Gå til innhold

Illy venter på bolla

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Hvordan er formen som dobbeltruger Illy?? :nori: 

Fysisk er formen er fin, psykisk syns jeg svaret begynner å nærme seg litt for mye! Jeg svinger mellom å være positiv, og så nervøs at det gjør vondt.

Jeg tester for å se når strekene fra eggløsningssprøyta forsvinner, og nå er de så godt som borte (kan bare skimtes for oss som har strekøyne). I går fikk jeg en ganske mye sterkere test igjen, og begynte å lure litt. Men da var jeg altså 6 dpo, så embryoene kunne umulig ha både festa seg og produsert nok hcg 😒 Konklusjonen er; aldri stol helt på strimmeltester!

15 timer siden, Havrekjeksen skrev:

De puppene dine kan bare legge inn årene om å melde om noe mens denne uka altså. Nu jävlar.

Jaa, puppene ja, de er gedigne (eller "gedigne")! Takk for at du sier fra til dem, nå skal de bare fortsette å vokse og bli ømme :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhm, du sier de umulig kan ha festa seg og produserert bok hcg, men er de to så går alt dobbelt så fort mtp hcg. Det sies å ta 3-8 eller noe sånt dager å feste seg når det skjer naturlig, men det er også mye fordi egget/embryoet skal reise til livmoren via bølgende flinmerhår i egglederen. Du fikk embryo satt inn i livmoren, det kan finne på å ta noen dager fra normal festetid. 

Juuust saying. :D

Skrevet

For oss som har lest tusen studier om dette, så vet vi at festingen skjer mellom dag 6 og 12 :ler: På dag tre har eggene bare rundt åtte celler, så selv om mange mer eller mindre plausible nettsteder sier det, er det nok en smule tidlig med festing da! Men jeg er tilfeldigvis helt sikker på at eggene til @Illy festet seg i går kveld ;) 

Skrevet
1 minutt siden, miore skrev:

For oss som har lest tusen studier om dette, så vet vi at festingen skjer mellom dag 6 og 12 :ler: På dag tre har eggene bare rundt åtte celler, så selv om mange mer eller mindre plausible nettsteder sier det, er det nok en smule tidlig med festing da! Men jeg er tilfeldigvis helt sikker på at eggene til @Illy festet seg i går kveld ;) 

Jeg også 😎😎

Skrevet

Ikke ødelegge tvillinghåpet mitt:) men takk for nyttig info :)

Skrevet

Hvordan går det med tvillingrugerne? Full symptomgransking på gang? :) 

Skrevet
20 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Uhm, du sier de umulig kan ha festa seg og produserert bok hcg, men er de to så går alt dobbelt så fort mtp hcg. Det sies å ta 3-8 eller noe sånt dager å feste seg når det skjer naturlig, men det er også mye fordi egget/embryoet skal reise til livmoren via bølgende flinmerhår i egglederen. Du fikk embryo satt inn i livmoren, det kan finne på å ta noen dager fra normal festetid. 

Juuust saying. :D

19 timer siden, miore skrev:

19 timer siden, LillyBe skrev:

Jeg også 😎😎

Liker teoriene! Testen 7 dpo ble imidlertid mye svakere igjen. På dagens test kunne jeg skimte strek innen tidsfristen hvis jeg virkelig konsentrerte meg. Det har vært sånn hver dag, jeg ser jo egentlig ikke noe innen fristen som er satt. Vet det ikke er sånn man skal bruke testene 😝 Men det beviser at tester som blir positive etter fristen betyr noe da, foe jeg har jo HCG i blodet pga eggløsningssprøyta. Uansett, tror dagens kommer til å bli rimelig blenda. Håper det snur i morra!!

Skrevet

Håper det snur i morgen eller overimorgen for oss begge to :):):) :alice:

Skrevet
8 timer siden, LoveTrain skrev:

Hvordan går det med tvillingrugerne? Full symptomgransking på gang? :) 

Med meg går det bedre i dag (tror jeg, har ikke vært våken såå lenge). I går var jeg sikker på nytt negativt forsøk. Jeg har minimalt med symptomer, er oppblåst og så svir det når jeg tisser (ikke helt som ved UVI, men spørs om det er det 😒) Jeg klemmer og klemmer på puppene, men de er ikke ømme. Håper det bare er fordi HCG fra el-sprøyta er borte, og at tvillingene ikke produserer nok enda! 

Skrevet
2 minutter siden, miore skrev:

Håper det snur i morgen eller overimorgen for oss begge to :):):) :alice:

Ja, det SKAL jo det! :Nikke::pls:

Skrevet
1 time siden, Illy skrev:

Med meg går det bedre i dag (tror jeg, har ikke vært våken såå lenge). I går var jeg sikker på nytt negativt forsøk. Jeg har minimalt med symptomer, er oppblåst og så svir det når jeg tisser (ikke helt som ved UVI, men spørs om det er det 😒) Jeg klemmer og klemmer på puppene, men de er ikke ømme. Håper det bare er fordi HCG fra el-sprøyta er borte, og at tvillingene ikke produserer nok enda! 

Mine ble ikke ømme før en stund etter positiv test ;) og jeg hadde relativt høy hcg!:) De var superømme etter Ovitrelle. Klemmer du nok så blir de ømme til slutt da:fnise: 

Når deg gjelder uvi er det viktig å sjekke det når du er gravid (du har å være gravid!). Uten å skremme deg, så kan det i sjeldne tilfeller være farlig - du har sikkert googlet det allerede:P Så det er bare å få sjekket urinen hos legen asap:opplyser: Skulle det være uvi så er det noen typer antibiotika man ikke skal ta som gravid, og som noen leger glemmer, greit å være litt observant selv;) 

Når skal du teste?:yvonne:

Skrevet (endret)
1 time siden, LoveTrain skrev:

Mine ble ikke ømme før en stund etter positiv test ;) og jeg hadde relativt høy hcg!:) De var superømme etter Ovitrelle. Klemmer du nok så blir de ømme til slutt da:fnise: 

Når deg gjelder uvi er det viktig å sjekke det når du er gravid (du har å være gravid!). Uten å skremme deg, så kan det i sjeldne tilfeller være farlig - du har sikkert googlet det allerede:P Så det er bare å få sjekket urinen hos legen asap:opplyser: Skulle det være uvi så er det noen typer antibiotika man ikke skal ta som gravid, og som noen leger glemmer, greit å være litt observant selv;) 

Når skal du teste?:yvonne:

Så bra, hvis de var ømme etter Ovitrelle og. Da skal jeg slappe mer av med det!

Uff, jeg må få levert en urinprøve da, ja. Jeg har UVI relativt ofte. Det kjennes ikke helt sånn nå, men vil jo ikke ta sjansen. Bra du sier i fra!

Jeg tester for å se når Ovitrellen forsvinner denne gangen. Skummelt! Fortsatt positiv test i dag 8 dpo. Strekekn er sterkere enn i går, men den var også nokså sterk 6 dpo (og svakere 7 dpo). Så det ser ut til å være store variasjoner i fargestoffet i testen :alice:

Endret av Illy
Skrevet
10 minutter siden, Illy skrev:

Så bra, hvis de var ømme etter Ovitrelle og. Da skal jeg slappe mer av med det!

Uff, jeg må få levert en urinprøve da, ja. Jeg har UVI relativt ofte. Det kjennes ikke helt sånn nå, men vil jo ikke ta sjansen. Bra du sier i fra!

Jeg tester for å se når Ovitrellen forsvinner denne gangen. Skummelt! Fortsatt positiv test i dag 8 dpo. Strekekn er sterkere enn i går, men den var også nokså sterk 6 dpo (og svakere 7 dpo). Så det ser ut til å være store variasjoner i fargestoffet i testen :alice:

Jeg ble også stresset av puppene, for de har vært så gode hormonindikatorer tidligere, men ikke ved positiv test altså ;)

Det er visst vanligere å få asymptomatisk uvi som gravid. Og så har jeg faktisk lest om dem som skjønner at de er gravid fordi de får uvi :nigo:

STERKERE STREK?? :kaklehone: Full skrulling på gang da! Du må gjerne legge ut bilder av tester, jeg elsker å myse!! :fnise: 

Skrevet
6 timer siden, Illy skrev:

Ja, det SKAL jo det! :Nikke::pls:

Det gjør det 😄🙏🙏🙏

Skrevet (endret)
5 timer siden, LoveTrain skrev:

Jeg ble også stresset av puppene, for de har vært så gode hormonindikatorer tidligere, men ikke ved positiv test altså ;)

Det er visst vanligere å få asymptomatisk uvi som gravid. Og så har jeg faktisk lest om dem som skjønner at de er gravid fordi de får uvi :nigo:

STERKERE STREK?? :kaklehone: Full skrulling på gang da! Du må gjerne legge ut bilder av tester, jeg elsker å myse!! :fnise: 

Hihi, nå googler jeg uvi+graviditetssymptom o.l.

Jeg er på tur og har ikke tatt med meg de gamle testene (angrer nesten på det nå, vil sammenligne :P). Det med tre på er 5,6 og 7 dpo. 7 er lengst til venstre og svakest. Mens 6, i midten, er mistenkelig sterk. Den som er alene er dagens. Så det er jo tydelig at man ikke kan stole helt på fargen :bond:

IMG_1512.PNG

IMG_1511.JPG

Endret av Illy
Skrevet
2 timer siden, LillyBe skrev:

Det gjør det 😄🙏🙏🙏

Håper 🙏🙏🙏

Skrevet

Det her begynner jo å se lovende ut da!!! 🤞🏼😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg er SÅ spent på dagens test!!:mynona:

Skrevet
7 minutter siden, LoveTrain skrev:

Jeg er SÅ spent på dagens test!!:mynona:

Jeg også!!!🙏🙏🙏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...