Gå til innhold

Illy venter på bolla

Illy

Anbefalte innlegg

8 timer siden, miore skrev:

Stealth mode activated :ler: neida, jeg fikk ut 11, og 6 av dem var bekreftet befruktet i dag morges! Skal ha innsett på fredag, og har tenkt å be om to stykker igjen :) 

Liker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, miore skrev:

Stealth mode activated :ler: neida, jeg fikk ut 11, og 6 av dem var bekreftet befruktet i dag morges! Skal ha innsett på fredag, og har tenkt å be om to stykker igjen :) 

Haha, skikkelig inkognito er du blitt! Må si jeg også savner dagboken din. Høres ut som et bra forsøk denne runden da, med muligheter for to inn på fredag:) Krysser fingrene for deg! Hvordan er formen? 

-----------------------------

Hvordan gikk det i dag @Illy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LoveTrain skrev:

Haha, skikkelig inkognito er du blitt! Må si jeg også savner dagboken din. Høres ut som et bra forsøk denne runden da, med muligheter for to inn på fredag:) Krysser fingrene for deg! Hvordan er formen?

Formen er ...ok, ikke fantastisk, men har definitivt vært verre etter uttak tidligere! Har vurdert å starte opp igjen dagbok, men så har det liksom rent litt ut i sanden. Og så følte jeg at jeg ikke klarer å være i overkant utleverende :rolleyes: KANSKJE (men bare kanskje) jeg starter en ny en om jeg blir gravid nå!

beklager kuppingen, @Illy :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, LoveTrain skrev:

Fire befruktede er jo knall!!😍 Så utrolig kjekt. Innsett i morgen blir superspennende🤞 Er dette tredje innsett? 

Instant gratification funker på barn, og funker på oss🙈 Hvordan er ståa hos deg? Vil ikke mase, men finner ingenting hos noen av de andre:sjenert:

Takk! Der er tredje forsøk og tredje innsett! Og det beste til nå, 6 ut og 4 befruktet begynner å bli innafor normalen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Weebs skrev:

Fire befruktede egg høres amazing ut for meg som ikke kan en døyt om dette i hvert fall :jepp: Jeg tenkte på deg på morgenturen i dag. "Nå MÅ hun bli gravid altså!" Ærlig talt, liksom?! Heia, heia! :duskedame:

Og så spennende, @miore! Savner den kule dagboka di. Flaks du skriver litt her inne om ståa ;) Heia, heia til deg også, seff :duskedame:

Der er amazing for meg og, siden jeg er så dårlig verper til vanlig! Folk pleier å få ti og til og med tjue og opp mot 30 egg, men seks er tjue i min målestokk! 😃

Takk for tankene!! 

20 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Oj, tenk om de blir to.

Da har du minst sju nye grå hår før september neste år :P

Krysser fingre for deg og håper det går din vei nå. En fin liten skatt å trille på neste sommer, det vil valpen deres elske også. :)

Hehe, ja, jeg tar gjerne to nå altså! Siden det er så vanskelig å lage én, må jeg bare tåle grått hår om jeg kan få en to i en pakke:Nikke:

Tusen takk! 😃Ja, valpen rekker akkurat å bli voksen hvis dette går. Passer perfekt (valp og tvillinger hadde jeg ikke klart 😝)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Liker! :)

15 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Lykke til med innsett i morgen @Illy :) 

Tusen takk! 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, miore skrev:

Formen er ...ok, ikke fantastisk, men har definitivt vært verre etter uttak tidligere! Har vurdert å starte opp igjen dagbok, men så har det liksom rent litt ut i sanden. Og så følte jeg at jeg ikke klarer å være i overkant utleverende :rolleyes: KANSKJE (men bare kanskje) jeg starter en ny en om jeg blir gravid nå!

beklager kuppingen, @Illy :) 

Du kan få all plass du vil i dagboka her fram til du straks kan starte den graviddagboka :Nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg dobbeltruger! Et flott og et fint firecellet embryo i magen 😃Det fine var ikke bra nok for frys, så det fikk bli med inn. De to andre hadde delt seg henholdsvis alt og litt for fort. Så nå skal det bli tvillinger i mai :Nikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Illy skrev:

Nå er jeg dobbeltruger! Et flott og et fint firecellet embryo i magen 😃Det fine var ikke bra nok for frys, så det fikk bli med inn. De to andre hadde delt seg henholdsvis alt og litt for fort. Så nå skal det bli tvillinger i mai :Nikke:

Dette er så utrolig BRA 😄 Gratulerer med tidenes uttak, innsett og tvillinger i mai 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, LillyBe skrev:

Dette er så utrolig BRA 😄 Gratulerer med tidenes uttak, innsett og tvillinger i mai 😍

Tusen takk ❤️ Ja, nå skal det bli massevis av babyer i mai 😃

29 minutter siden, Weebs skrev:

Yeeees. Jeg har et dobbelt sett med sommerfugler i magen :nori:

Jeg er veldig glad det er ei uke til det er mulig å teste, skal bli godt å slappe av litt nå 😃

19 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Iiiik, gratulerer!!! :) Er det første gangen du får satt inn to?

Tusen takk! 😃 Ja, første gangen, fikk sette inn to sist, men det var bare ett bra ved innsett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg bare melde meg som snikleser og si at jeg heier på eggene dine :hallo::duskedame:Vi fikk også valp først, som rakk å bli 9 mnd før babyen kom! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, _marielle_ skrev:

Nå må jeg bare melde meg som snikleser og si at jeg heier på eggene dine :hallo::duskedame:Vi fikk også valp først, som rakk å bli 9 mnd før babyen kom! 

Tusen takk! :biggrin: Mannen er overbevist om at valp hjelper, at den vekker opp noen morshormoner som gjør at kroppen skjønner at det er klart for barn :PJeg vet ikke med det, men det gjør helt sikkert IVF og ventetid lettere!

Og gratulerer med baby! :biggrin: Jeg snikleste i dagboka di da den var prøverdagbok, men ikke vært så flink til å følge med i graviditetsdagbøker.

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Illy skrev:

Tusen takk! :biggrin: Mannen er overbevist om at valp hjelper, at den vekker opp noen morshormoner som gjør at kroppen skjønner at det er klart for barn :PJeg vet ikke med det, men det gjør helt sikkert IVF og ventetid lettere!

Og gratulerer med baby! :biggrin: Jeg snikleste i dagboka di da den var prøverdagbok, men ikke vært så flink til å følge med i graviditetsdagbøker.

Takk for det 😊 Mai er en fin måned å få baby i, så krysser fingrene for at det blir tvillinger da!

Man lærer ihvertfall mye av å ha valp, og en del er jo overførbart til å ha barn (våkenetter, og at alle sånne faser går over etterhvert). Og bare det å ha noe å fokusere på i ventetida, som du sier, hjelper nok mye på!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÅÅÅH TVILLINGER!!:nordvesta: Gratulerer så masse som dobbeltruger :D Dette skal gå veien!! Hvordan er formen din? Tenk så spennende hvis begge sitter da. Maks dose hormoner og symptomer:alice: Det må være superstas! 

@miore, masse lykke til idag! Eller, du har kanskje satt inn allerede? Krysser fingrene for ny dagbok om et par uker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, LoveTrain skrev:

ÅÅÅH TVILLINGER!!:nordvesta: Gratulerer så masse som dobbeltruger :D Dette skal gå veien!! Hvordan er formen din? Tenk så spennende hvis begge sitter da. Maks dose hormoner og symptomer:alice: Det må være superstas! 

@miore, masse lykke til idag! Eller, du har kanskje satt inn allerede? Krysser fingrene for ny dagbok om et par uker :) 

Tusen takk! :biggrin: Ja, tenk hvis det går! Det blir fantastisk, og litt skummelt. Formen er bra fysisk, i går hadde jeg en del kramper i magen, men de er borte. Psykisk merker jeg at jeg har gått på 1600 mg. progesteron de to siste dagene. En berg- og dalbane av følelser :P

Jeg er veldig, veldig spent på å høre om innsetter til @miore:Nikke:

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, miore skrev:

Det ble to inn :nigo: 

Så stas:nordvesta: 2x dobbeltrugere er jo fantastisk! For en fin høst dette skal bli :nigo: Begge blastoer da? Fikk du noen på frys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...