Gå til innhold

Illy venter på bolla

Illy

Anbefalte innlegg

Tvillinger! :yvonne: Det hadde jeg også et lite håp om da jeg var gravid. Nå håper jeg på dine vegne! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, LillyBe skrev:

Kunne ikle vært mere enig!!! Man blir jo rett og slett litt desperat...jeg ønsker meg også veldig to inn kjenner jeg <3

Haha, ja jeg føler meg litt desperat nå! Du får høre hva de sier i morgen. Hvis de uansett må ha flere innsett på lørdag, kanskje de bare kan sette inn to av dine også, og så dyrke resten av dem videre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Weebs skrev:

Tvillinger! :yvonne: Det hadde jeg også et lite håp om da jeg var gravid. Nå håper jeg på dine vegne! :biggrin:

Ja, det hadde vært skikkelig perfekt (og ganske skummelt!). Mannen er sånn ca dobbelt så stor som meg, og jeg forestiller meg at det blir to gutter som linger på ham:P Men det er helt greit likevel det altså :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Illy skrev:

Haha, ja jeg føler meg litt desperat nå! Du får høre hva de sier i morgen. Hvis de uansett må ha flere innsett på lørdag, kanskje de bare kan sette inn to av dine også, og så dyrke resten av dem videre? :)

Ja, det burde gå ann! Men jeg fikk inntrykk av at de helst bare vil dyrke alle videre, om det er mange nok. Gleder meg til å få snakket litt ordentlig med dem i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på to gullegg! Tenk om du får to inn da? Herreguuud, så spennende!!! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LillyBe skrev:

Ja, det burde gå ann! Men jeg fikk inntrykk av at de helst bare vil dyrke alle videre, om det er mange nok. Gleder meg til å få snakket litt ordentlig med dem i morgen :) 

Krysser fingrene for at det blir som du helst vil, til tross for god befruktning, og at du får en god prat med dem i morra! :)

4 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Jeg heier på to gullegg! Tenk om du får to inn da? Herreguuud, så spennende!!! 🙈

Tusen takk! :) Jeg blir veldig glad hvis jeg får inn to nå. Det øker sjansene litt, men i tillegg vil det føles bra om det ble to egg som var gode nok til innsett. Det blir litt for spennende med få egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg trodde jeg var ferdig med å være nervøs for ei stund nå, men det er jeg altså ikke. Det er til og med verre sist da jeg hadde bare ett. Forrige gang ba de meg komme til innsett, og nevnte ikke muligheten for at egget ikke klarte det. Denne gangen sa de "da blir det to inn hvis det er to å sette inn". Jeg er så redd for at det skal bli ingen! Og hva er greia med det siste egget som de måtte se an, egentlig? Kan et egg være nesten befruktet? Kan det bli befruktet senere? :bond:Blir dette enda et dårlig forsøk, kjennes det litt håpløst. Men altså, det SKAL gå! Forhåpentligvis er det bare kombinasjonen stress og progesteron som gjør meg emosjonell, sånn at det går over med litt søvn og minst ett egg av fin kvalitet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, miore skrev:

Så spennende! Når har du innsett i morgen?

Innsett er kl. 13 :) Jeg håper inderlig jeg ikke får noen telefon før det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@miore vet sikkert :P men det kan kanskje bli befruktet, men at celledelingen ikke har startet ordentlig?

Skjønner deg ekstremt godt!! Det er altfor mye å tenke på...innsett blir det, spm er jo bare om det blir 1 eller 2 ;) Jeg har god tro for at to fortsatt er i full sving i morgen. Kjedelig de timene frem til innsett, hehe.,.

Shit, nå kom jeg på at jeg må ha alarm på kl 6 for å ta cyclogest!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg vet, @LillyBe :ler: Det hender de befruktes litt senere eller starter å utvikle seg senere enn på "normert" tid, så de ikke har alle markørene de skal ha innen et døgn men fremdeles viser tegn til å ha blitt befruktet. Noen fortsetter å utvikle seg sent eller slutter å utvikle seg, mens noen "tar igjen" søsknene sine og blir helt topp etter hvert. Jeg tipper det er derfor de ikke vil love bort det tredje egget :) De andre to var sikkert perfekte to-cellede små saker i går. I dag bør de ha hørt på meg når jeg trua dem til å oppføre seg, så de har fire celler hver, ingen fragmentering, og ser helt perfekte ut :opplyser:  Ingen telefon før klokken 13!

Og ja, det BLIR innsett! Det er stress at de er såpass sent på dagen så man må gå rundt og være nervøs i timesvis først, men det er vel fordi de må rekke alle uttakene før innsettingene begynner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @miore! Det stemmer jo det, du kan ALT :biggrin: Åh, jeg håper eggene hører på deg! Det er liksom ikke bare dette forsøket som står på spill. Hvis eggene er dårlige nå, ser det jo ut som jeg har dårlig respons OG dårlig kvaltitet. Holder med én av delene syns jeg.

Det er litt lenge å vente til kl. 13, ja. Jeg tror det var ca. samme tid sist også, så det stemmer nok at de skal gjøre seg ferdige med uttakene først. Jeg tenker at hvis de ikke har ringt kl. 11 så skal jeg puste litt ut. Jeg vil jo tro at de sjekker embryoene om morgenen, og ikke venter alt for lenge med å si i fra hvis ingen av dem som duger. 

Dette er litt for spennende! Jeg har lest et eller annet sted at embryo som er befruktet som regel overlever til dag to, men så blir det verre. Så selv om de ikke ringer, blir det nervepirrende å høre hvordan om det ser bra ut i dag. Hvis alt går bra, skal vi gå ut i Oslo og spise og feire to embryoer i magen etterpå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, jeg tipper de ikke hadde drøyd med p ringw om de så det sto dårlig til, og det er jo vanlig prosedyre å sjekke dem om morgenen :Nikke: Det SKAL bli innsett på deg!

Restaurantbesøk gjørtes ut som en koselig feiring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hadde helt klart ringt ja, så nå blir det innsett ;) er visst en smule kaos der nede (derfor jeg ikke kom igjennom på telefon), og dr H er syk (på ubestemt tid forsto jeg). Jeg irriteter meg grønn for jeg snakket med Ingrid og drH om blodfortynnende, men nå er jo ingen av de der...argh!!jaja, får satse på at spiren sitter uansett ;) 

Åssen føles formen? 

Så koselig feiring <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser litt i denne dagboka også jeg, og har endelig lest meg gjennom alt :fnise: Sitter på jobb og krysser fingrene for deg nå, Illy! Håper det blir feiring av positiv test snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du godt kunne ha oppdatert dagboken din først (:fnise::sjenert:)... så håper jeg dere er ute i det fine været og feirer med en is :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, QBee skrev:

Selv om du godt kunne ha oppdatert dagboken din først (:fnise::sjenert:)... så håper jeg dere er ute i det fine været og feirer med en is :) Siteringene har slått seg helt vrangen på telefonen, så nå må jeg skrive inni din tekst. Beklager det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare rot å oppdatere på tlf med mannen på slep. Men det ble innsett i hvert fall😊Men bare ett egg som hang med fortsatt. Litt skuffet, men lettet over at det ble ett i hvert fall. Får svare ordentlig når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Illy skrev:

Ble bare rot å oppdatere på tlf med mannen på slep. Men det ble innsett i hvert fall😊Men bare ett egg som hang med fortsatt. Litt skuffet, men lettet over at det ble ett i hvert fall. Får svare ordentlig når jeg kommer hjem!

Dette skal være gullegget!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, LillyBe skrev:

Dette skal være gullegget!!!!!!

Signerer denne. Bare å klore seg fast lille egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...