Gå til innhold

Illy venter på bolla

Illy

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bare én menopur og én orgalutran igjen. Jeg gruer meg litt til uttak må jeg si! Ikke til smerte, men til resultatet. Vær så snill follikler, gi fra dere egg!

Det stikker seriøst mye på høyre side, og så har jeg mye el-utflod. Jeg kan ikke huske at det var sånn sist. Jeg husker bare at jeg fikk el-smerter et par dager før, og var livredd for at eggene løsnet. Jeg håper det er et godt tegn at noe er litt annerledes. Men det spørs bare om jeg kjenner det på høyre side fordi alt er der nå, sist var det litt mer jevnt fordelt. Hmm, det stikker kanskje litt på venstre og, men ikke sånn at jeg er sikker på at det er noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer EL-slim BØR være et godt tegn, det kommer jo på grunn av det økte østrogennivået, som igjen skyldes folliklelvekst :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Illy skrev:

Jeg er visst det, og blir ikke noe mindre sur av at folk humrer av meg! Men jeg tror jeg hadde blitt like sur av oppgitthet, altså. Jepp, han overreagerer! 

Åh, det hørtes godt ut med tidlige kvelder. Søvn skal være bra for eggkvaliteten og! (Noe jeg selvfølgelig stresser litt med nå, selv om jeg vet at det helt sikkert spiller veldig liten rolle :P). Jeg regner nesten med at hodet mitt er bra når jeg våkner på tirsdag, med nok søvn og en ivf-"fridag" uten noe medisin

Vet du, det skal du ikke se bort fra...søvn er så ekstremt viktig!! Det har nok litt å si for at hodepinen min ble borte...så spent på om den kommer tilbake i dag. 

Men JIPPI, nå er det fri for deg :) Dette blir jo LITT av en spennende friperiode!! Shit...det som jeg husker sist fra dyrkning til blasto er at de dagene fra uttak til innsett er uendelig lange (og nervepirrende). Jeg var jo i dårlig form også. Fordelen er jo at fra innsett til testing går det veldig fort ;) Du skal vel sette ovitrelle i kveld du da? Deilig med medisinfri i morgen :) 

Endret av LillyBe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LillyBe skrev:

Vet du, det skal du ikke se bort fra...søvn er så ekstremt viktig!! Det har nok litt å si for at hodepinen min ble borte...så spent på om den kommer tilbake i dag. 

Men JIPPI, nå er det fri for deg :) Dette blir jo LITT av en spennende friperiode!! Shit...det som jeg husker sist fra dyrkning til blasto er at de dagene fra uttak til innsett er uendelig lange (og nervepirrende). Jeg var jo i dårlig form også. Fordelen er jo at fra innsett til testing går det veldig fort ;) Du skal vel sette ovitrelle i kveld du da? Deilig med medisinfri i morgen :) 

Jeg skal sove masse når jeg kommer meg hjem i dag! Jeg er så lei av å ha vondt i hodet nå at jeg nesten blir sint av det også :P

Det blir fantastisk med fri, og veldig spennende dager! Selv om det bare var to dager mellom uttak og innsett sist, holdt jeg på å dø av nervøsitet. Det var nesten fysisk vondt. Men da hadde jeg bare ett egg og ingenting å gå på. Tida etter innsett gikk nesten litt for fort, det var fint å være "gravid til det motsatte er bevist". Det blir ovitrelle i kveld, ja! Siste sprøyte. Det er nesten litt trist, på en merkelig måte, samtidig som jeg virkelig håper at jeg ikke trenger å ta sprøyter igjen. Gleder meg til en pausedag :) Jeg har en plan om å ikke tenke så mye på uttak da, men jeg tror den er veldig urealistisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Illy skrev:

Jeg skal sove masse når jeg kommer meg hjem i dag! Jeg er så lei av å ha vondt i hodet nå at jeg nesten blir sint av det også :P

Det blir fantastisk med fri, og veldig spennende dager! Selv om det bare var to dager mellom uttak og innsett sist, holdt jeg på å dø av nervøsitet. Det var nesten fysisk vondt. Men da hadde jeg bare ett egg og ingenting å gå på. Tida etter innsett gikk nesten litt for fort, det var fint å være "gravid til det motsatte er bevist". Det blir ovitrelle i kveld, ja! Siste sprøyte. Det er nesten litt trist, på en merkelig måte, samtidig som jeg virkelig håper at jeg ikke trenger å ta sprøyter igjen. Gleder meg til en pausedag :) Jeg har en plan om å ikke tenke så mye på uttak da, men jeg tror den er veldig urealistisk :P

Dagen i morgen blir gull for deg!! Håper hodet slipper litt da også, så du kan nyte den medusinfrie dagen litt :) godt å vite at du nå har fri en god stund også da! 

