Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1161 Skrevet 3. mai 2017 11 minutter siden, LillyBe skrev: Ja, utrolig bra uttelling på antall egg i forhold til follikler da oyoy, kan det være at du får inn 2?? Så utrolig spennende!!! Dette lover godt! Haha, enig!! Nyt vinen <3 jeg frykter litt at kvelden går med til soving, men det er jo fryktelig dumt sånn med tanke på natta...så kanskje prøve å drøye, og heller legge meg tidlig-da kanskje jeg får sove, om hodet er likedan telefonen i morgen blir positiv Ja, det var fem som var ca. like store, og så var det noen knøttsmå på både høyre og venstre side. Så nå håper jeg at de store har stålet all energien og blitt sterke. Ja, de var ikke helt avvisende til to inn! Jeg hadde våknet litt mer da bioingeinøren (eller hva det egentlig er) kom for å snakke med oss om eggene enn forrige gang, så jeg fikk spurt og gravd litt. Hun sa at vi fikk se an eggene, men hvis de ikke var topp, så kanskje. Jeg likte veldig godt at hun skrev det opp. Jeg gjorde den tabben i går, da jeg sov hele formiddagen. Men jeg tror ikke jeg hadde fått sove uansett, altså. Åh, bra du har tro på telefonen. Det er jo bedre sjanser nå, så kanskje jeg kan bli litt mindre nervøs enn sist (tviler egentlig!). 9 minutter siden, LillyBe skrev: Hahaha, så komisk!! Man blir rett og slett litt tullete akkurat nå er jeg LIVREDD for uttaket...pga den vonde ultralyden i går! Men får bare ta i mot det jeg kan av smertestillende Ja, den virker veldig bra den der flytende væska Uff, du må fortelle dem hvor vondt det var i går, så får du sikkert ekstra smertestillende
Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1162 Skrevet 3. mai 2017 20 minutter siden, Weebs skrev: Løk! Dette blir veeeeldig spennende! Aner ikke hvor jeg hadde det fra! Det blir noen skikkelig spennende dager framover!
miore Skrevet 3. mai 2017 #1163 Skrevet 3. mai 2017 Løk Jeg blir litt motsatt når jeg er sløvtrøtt, og insisterer beinhardt på at jeg ikke har sovet selv om jeg har duppet av litt Håper for øvrig vinen gjorde godt! Vet du når i morgen de ringer? Dette er utrolig spennende, altså
Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1164 Skrevet 3. mai 2017 1 time siden, miore skrev: Løk Jeg blir litt motsatt når jeg er sløvtrøtt, og insisterer beinhardt på at jeg ikke har sovet selv om jeg har duppet av litt Håper for øvrig vinen gjorde godt! Vet du når i morgen de ringer? Dette er utrolig spennende, altså Ja, sånn er vanligvis jeg også! Eller, jeg var i hvert fall det da jeg var barn, husker jeg ble veldig fornærmet hvis noen prøvde å antyde at jeg hadde sovet i bilen f.eks. Det var veldig godt med vin Forhåpentligvis siste glass i 2017! De sa faktisk ikke når de ringer, og vi glemte å spørre. Veldig amatørmessig av oss. Men sist var det mellom 09 og 11, så jeg regner med det er det samme nå. Jeg er sikker lys våken 05.00, og så blir det noen laaange timer fram til 09. Og når klokka er 09 kommer jeg til å ønske at den var 05 igjen fordi det er så skummelt
LillyBe Skrevet 3. mai 2017 #1165 Skrevet 3. mai 2017 Hihi, sånn er jeg også. Nekter for at jeg er trøtt, eller faktisk har dubba litt spent på reaksjonen i morgen ja...jeg får be om litt ekstra tabl iaf! Det er jo gudsjelov ganske fort over da..men pining å ligge der å høre på antallet også! Er jo umulig å slappe av sånn totalt sett.... Håper kvelden har vært fin, og smertene ikke altfor intense? Utrolig bra at de iaf vurderer to egg inn ja! Spent på hva vi ender med...om det må bli oslotur på meg lørdagen å håper jo litt det, selv om det blir mye surr praktisk sett med innsett da. Den telefonen er forferdelig!! Jeg tror de ringte meg ganske tidlig sist, sånn 9.30! Kanskje de ringer etter uttaket mitt Tipper det blir ganske vanskelig å sove i natt for deg å ja...
Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1166 Skrevet 3. mai 2017 (endret) 1 time siden, LillyBe skrev: Hihi, sånn er jeg også. Nekter for at jeg er trøtt, eller faktisk har dubba litt spent på reaksjonen i morgen ja...jeg får be om litt ekstra tabl iaf! Det er jo gudsjelov ganske fort over da..men pining å ligge der å høre på antallet også! Er jo umulig å slappe av sånn totalt sett.... Håper kvelden har vært fin, og smertene ikke altfor intense? Utrolig bra at de iaf vurderer to egg inn ja! Spent på hva vi ender med...om det må bli oslotur på meg lørdagen å håper jo litt det, selv om det blir mye surr praktisk sett med innsett da. Den telefonen er forferdelig!! Jeg tror de ringte meg ganske tidlig sist, sånn 9.30! Kanskje de ringer etter uttaket mitt Tipper det blir ganske vanskelig å sove i natt for deg å ja... Ja, det er jo ikke bare smertene, det er å høre hva de sier om egg også. Smertemessig var det en positiv opplevelse i dag, så jeg håper det blir det samme for deg! Jeg har fått høre at jeg "er flink til å slappe av" begge gangene, og jeg skjønner virkelig ikke hva de snakker om. Det må være den muskelavslappende medisinen som virker ekstremt bra, for jeg er i hvertfall ikke avslappet i hodet mens jeg ligger der. Jeg kjenner veldig godt at alt skjedde på høyre side denne gangen, for der er det ganske så ømt. Dagens gåtur ble til porten og tilbake Men det kom først etter at smertestillende begynte å gå ut, og jeg har faktisk ikke tatt paracet. Hodet er helt bra i dag! Da krysser jeg fingrene for to inn på lørdag for deg, og jeg vil ha to inn på fredag! Jeg håper de ringer så tidlig som mulig. Satser på at de bare får unna uttaket ditt først, ja Endret 3. mai 2017 av Illy
miore Skrevet 4. mai 2017 #1167 Skrevet 4. mai 2017 Håper formen har holdt seg grei til i dag Jeg føler meg i overkant spent på den telefonsamtalen din tatt i betraktning at vi ikke kjenner hverandre personlig, altså
Illy Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #1168 Skrevet 4. mai 2017 18 minutter siden, miore skrev: Håper formen har holdt seg grei til i dag Jeg føler meg i overkant spent på den telefonsamtalen din tatt i betraktning at vi ikke kjenner hverandre personlig, altså Det har den, forsatt null hodepine (fantastisk etter konstant hodepine i ei uke!) og bare litt vondt i høyre eggstokk Psykisk sett er det verre... Nå ringte nettopp cyclogest-alarmen på telefonen min, og jeg tror jeg hoppet en meter opp fra sofaen. Fire høres plutselig så veldig lite ut. Tenk hvis ingen, eller bare ett ble befruktet Hihi, det er koselig, ingen av de få rundt oss som vet om dette skjønner hvor spennende det er. De syns fire høres veldig mye ut.
miore Skrevet 4. mai 2017 #1169 Skrevet 4. mai 2017 Haha, jeg glemmer av og til hvor lite de fleste folk vet om denne prosessen Jeg har prøvd å forklare den til de tre nærmeste venninnene mine, og de bare Hehe, jeg husker med gru en gang jeg ventet på innsett og klinikken hadde sagt at de bare kom til å ringe dersom ingen egg overlevde. Jeg hold på å avgå med døden da mamma ringte akkurat i det verste tidsrommet
LillyBe Skrevet 4. mai 2017 #1170 Skrevet 4. mai 2017 Man blir jo gal av den ventingen men snart er det innsett, og "bare" den forferdelige rugingen igjen...nå skal du vel jobbe neste uke, da går jo tiden fortere haha, tror ingen klarer å forestille seg dette greiene her nei. Jeg har kun dere å snakke med, like greit
Illy Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #1171 Skrevet 4. mai 2017 27 minutter siden, miore skrev: Haha, jeg glemmer av og til hvor lite de fleste folk vet om denne prosessen Jeg har prøvd å forklare den til de tre nærmeste venninnene mine, og de bare Hehe, jeg husker med gru en gang jeg ventet på innsett og klinikken hadde sagt at de bare kom til å ringe dersom ingen egg overlevde. Jeg hold på å avgå med døden da mamma ringte akkurat i det verste tidsrommet Man kan imponere folk hvis man forteller om alle sprøytene man tar da! Men jeg lar stort sett være å si så mye. Hihi, det husker faktisk jeg også! Jeg trykket meg inn i dagboka di, og leste "telefonen ringte", og fikk virkelig hjertet i halsen
Illy Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #1172 Skrevet 4. mai 2017 17 minutter siden, LillyBe skrev: Man blir jo gal av den ventingen men snart er det innsett, og "bare" den forferdelige rugingen igjen...nå skal du vel jobbe neste uke, da går jo tiden fortere haha, tror ingen klarer å forestille seg dette greiene her nei. Jeg har kun dere å snakke med, like greit Huff ja, "bare" rugingen. Men jeg syns den første rugeuka, hvor vi er gravide til det motsatte er bevist, og ikke kan teste enda, er ganske fin
miore Skrevet 4. mai 2017 #1173 Skrevet 4. mai 2017 (endret) Den første rugeuka er fin Den neste er ulidelig lang! Og nevrotisk! Endret 4. mai 2017 av miore
Illy Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #1174 Skrevet 4. mai 2017 Da ringte de! To befruktet, ett de var usikre på. Åh, det er så lite. Men hvis det er to som ser fine ut i morra får vi to inn Kom igjen egg, vær gode! 1
miore Skrevet 4. mai 2017 #1175 Skrevet 4. mai 2017 Heia, egg! De har bare å holde seg på den smale sti!
QBee Skrevet 4. mai 2017 #1176 Skrevet 4. mai 2017 2-3/4 er bra det! Håper det er akkurat det eller de eggene du har ventet på. Får du inn to selv om det er frysekvalitet på dem? Sååå spennende
Illy Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #1177 Skrevet 4. mai 2017 35 minutter siden, miore skrev: Heia, egg! De har bare å holde seg på den smale sti! Ja, de kan bare prøve seg på å dele seg feil eller dø eller noe sånt nå, altså! De skal bli til tvillinger, og må fokusere på målet 11 minutter siden, QBee skrev: 2-3/4 er bra det! Håper det er akkurat det eller de eggene du har ventet på. Får du inn to selv om det er frysekvalitet på dem? Sååå spennende Jeg hadde egentlig bestemt meg for å håpe på tre, fordi jeg syntes alle fire virket urealistisk. Og tenkte samtidig at jeg ville bli skuffet, i varierende grad, over null til to befruktet. Lite å gå på da, men med to og et halvt befruktet er jeg akkurat over skuffet-grensa De sa bare at legen har gitt tillatelse til å sette inn to hvis vi vil og det er to som er gode nok i morra. Jeg overtolker det litt dit hen at de kanskje ikke har helt trua på to av frysekvalitet. Men jeg drømmer fortsatt om skikkelig flaks, med ett flott pluss det treige inn, og det siste i fryseren!
LillyBe Skrevet 4. mai 2017 #1178 Skrevet 4. mai 2017 1 minutt siden, Illy skrev: Ja, de kan bare prøve seg på å dele seg feil eller dø eller noe sånt nå, altså! De skal bli til tvillinger, og må fokusere på målet Jeg hadde egentlig bestemt meg for å håpe på tre, fordi jeg syntes alle fire virket urealistisk. Og tenkte samtidig at jeg ville bli skuffet, i varierende grad, over null til to befruktet. Lite å gå på da, men med to og et halvt befruktet er jeg akkurat over skuffet-grensa De sa bare at legen har gitt tillatelse til å sette inn to hvis vi vil og det er to som er gode nok i morra. Jeg overtolker det litt dit hen at de kanskje ikke har helt trua på to av frysekvalitet. Men jeg drømmer fortsatt om skikkelig flaks, med ett flott pluss det treige inn, og det siste i fryseren! Woho, dette er jo fantastisk!!! Gratulerer tenk tvillinger da <3
Illy Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #1179 Skrevet 4. mai 2017 19 minutter siden, LillyBe skrev: Woho, dette er jo fantastisk!!! Gratulerer tenk tvillinger da <3 Jaa, det hadde vært fantastisk! Jeg har vært litt skeptisk til det, men nå har jeg ombestemt meg helt. Dette er så vanskelig at det hadde vært en stor fordel med to på en gang. Nå er det ikke så sannsynlig da, men da kjennes det som det blir størra sjanse for ett barn i hvert fall!
LillyBe Skrevet 4. mai 2017 #1180 Skrevet 4. mai 2017 32 minutter siden, Illy skrev: Jaa, det hadde vært fantastisk! Jeg har vært litt skeptisk til det, men nå har jeg ombestemt meg helt. Dette er så vanskelig at det hadde vært en stor fordel med to på en gang. Nå er det ikke så sannsynlig da, men da kjennes det som det blir størra sjanse for ett barn i hvert fall! Kunne ikle vært mere enig!!! Man blir jo rett og slett litt desperat...jeg ønsker meg også veldig to inn kjenner jeg <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå