Illy Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #1141 Skrevet 2. mai 2017 3 minutter siden, miore skrev: Jeg tipper dere møtes på venterommet til FS mens dere venter på uke syv-ultralyden i juni Yes, det satser vi på!
Weebs Skrevet 2. mai 2017 #1142 Skrevet 2. mai 2017 Jeg snikleser her som vanlig. Og klør meg i hodet når jeg ikke forstår noenting Men ja! Jeg satser også på at dere møtes! Det hadde vært kjempekoselig!
LillyBe Skrevet 3. mai 2017 #1143 Skrevet 3. mai 2017 8 timer siden, Illy skrev: Yes, det satser vi på! Enig håper du har rett @miore!
LillyBe Skrevet 3. mai 2017 #1144 Skrevet 3. mai 2017 8 timer siden, Illy skrev: Ja, det hjalp Vet ikke hvordan jeg skal klare å sove i natt. Jeg var ikke så nervøs sist, men da skjønte jeg ikke hvor galt det kunne gå Kanskje vi har sittet sammen på venterommet i høst, uten å vite om hverandre? Jeg var der til noen kontroller da jeg brukte pergotime. Tusen takk for tanker og klemmer! Dette SKAL gå bra, ja! Har du fått sovet litt? Jeg er mye mere nervøs nå...men blir fryktelig godt å få det uttaket overstått, og ikke minst den skumle telefonen!! hihi, det kan nok veldig hende ja. Føler jeg har hengt på FS siden august mye kontroller hele tiden... Tenker på det
Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1145 Skrevet 3. mai 2017 8 timer siden, Weebs skrev: Jeg snikleser her som vanlig. Og klør meg i hodet når jeg ikke forstår noenting Men ja! Jeg satser også på at dere møtes! Det hadde vært kjempekoselig! Hehe, husker at jeg syntes IVF-sjargongen var som gresk. Det hadde vært koselig, ja! 55 minutter siden, LillyBe skrev: Har du fått sovet litt? Jeg er mye mere nervøs nå...men blir fryktelig godt å få det uttaket overstått, og ikke minst den skumle telefonen!! hihi, det kan nok veldig hende ja. Føler jeg har hengt på FS siden august mye kontroller hele tiden... Tenker på det Litt, men ikke så mye som planlagt. Men kan jo (forhåpentligvis) sove senere i dag. Sitter på venterommet nå og er virkelig, virkelig nervøs! Bare det kommer ut egg nå!
miore Skrevet 3. mai 2017 #1146 Skrevet 3. mai 2017 Heia! Heia! Satser på at du får sove godt når du har tatt ut (passe mange) egg og er full av smertestillende og beroligende
Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1147 Skrevet 3. mai 2017 7 minutter siden, miore skrev: Heia! Heia! Satser på at du får sove godt når du har tatt ut (passe mange) egg og er full av smertestillende og beroligende Tusen takk! Jeg håper veldig på å være blid og trøtt etterpå.
QBee Skrevet 3. mai 2017 #1148 Skrevet 3. mai 2017 Oh, spennende dag i dag. Krysser fingre og tær for et OK smertefritt uttak og ikke minst bøttevis med (gode) egg! 1
Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1150 Skrevet 3. mai 2017 12 minutter siden, LillyBe skrev: Tenker så på deg!!! Takk
Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1151 Skrevet 3. mai 2017 5 eggposer tømt! En var det bare "celler" i, men fire egg! Jeg har ikke får høre noe om dem enda. Så jeg er en blanding av letta og skuffet. Hvis de duger, så er dette topp selv om det var lite. Kjære egg, vær sterke og friske!
LillyBe Skrevet 3. mai 2017 #1152 Skrevet 3. mai 2017 8 minutter siden, Illy skrev: 5 eggposer tømt! En var det bare "celler" i, men fire egg! Jeg har ikke får høre noe om dem enda. Så jeg er en blanding av letta og skuffet. Hvis de duger, så er dette topp selv om det var lite. Kjære egg, vær sterke og friske! Det er supert, gratulerer Dette er 4 gode, sterke egg!! Det blir vanlig IVF? Blir godt å komme seg hjem å kunne slappe av nå Jeg går helt rundt meg selv...
QBee Skrevet 3. mai 2017 #1153 Skrevet 3. mai 2017 34 minutter siden, Illy skrev: 5 eggposer tømt! En var det bare "celler" i, men fire egg! Jeg har ikke får høre noe om dem enda. Så jeg er en blanding av letta og skuffet. Hvis de duger, så er dette topp selv om det var lite. Kjære egg, vær sterke og friske! 4 egg er helt supert Med den rette kvaliteten kan det godt bli både innsetting og frys av det. Men klart, jo færre egg, jo skumlere er det frem til innsetting. Men det gikk jo godt med det forrige egget så da tyder det vel på at du har ganske gode egg
miore Skrevet 3. mai 2017 #1154 Skrevet 3. mai 2017 Det tror jeg også, tipper du får veldig bra befruktning Var fremdeles alle sammen fra den samme siden?
Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1155 Skrevet 3. mai 2017 3 timer siden, QBee skrev: 4 egg er helt supert Med den rette kvaliteten kan det godt bli både innsetting og frys av det. Men klart, jo færre egg, jo skumlere er det frem til innsetting. Men det gikk jo godt med det forrige egget så da tyder det vel på at du har ganske gode egg Tusen takk for at du sier det! Det høres lite ut, men jeg hadde få follikler også. Veldig glad for st det kom egg ut sv nesten alle i dag! 3 timer siden, LillyBe skrev: Det er supert, gratulerer Dette er 4 gode, sterke egg!! Det blir vanlig IVF? Blir godt å komme seg hjem å kunne slappe av nå Jeg går helt rundt meg selv... Tusen takk!! Vi satser på at det er det Åh, det blir spennende i morra, altså! Det blir vanlig IVF, ja. Og innsett på fredag siden det er så få. Og så gikk de med på å skrive 2 egg inn i parentes i papirene sine Jeg er ganske slapp nå, og misunner deg ikke ventingen i kveld. Jeg skal ta et glass god vin etter hvert Men i morgen tidlig derimot, er jeg sikkert i ferd med å gå ut av mitt gode skinn mens jeg venter på telefonen.
Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1156 Skrevet 3. mai 2017 2 timer siden, miore skrev: Det tror jeg også, tipper du får veldig bra befruktning Var fremdeles alle sammen fra den samme siden? Så bra du har trua, det er betryggende! Jepp, de gadd ikke sette bedøvelse på venstre side en gang, for det var ingen vits å prøve der.
Illy Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #1157 Skrevet 3. mai 2017 Da er jeg endelig hjemme igjen. Selve uttaket var mindre vondt enn sist, men jeg føler meg rimelig mørbanka nå. Jeg hadde håpet på at de skulle dukke opp bare noen follikler til, én i det minste, men legen var dessverre god på å bedømme antall sist ultralyd. Den første de tømte kom det ikke noe egg fra, og da hadde jeg mest lyst til å hoppe ned fra benken og gå hjem og legge meg! HELDIGVIS gikk det bedre med de fire siste! Én tom follikel er jo normalt Nå skal jeg sove, og så feire de fire eggene med et glass vin. Jeg hadde forresten bare trengt noen ml. av den beroligende medisinen man får før uttak. Jeg blir så fjern av den at det er ganske flaut. Denne gangen hadde jeg sagt sikkert ti ganger at "åh, jeg sovnet", noe jeg i hvertfall tilsynelatende ikke gjorde. Og da mannen protesterte, hadde jeg svart at "jeg drømte om løk!" Dette husker jeg ikke i det hele tatt Godt de lå etter skjema så jeg kviknet litt til før jeg skulle inn.
LillyBe Skrevet 3. mai 2017 #1158 Skrevet 3. mai 2017 19 minutter siden, Illy skrev: Tusen takk for at du sier det! Det høres lite ut, men jeg hadde få follikler også. Veldig glad for st det kom egg ut sv nesten alle i dag! Tusen takk!! Vi satser på at det er det Åh, det blir spennende i morra, altså! Det blir vanlig IVF, ja. Og innsett på fredag siden det er så få. Og så gikk de med på å skrive 2 egg inn i parentes i papirene sine Jeg er ganske slapp nå, og misunner deg ikke ventingen i kveld. Jeg skal ta et glass god vin etter hvert Men i morgen tidlig derimot, er jeg sikkert i ferd med å gå ut av mitt gode skinn mens jeg venter på telefonen. Ja, utrolig bra uttelling på antall egg i forhold til follikler da oyoy, kan det være at du får inn 2?? Så utrolig spennende!!! Dette lover godt! Haha, enig!! Nyt vinen <3 jeg frykter litt at kvelden går med til soving, men det er jo fryktelig dumt sånn med tanke på natta...så kanskje prøve å drøye, og heller legge meg tidlig-da kanskje jeg får sove, om hodet er likedan telefonen i morgen blir positiv
LillyBe Skrevet 3. mai 2017 #1159 Skrevet 3. mai 2017 Hahaha, så komisk!! Man blir rett og slett litt tullete akkurat nå er jeg LIVREDD for uttaket...pga den vonde ultralyden i går! Men får bare ta i mot det jeg kan av smertestillende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå