Gå til innhold

Lei, lei og atter lei

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvorfor spør du om råd? Du vil jo tydeligvis ikke ha dem. Skjønner godt at menn holder seg langt unna deg. 

Anonymkode: a658c...6db

Hva mener du med råd? Jeg hakke fått ett eneste godt råd her, bortsett fra et par oppegående sjeler som har svart ;) Og hva med at jeg kanskje ikke vil ha råd, men noen gode ord og tanker? Hvorfor skal jeg, uten å blunke, virke så sinnsykt ydmyk og takknemlig fordi noen ber meg skjerpe meg eller ikke sikte så høyt? "Ja, tusen takk, nå ble alt bedre - det har jeg ikke tenkt på". 

Anonymkode: 7df81...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klager du når du snakker med folk? Eller fisker etter kompliment? Snakker du nedlatende om deg selv, fordi du er singel? (-eller fordi du har funnet ut at du var pen i 20-årene?) Tuller du om egne "fiaskoer"? Gjør du deg stakkarslig?

For meg er det en dealbreaker om menn gjør noe av det over så tidlig i datingen.

Anonymkode: bbd11...1f2

• Liker 1
Skrevet

Klager du når du snakker med folk? Eller fisker etter kompliment? Snakker du nedlatende om deg selv, fordi du er singel? (-eller fordi du har funnet ut at du var pen i 20-årene?) Tuller du om egne "fiaskoer"? Gjør du deg stakkarslig?

For meg er det en dealbreaker om menn gjør noe av det over så tidlig i datingen.

Anonymkode: bbd11...1f2

Kan godt hende jeg gjør noe ubevisst jeg selv ikke er klar over. Jeg klager ikke, fisker ikke(kanskje litt? :P ) , har litt for mye selvironi kanskje og tuller litt for mye(som skrevet tidligere). Tror kanskje jeg må roe ned på tullinga, jeg vet ikke. Men er redd for å virke FOR seriøs og kjedelig. Vil ikke skremme de vekk med at de da tenker at jeg er ute etter å gifte meg. Men handler også om at jeg er redd for å vise mitt "sanne jeg", tror jeg. Aner ikke. Gode spørmsål du stiller ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt en ganske god erfaring med tinder, både med tanke på respons på appen og dater. Vet ikke om jeg gjør noe veldig annerledes enn deg, men de jeg har datet lengst/hatt best erfaring med er de jeg har skrevet "konstant" med i en uke før vi har møttes. 

Jeg lar han føre samtalen til å begynne med, og svarer seriøst på spørsmål. Snakker om livet og hva jeg er ute etter. Sier som regel at jeg er ute etter mer enn tilfeldig sex, men ikke nødvendigvis et forhold selvom jeg ikke er fremmed for tanken. Lar han starte samtalen igjen dagen etter vi har begynt å snakke, men starter den gjerne på dag 3 (4 og 5 også om jeg ikke hører noe). Tar gjerne opp igjen ting han har snakket om, feks om han sier han skal noe dagen etter spør jeg hvordan det gikk osv. 

Hva har du gjort når samtalen har dødd ut? Har du prøvd å gjenoppta kontakten da? Jeg er somregel veldig direkte og selvsikker om vi har avtalt et møte. Og spør feks ikke "skulle vi møtes i dag?" , men heller "hvor skal vi møtes i dag?". Av erfaring funker nr 2 bedre. Om han ikke svarer på en melding, sender jeg en ny dagen etter (jeg slutter der om han ikke svarer igjen altså). 

• Liker 2
Skrevet

Kommer aldri til å få meg kjæreste. Ingen vil ha meg. På tinder kan gutter spørre om vi skal møtes, si de synes jrg er morsom og at de gleder seg til å møte meg. Så blir det tyst som i grava. Hvorfor skjer dette gang på gang?  Begynner å gå utover selvtilliten min.  

Jada, veit Tinder ikke er alt her i livet. Men tar fortsatt innover meg nederlag. Har ikke det største nettverket så vet ikke helt hvor jeg skal finne noen. Ingen hobbyer heller. 

Det jeg har lagt merke til med jenter på Tinder. vet du hva det er? De følger ikke opp samtalen, kommer ikke med noe...bare venter at gutten skal prate og holde i gang. har et lass av Tinder matcher som jeg ikke har fulgt opp. Har sikkert 20+ Tinder matcher, men har bare vært på 3 - 4 dater. 

Mulig det er det som er problemet ditt. Som gutt er jeg drittlei å møte vri sjela mi for å holde normal kontakt. Hva med å spørre hva har du gort i dag, noe nytt... Jenter som ikke kan holde en samtale holer jeg meg unna og ber dermed heller ikke ut på noe date.

Mulig ikke tilfelle hos deg, men dette går igjen altfor mye.

Anonymkode: 1518a...b17

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er vel det. Men det har aldri hjulpet meg fordi jeg har veldig lav selvfølelse. Har datet min andel kjekkaser i min ungdom/tjueårene, men jeg har slitt med å føle meg verdt å elske. I tillegg har ikke menn løpt etter meg på byen. Har aldri følt meg pen, men hørt det fra andre og sett det på bilder fra da jeg var yngre og at jeg faktisk var det. Men jrg kastet bort tid på å ligge i senga og deppe og føle meg som en stygg dritt. 

Jeg driver ikke med så mye utenom jobb, bortsett fra litt trening og frivillig arbeid. 

Jeg virker sykt stakkarslig nå, klar over det;) Er bare i ferd med å gi opp. Lykkes ikke med noe, verken jobb eller privat. Noen ganger er det så deilig å bare klage uten noe filter;)

Var selv i forhold med en jente med dårlig selvtillit. Hun knuste meg på en måte...nå sitter jeg etter tov år forhold og har mistro til alle damer...desverre :)

Anonymkode: 1518a...b17

Skrevet

Du virker jo oppegående og morsom, så det kan jo heller være mennene på Tinder det er noen mangler ved... ;)

Jeg tar ikke mennene så seriøst på Tinder. Det virker så tilfeldig hvem som skriver eller ikke, om de fortsetter å skrive, hva de er ute etter osv. Selv ser jeg etter en bra en som vil ha forhold, men vanskelig å finne noen interessante der.

Jeg sliter også med å finne noen "tilfeldig" i det virkelige liv. Kan få noen blikk fra attraktive menn, men stort sett kommer jeg bare i prat med de jeg ikke er interessert i. Blæ. Man gidder jo nesten ikke lenger.

Anonymkode: b3550...ae3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...