Det er så rart, siste sprøyte føles faktisk litt trist, på en helt merkelig måte! Nå håper vi dette blir siste sprøyterunde for oss :) 

Det er jo helt forferdelig da, om man kun har 1 egg å gå på. Denne gangen tror jeg det går vesentlig bedre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen @Illy, dette blir spennende - og jeg tror det går kjempebra denne gangen :) håper du nyter medisinfri dag! Det er nesten umulig og ulidelig nervøst å vente på blasto-innsetting, men når man først har kommet seg dit og kan puste litt ut, er det jo utrolig gode sjanser for at den skal feste seg :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til i dag! Jeg håper du får ut mange gode, fine og friske egg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, miore skrev:

Lykke til i morgen @Illy, dette blir spennende - og jeg tror det går kjempebra denne gangen :) håper du nyter medisinfri dag! Det er nesten umulig og ulidelig nervøst å vente på blasto-innsetting, men når man først har kommet seg dit og kan puste litt ut, er det jo utrolig gode sjanser for at den skal feste seg :)  

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Masse lykke til i dag! Jeg håper du får ut mange gode, fine og friske egg :)

53 minutter siden, miore skrev:

Vi heier på deg! :nigo: 

Mange tusen takk dere :hjerte: Det er i morra uttaket er :) I dag har jeg medisinfri pausedag. Jeg fikk migrene da jeg kom hjem fra jobb, så jeg har mer eller mindre sovet helt til nå, bare avbrutt av EL-sprøyta i går kveld. Men nå er det bedre! Så da er planen å prøve å glede seg og være optimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Illy skrev:

Mange tusen takk dere :hjerte: Det er i morra uttaket er :) I dag har jeg medisinfri pausedag. Jeg fikk migrene da jeg kom hjem fra jobb, så jeg har mer eller mindre sovet helt til nå, bare avbrutt av EL-sprøyta i går kveld. Men nå er det bedre! Så da er planen å prøve å glede seg og være optimistisk.

Huff, kjipt med migrenen. Håper hodet holder seg fint nå og at du kan komme deg ut i sola litt, og nyte den medusinfrie dagen :) Nå får vi faktisk ikke gjort noe annet enn å være optimistiske...Men kjenner jeg egentlig ikke er heeeelt der :P  gleder meg til å ruge, så vet man iallfall at det er noe å ruge på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er i morgen? Trodde det var i dag. Beklager det altså, men ikke så enkelt å følge med i svingene :fnise: Men ååh, LYKKE til i morra da. Blir så spennende!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LillyBe skrev:

Huff, kjipt med migrenen. Håper hodet holder seg fint nå og at du kan komme deg ut i sola litt, og nyte den medusinfrie dagen :) Nå får vi faktisk ikke gjort noe annet enn å være optimistiske...Men kjenner jeg egentlig ikke er heeeelt der :P  gleder meg til å ruge, så vet man iallfall at det er noe å ruge på!!

Hodet er definitivt bedre i dag, jeg er bare veldig slapp. Men ikke for slapp til å grille ute i sola :) Ja, det er akkurat det, det er ingenting vi får gjort nå. Annet enn å slappe av og prøve å ha trua. Jeg er ikke helt der jeg heller, så jeg kommer til å være veldig glad når egget er på plass!

3 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Åh, det er i morgen? Trodde det var i dag. Beklager det altså, men ikke så enkelt å følge med i svingene :fnise: Men ååh, LYKKE til i morra da. Blir så spennende!! 

Det er nesten umulig å følge med i svingene. Jeg har vært skikkelig redd for at jeg tok eggløsningssprøyta på feil tidspunkt tre ganger til nå. Jeg er ganske dårlig på ukedager, så ikke se bort i fra at jeg har skrevet at uttak var i dag et eller annet sted her :fnise: Og tusen takk!! Jeg er fryktelig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Illy skrev:

Hodet er definitivt bedre i dag, jeg er bare veldig slapp. Men ikke for slapp til å grille ute i sola :) Ja, det er akkurat det, det er ingenting vi får gjort nå. Annet enn å slappe av og prøve å ha trua. Jeg er ikke helt der jeg heller, så jeg kommer til å være veldig glad når egget er på plass!

Det er nesten umulig å følge med i svingene. Jeg har vært skikkelig redd for at jeg tok eggløsningssprøyta på feil tidspunkt tre ganger til nå. Jeg er ganske dårlig på ukedager, så ikke se bort i fra at jeg har skrevet at uttak var i dag et eller annet sted her :fnise: Og tusen takk!! Jeg er fryktelig spent!

Godt å høre at hodet er bedre :) Det er jo helt nydelig ute nå!!!

hihi, dagene går virkrlig helt i surr. Jeg glemte meg helt og tenkte at jeg måtte forte meg å sette Menopur nå :P men Neida, hehe...må jo være oppe helt til kl 22 i dag ;) kan nesten ikke skjønne at det straks er uttak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, LillyBe skrev:

Godt å høre at hodet er bedre :) Det er jo helt nydelig ute nå!!!

hihi, dagene går virkrlig helt i surr. Jeg glemte meg helt og tenkte at jeg måtte forte meg å sette Menopur nå :P men Neida, hehe...må jo være oppe helt til kl 22 i dag ;) kan nesten ikke skjønne at det straks er uttak...

Skikkelig nydelig! :) Nå begynner jeg å bli veldig nervøs, så jeg skal gå en tur i sola for å roe nervene. Innimellom tenker jeg på at nå kan det faktisk gå, 17. mai kan testen bli positiv, og det er en veldig god følelse. Men sånn egentlig klarer jeg ikke å tro på det. Første steg nå er å få ut noen brukbare egg. 

46 minutter siden, miore skrev:

Åh, lykke til i morgen @Illy. Jeg skal tenke masse på deg!

Mange tusen takk! Det kjennes ut som jeg trenger noen tanker, så det setter jeg pris på :)

9 minutter siden, Snotra skrev:

Lykke til i morra, Illy! :klem:

Tusen takk, Snotra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Illy skrev:

Skikkelig nydelig! :) Nå begynner jeg å bli veldig nervøs, så jeg skal gå en tur i sola for å roe nervene. Innimellom tenker jeg på at nå kan det faktisk gå, 17. mai kan testen bli positiv, og det er en veldig god følelse. Men sånn egentlig klarer jeg ikke å tro på det. Første steg nå er å få ut noen brukbare egg. 

Mange tusen takk! Det kjennes ut som jeg trenger noen tanker, så det setter jeg pris på :)

Tusen takk, Snotra! :)

Så bra at du fikk deg en rusletur i sola, godt å få luftet tankene litt :)  Jeg kjenner at jeg er nervøs...både på dine og mine vegne! Litt komisk at vi har hatt forsøk helt likt, men fortsatt ikke møttes :P Jeg skal sende alt av tanker til deg i morgen, og du SKAL få se en positiv test 17.mai <3 

Håper du får sove litt i natt da, å hvis ikke får du sove i morgen ;)  mange klemmer!!!tvi-tvi :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, LillyBe skrev:

Så bra at du fikk deg en rusletur i sola, godt å få luftet tankene litt :)  Jeg kjenner at jeg er nervøs...både på dine og mine vegne! Litt komisk at vi har hatt forsøk helt likt, men fortsatt ikke møttes :P Jeg skal sende alt av tanker til deg i morgen, og du SKAL få se en positiv test 17.mai <3 

Håper du får sove litt i natt da, å hvis ikke får du sove i morgen ;)  mange klemmer!!!tvi-tvi :) 

Jeg tipper dere møtes på venterommet til FS mens dere venter på uke syv-ultralyden i juni :Nikke:;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, LillyBe skrev:

Ja, det hjalp :) Vet ikke hvordan jeg skal klare å sove i natt. Jeg var ikke så nervøs sist, men da skjønte jeg ikke hvor galt det kunne gå :P Kanskje vi har sittet sammen på venterommet i høst, uten å vite om hverandre? Jeg var der til noen kontroller da jeg brukte pergotime. Tusen takk for tanker og klemmer! Dette SKAL gå bra, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...