinger?

Det er SÅ spennende nå! Når skal du ha TUL? 

Jeg tror jeg liker Preglife best, selv om jeg egentlig ikke er superfornøyd med noen av de 5(!!) jeg har lastet ned :fnise:. Det gikk litt sakte med utviklingen i starten, så det var viktig å ha mange apper å kose seg med etter midnatt hver kveld:kaklehone:.  Hvor langt er du nå? 

@miore, jeg håper det fremdeles går fint med deg også! =) Er veldig klar for ny dagbok snart ;) 

Skrevet

Jeg hadde/har Ovia Pregnancy, BabyCenter, Preglife og Gravid og barn. Greit med masse info :fnise: Selv om Ovia er litt teit av og til. "Ikke bekymre deg for mye, det kan påvirke babyen i magen." WHAT? Takk for den, nå er jeg i hvert fall ikke bekymret i det hele tatt :bond: Sånne ting er greit å ignorere :P 

Skrevet

Ovia her og. Drev og byttet fram og tilbake mellom søte dyr og franske bakverk :P 

Skrevet
18 timer siden, LoveTrain skrev:

Jeg tror jeg liker Preglife best, selv om jeg egentlig ikke er superfornøyd med noen av de 5(!!) jeg har lastet ned :fnise:. Det gikk litt sakte med utviklingen i starten, så det var viktig å ha mange apper å kose seg med etter midnatt hver kveld:kaklehone:.  Hvor langt er du nå? 

@miore, jeg håper det fremdeles går fint med deg også! =) Er veldig klar for ny dagbok snart ;) 

Foreløpig går det fint! Kvalm og sliten, og det er jo bra ;) Skal definitivt vurdere ny dagbok om det går bra på TUL! Det er når jeg er 7+2, da det gikk galt sist, så orker ikke starte på noe før den milepælen er overstått. 

Skrevet
23 timer siden, LoveTrain skrev:

TUL er 19/9, så under to uker nå! Jeg håper så veldig å få se et eller to bankende hjerter da :hjerte:

Jeg har et par apper jeg også nå :POvia er favoritten pga. dyrene. Nå er embryoet på størrelse med en knøttliten snegle da, og det syns jeg er litt ekkelt :fnise: Det spørs om jeg må gjøre som @Marimba og bytte til franske bakverk en periode.

Jeg er 5+1 i dag :) Ikke noe mer blødning, men jeg har ingen symptomer heller, bortsett fra at jeg er ganske trøtt. Trøtthet er så vagt, så jeg ønsker meg noe mer håndfast, selv om jeg egentlig er heldig! 

12 timer siden, Weebs skrev:

Jeg hadde/har Ovia Pregnancy, BabyCenter, Preglife og Gravid og barn. Greit med masse info :fnise: Selv om Ovia er litt teit av og til. "Ikke bekymre deg for mye, det kan påvirke babyen i magen." WHAT? Takk for den, nå er jeg i hvert fall ikke bekymret i det hele tatt :bond: Sånne ting er greit å ignorere :P 

Ja, det har Ovia sagt til meg også! Hjelper skikkelig :bond: Jeg brukte Ovia mens vi prøvde på gamlemåten. Den forstod seg ikke på assistert befruktning, så jeg måtte gi opp til slutt. Men jeg har drømt mye om å laste ned graviditetsversjonen, så nå nyter jeg den!

7 timer siden, Marimba skrev:

Ovia her og. Drev og byttet fram og tilbake mellom søte dyr og franske bakverk :P 

Franske bakverk hadde jeg egentlig ikke fått med meg! Jeg hadde valgt dyr, men måtte bytte til frukt og grønnsaker i dag da jeg ble litt småkvalm av tanken på en snegle i magen. Jeg drømte til og med at jeg var på TUL, og at magen var full av fisk og kreps (men alt så visst bra ut). Bakverk er jo bedre! :)

4 timer siden, miore skrev:

Foreløpig går det fint! Kvalm og sliten, og det er jo bra ;) Skal definitivt vurdere ny dagbok om det går bra på TUL! Det er når jeg er 7+2, da det gikk galt sist, så orker ikke starte på noe før den milepælen er overstått. 

Enn så lenge har du en selvskreven plass her! Men det skal bli graviditetsdagbøker om rundt 2 uker!

Skrevet

Da er din TUL samme dag som min OUL. Jeg krysser fingrene for at tida fram til da går superfort, og at vi begge to får en superfin opplevelse. :) 

PS: Du kan også velge frukt eller leker som tema i Ovia-appen, hvis de første små dyrene er litt ekle. Det blir bedre etter hvert. :laugh:

Skrevet
9 timer siden, Snotra skrev:

Da er din TUL samme dag som min OUL. Jeg krysser fingrene for at tida fram til da går superfort, og at vi begge to får en superfin opplevelse. :) 

PS: Du kan også velge frukt eller leker som tema i Ovia-appen, hvis de første små dyrene er litt ekle. Det blir bedre etter hvert. :laugh:

Åh, håper det blir en veldig flott dag da! :)

Hehe, jeg får bare bytte fram og tilbake i appen, tror jeg. Jeg gleder meg til det blir litt større og søtere dyr! Jeg tror egentlig det meste unnatt snegle er greit. For jeg regner med at spirene slipper å bli illustrert med edderkopp eller rotte?

Skrevet
32 minutter siden, Illy skrev:

Hehe, jeg får bare bytte fram og tilbake i appen, tror jeg. Jeg gleder meg til det blir litt større og søtere dyr! Jeg tror egentlig det meste unnatt snegle er greit. For jeg regner med at spirene slipper å bli illustrert med edderkopp eller rotte?

Min var nettopp en mus, men bildet lignet på en rotte😩

Skrevet
På 7.9.2017 den 20.54, Illy skrev:

Ikke kommet over ekle dyr nei. (Syns den musa var søt jeg. :fnise:) Denne ukas dyr er et jordekorn! 

Hvordan går det med deg ellers da? Føles formen bra? 

Skrevet
På 9/7/2017 den 21.27, LoveTrain skrev:

Min var nettopp en mus, men bildet lignet på en rotte😩

Huff da 😳 Mus er søte, men rotter liker jeg ikke, altså!

1 time siden, Snotra skrev:

Ikke kommet over ekle dyr nei. (Syns den musa var søt jeg. :fnise:) Denne ukas dyr er et jordekorn! 

Hvordan går det med deg ellers da? Føles formen bra? 

Da håper jeg at jeg også syns den ligner på ei søt mus :fnise: Jordekorn er derimot topp! Og så stor den begynner å bli da :biggrin:

Eller går det bra, ikke noe mer blødninger, og lite menssmerter. For noen dager siden begynte jeg å bli litt uggen, men tenkte at det var ønsketenkning (vil ha symptomer!). I går ble jeg kvalm, og det er jeg fortsatt. Plagsomt, men betryggende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...