Gå til innhold

Illy venter på bolla

Illy

Anbefalte innlegg

kjekt (for oss andre) at du også er på testekjøret denne gang :fnise: Jeg gleder meg også til å se om dagens er like lovende *krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gårsdagens nederst, dagens øverst. Den er enda litt sterkere, vel?! Herregud, tenk hvis det er en ekte strek :yvonne: Nå er jeg 9 dpo og 11 dager etter el-sprøyta. Den skal jo liksom være ute av systemer etter 10 dager. Jeg er så nervøs at jeg er kvalm. Og litt forsiktig glad!IMG_1547.thumb.JPG.82d474193e3b614d144a19ac3f9d44fb.JPG

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Illy skrev:

Gårsdagens nederst, dagens øverst. Den er enda litt sterkere, vel?! Herregud, tenk hvis det er en ekte strek :yvonne: Nå er jeg 9 dpo og 11 dager etter el-sprøyta. Den skal jo liksom være ute av systemer etter 10 dager. Jeg er så nervøs at jeg er kvalm. Og litt forsiktig glad!IMG_1547.thumb.JPG.82d474193e3b614d144a19ac3f9d44fb.JPG

Den er sterkere ja!!! Herregud jeg er så spent på dine vegne🙈🤞 Jeg hadde blank test om morgenen 9dpo.. Tenk om det er twins?!?😁

Jeg kan uansett ikke tenke meg at en så synlig strek kan være Ovitrelle etter 11 dager! 

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, LoveTrain skrev:

Har du også testet?🙈

Jaa,  her er streken sterkere enn i går morges men svakere enn i går ettermiddag, så jeg er fremdeles i limbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miore skrev:

Jaa,  her er streken sterkere enn i går morges men svakere enn i går ettermiddag, så jeg er fremdeles i limbo!

Så spennende!! Er ikke du en ettermiddagstester? Eller husker jeg feil? Anyways, strek i dag lover godt!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LoveTrain skrev:

Så spennende!! Er ikke du en ettermiddagstester? Eller husker jeg feil? Anyways, strek i dag lover godt!! :duskedame:

Det stemmer, pleier å ha sterkest på ettermiddag/kveld - så dette blir en lang dag på jobb! :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, QBee skrev:

Helt klart sterkere i dag, og en superfin 9dpo-strek! Så spennende :nordvesta:

Hurra! Å, så skummelt det blir framover. De få gangene jeg har fått positiv test gjennom prøvetida, har det vart toppen to dager, og vært enten kjemisk eller feil på testen. Så nå håper jeg veldig!! :biggrin:

27 minutter siden, LillyBe skrev:

Dette er ekte og dette er TWINS😎😎 jeg er sikker! Du har ikke engang sensitive tester ;)

Jeg kan ikke annet enn å stole på spåkula til Lillybe ;) Føler meg litt tryggere og gladere med en gang!

25 minutter siden, miore skrev:

Den er helt klart sterkere!! Fantastisk! :nordvesta:

Den ser skikkelig rosa ut i virkeligheten. Og for første gang siden 5 dpo trengte jeg ikke å myse for å se streken innen tidsfristen. Jeg tror ikke noen uten streksyn hadde sett at den var der før den tørket litt da :P:biggrin:

22 minutter siden, miore skrev:

Åjåj, spennende! Du har jo sterkere om kvelden, så det lover godt! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Weebs skrev:

Å herregud, den er jo dødstydelig sterkere! :mynona:

Åh, så bra at dere ser og sier det! Det er ironisk at man må ta eggløsningssprøyte som gir positive graviditetstester ved ivf. Men de falske testene blir svakere og svakere, og kan ikke bli sterkere! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nå har muligheten til å legge ut blider forsvunnet fra profilen min :bond: Det pleier å være en "knapp" for det til venstre. Men nå har jeg bare en til høyre hvor det står "legg til andre filer" og alternativene er "sett inn eksisterende vedlegg" og "sett inn bilde fra URL". Det har skjedd en gang før og, men da hjalp det å logge inn og ut. Det har jeg gjort tre ganger nå :dry:

Dagens test er svakere igjen. Omtrent som den fra 8 dpo. Bare at jeg mener at den ble positiv raskere (enn den fra 8 dpo), streken kom opp ganske kjapt, innen tidsfristen. Det kan være tilfeldig, men nå er jeg negativ igjen :icon_frown: Uff så slitsomt dette er. Det er vel ikke meninga å drive å teste hver dag sånn som dette heller, men nå klarer jeg ikke å stoppe! Jeg ønsker meg bare en fin, positiv blodprøve, og så forholde meg til den og droppe testinga. Men hvis dette går bra, kommer det nok til å være veldig tøft fram til UL, og ganske tøft fram til uke 12, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Illy skrev:

Nå har muligheten til å legge ut blider forsvunnet fra profilen min :bond: Det pleier å være en "knapp" for det til venstre. Men nå har jeg bare en til høyre hvor det står "legg til andre filer" og alternativene er "sett inn eksisterende vedlegg" og "sett inn bilde fra URL". Det har skjedd en gang før og, men da hjalp det å logge inn og ut. Det har jeg gjort tre ganger nå :dry:

Dagens test er svakere igjen. Omtrent som den fra 8 dpo. Bare at jeg mener at den ble positiv raskere (enn den fra 8 dpo), streken kom opp ganske kjapt, innen tidsfristen. Det kan være tilfeldig, men nå er jeg negativ igjen :icon_frown: Uff så slitsomt dette er. Det er vel ikke meninga å drive å teste hver dag sånn som dette heller, men nå klarer jeg ikke å stoppe! Jeg ønsker meg bare en fin, positiv blodprøve, og så forholde meg til den og droppe testinga. Men hvis dette går bra, kommer det nok til å være veldig tøft fram til UL, og ganske tøft fram til uke 12, tror jeg.

Nå må du huske på det du fortalte meg - det er ikke meningen å bruke streken som indikator for hcg-nivå. De varierer! Strek er strek enn så lenge :)  Håper du får til bildefunksjonen, jeg vil se! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med tvilesteker. Man man kan IKKE teste HCG-stigning med strimmeltester, og det er fortsatt veldig tidlig hos deg. Med to egg er det i tillegg mulig at det ene fester seg skikkelig og det andre bare sneier borti sånn at HCG kan svinge litt pga det. Du kan jo evt vente et par dager med neste test, da bør du se en tydeligere strek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dette var jo litt for spennende lesning!! Herregud, jeg håperhåperhåperhåper dette går veien!! Jeg skjønner det er veldig lett å henge seg opp i styrken på teststreken, for det gjør vel stort sett alle, men ikke fortvil enda. Det kan være helt tilfeldig eller at det henger sammen med det som QBee skriver. Åååååh, jeg sender deg alle gode håp og tanker nå. :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...