Snotra Skrevet 26. august 2017 #1701 Del Skrevet 26. august 2017 Og @miore: Så spennende å lese om dine tester også!! Krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 26. august 2017 #1702 Del Skrevet 26. august 2017 Jeg sa nettopp "HOHOI!" så høyt at M skvatt For en fin test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 26. august 2017 #1703 Del Skrevet 26. august 2017 Den apotektesten er jo klart positiv!! Jeg og hadde masse mensmurringer helt i starten, tror det er veldig vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 26. august 2017 #1704 Del Skrevet 26. august 2017 Åh, klart positiv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 26. august 2017 #1705 Del Skrevet 26. august 2017 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 26. august 2017 Forfatter #1706 Del Skrevet 26. august 2017 1 time siden, Ruccula skrev: Den der er jo tydelig positiv!!!! Ja, den er jo det Åh, det blir spennende framover! 1 time siden, Snotra skrev: Sier som Ruccula: Det der ser jo vitterlig ut som en positiv test!! Og mensmurringer? De har forfulgt meg siden dag 1 av graviditeten. Har fortsatt sånne. Så det behøver virkelig ikke å bety noe negativt altså. Jeg prøver å tolke det som et positivt tegn, men for et upraktisk tegn da Jeg tror jeg ville lurt litt selv om jeg ikke hadde fått et anfall av testemani denne gangen, for jeg kjenner mye mer i magen enn jeg pleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 26. august 2017 Forfatter #1707 Del Skrevet 26. august 2017 1 time siden, Weebs skrev: Jeg sa nettopp "HOHOI!" så høyt at M skvatt For en fin test! Huff da, ikke meninga å skremme M Jeg syns den er kjempefin. For en herlig følelse å endelig ha en skikkelig positiv test! 1 time siden, _marielle_ skrev: Den apotektesten er jo klart positiv!! Jeg og hadde masse mensmurringer helt i starten, tror det er veldig vanlig! Den er mer sensitiv enn billigstrimlene, så det er nok derfor den blir så positiv. Men den blir jo ikke mindre positiv av det Det er veldig betryggende at det er vanlig med mensmurringer! 49 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Åh, klart positiv!!! Ja, 13 dager etter el-sprøyta så må den faktisk være det! Så godt! Og herlig å få noe annet enn mysestreker! 45 minutter siden, Marimba skrev: Hurra Ja, endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 26. august 2017 #1708 Del Skrevet 26. august 2017 😄❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 26. august 2017 Forfatter #1709 Del Skrevet 26. august 2017 28 minutter siden, LillyBe skrev: 😄❤ ❤️😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 26. august 2017 #1710 Del Skrevet 26. august 2017 8 timer siden, Illy skrev: Dagens tester! Siste strimmeltest er lengst til høyre. Jeg skal visst ikke få noen betryggende stigning enda, men jeg stresser ikke så mye med det i dag, heldigvis. Det er er i hvert fall ikke ovitrelle mer nå 😃 Jeg endte opp med å kjøpe en annen type test på apoteket i går og, bare for å være helt sikker på at det ikke var noe galt med alle strimmeltestene Jeg lurer på om jeg kjøpte dem i vinter, så de kan ha vært litt frosne, og man kan jo ikke risikere å bli lurt av tidligere frosne, falskt positive tester! Apotektesten var betryggende Ellers har jeg hatt masse murringer de to siste dagene. De har vært annerledes, nesten som en kald følelse i nedre del av magen, samt at det presser og trykker. I dag har det gått over til å ligne alt for mye på mensmurringer. Noe må man jo ha å bekymre seg over Dette er fantastisk!! Åh så glad jeg er på dine vegne=D Høres ut som samme mage-action jeg hadde. Syns det minnet meg litt om eggstokksmerter under stimulering, spesielt før ikm, av mangel på noe bedre å sammenlikne med. Mensmurringer er det verste symptomet! Så utrolig skremmende, og lite betryggende. Heldigvis er det veldig lett å google seg til at alt er fint;) Jeg er skikkelig spent på om begge festet seg! Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 26. august 2017 Forfatter #1711 Del Skrevet 26. august 2017 40 minutter siden, LoveTrain skrev: Dette er fantastisk!! Åh så glad jeg er på dine vegne=D Høres ut som samme mage-action jeg hadde. Syns det minnet meg litt om eggstokksmerter under stimulering, spesielt før ikm, av mangel på noe bedre å sammenlikne med. Mensmurringer er det verste symptomet! Så utrolig skremmende, og lite betryggende. Heldigvis er det veldig lett å google seg til at alt er fint;) Jeg er skikkelig spent på om begge festet seg! Hvordan er formen? Veldig fantastisk Det kjennes helt uvirkelig, men det vet du sikkert en del om! Hele greia med at det er mulig at det blir en ordentlig baby av den bittelille celleklumpen er helt utrolig. Etter første ivf-forsøk har jeg vært så redd for å aldri få oppleve det også. Betryggende at symptomene høres kjente ut! Utover murringer i magen, merker jeg lite. Men det er ganske masse av dem. Jeg tror puppene begynner å bli ørlite ømme nå (men hadde aldri merket det hvis jeg ikke sjekket så ofte ). Ellers tar jeg en ganske høy dose progesteron, og det merker jeg (og mannen) på humøret. Jeg har fortsatt ferie, og det tror jeg er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 26. august 2017 #1712 Del Skrevet 26. august 2017 Jeg har også mensenmurringer (og positiv test), og som flere andre sier så har de det samme! Så er nok heelt normalt! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 27. august 2017 Forfatter #1713 Del Skrevet 27. august 2017 11 timer siden, Tonio skrev: Jeg har også mensenmurringer (og positiv test), og som flere andre sier så har de det samme! Så er nok heelt normalt! Gratulerer!! Gratulerer med positiv test!!Jeg har sniklest litt i din dagbok og, men det var før du fikk positiv test, så det hadde jeg ikke fått med meg. Mensmurringene må vi visst bare leve med. Det er fint å kjenne at det skjer noe også, selv om det er skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 27. august 2017 #1714 Del Skrevet 27. august 2017 Nå sprekker jeg av nysgjerrighet her🙈 Hvordan ser dagens ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 27. august 2017 #1715 Del Skrevet 27. august 2017 Enig med @LoveTrain - hva er dagens status? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 27. august 2017 Forfatter #1716 Del Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, LoveTrain skrev: Nå sprekker jeg av nysgjerrighet her🙈 Hvordan ser dagens ut? 3 timer siden, Snotra skrev: Enig med @LoveTrain - hva er dagens status? Den til venstre er dagens Jeg var skikkelig negativ i morges, og så ikke noe særlig stigning på strimmeltestene (det er litt, ser jeg i etterkant). Så jeg sprakk og tok den andre apotektesten. Jeg liker den mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 27. august 2017 #1717 Del Skrevet 27. august 2017 Steike! Looking good, Illy! Hvor mange DPO er du nå igjen? Og hva sier mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 27. august 2017 Forfatter #1718 Del Skrevet 27. august 2017 6 minutter siden, Snotra skrev: Steike! Looking good, Illy! Hvor mange DPO er du nå igjen? Og hva sier mannen? Ja, nå begynner det å se bra ut. Klor deg fast spire! 12 dpo i dag 😃 Mannen er veldig fornøyd han og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 27. august 2017 #1719 Del Skrevet 27. august 2017 *klor dere fast spirer Det er jo to! Ser veldig bra ut siste testen der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 27. august 2017 #1720 Del Skrevet 27. august 2017 Blir glad hver gang jeg er innom her! Fantastiske tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå