AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #21 Skrevet 16. desember 2015 Veldig mange unge og uerfarne her, som tror de har sett lyset, og så skal belære alle andre Anonymkode: db248...dd2Hahaha, amen! VM i bedrevitere Anonymkode: 7df81...0ef
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #22 Skrevet 16. desember 2015 Nok en dag hvor jeg kastet bort tiden min her for å prøve og få noen gode råd. JarraAnonymkode: 7df81...0efNår du ikke vil ta i mot råd så hjelper det jo ikke. Anonymkode: a658c...6db
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #23 Skrevet 16. desember 2015 Når du ikke vil ta i mot råd så hjelper det jo ikke. Anonymkode: a658c...6dbHvilket (godt) råd har jeg fått som kan hjelpe meg i min situasjon? Anonymkode: 7df81...0ef
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #24 Skrevet 16. desember 2015 Hvilket (godt) råd har jeg fått som kan hjelpe meg i min situasjon? Anonymkode: 7df81...0efIgjen, slutt å gå etter menn du ikke kan få. Men det rådet vil du jo ikke høre, så da er du like langt. Anonymkode: a658c...6db
Poserose Skrevet 16. desember 2015 #25 Skrevet 16. desember 2015 Min teori er at tinder definitivt er feil sted å lete når du er 31 og vil ha deg stabil kjæreste. Der er det jo stort sett folk som ønsker uforpliktende og kortvarige ting. Kanskje de blir stille når du gir uttrykk for at du ønsker noe langvarig?Ville registrert meg på et litt mer seriøst nettdatingsted, eller begynt med nye hobbyer.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #26 Skrevet 16. desember 2015 Igjen, slutt å gå etter menn du ikke kan få. Men det rådet vil du jo ikke høre, så da er du like langt. Anonymkode: a658c...6dbHvordan vet du at jeg gjør det? Anonymkode: 7df81...0ef
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #27 Skrevet 16. desember 2015 Hvordan vet du at jeg gjør det? Anonymkode: 7df81...0efFår du mennene? Nei, det gjør du ikke. Da er det ikke så vanskelig å forstå at du går etter menn du ikke kan få. Anonymkode: a658c...6db
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #28 Skrevet 16. desember 2015 Min teori er at tinder definitivt er feil sted å lete når du er 31 og vil ha deg stabil kjæreste. Der er det jo stort sett folk som ønsker uforpliktende og kortvarige ting. Kanskje de blir stille når du gir uttrykk for at du ønsker noe langvarig?Ville registrert meg på et litt mer seriøst nettdatingsted, eller begynt med nye hobbyer. Du har nok rett i mye av det du skriver her, ja. Men jeg gir ikke inntrykk av at jeg vil ha noe langvarig, vi pleier ikke komme så langt i samtalen. Problemet mitt er at jeg tuller en del, også seriøse spørsmål fra gutta. Redd for å virke kjedelig/seriøs/desp. Men kan ikke bli for mye svadaprat, jeg vet ikke. Jeg må starte livet mitt på nytt, har vært et drittår hvor jeg kasta bort tiden på å se på dårlige serier, spise dritt og gå opp 2 kg Så må ut å leve igjen. Ble dumpa av en kar forrige jul, og har gått opp for meg i det siste at jeg ike har kommet over det enda. Anonymkode: 7df81...0ef
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #29 Skrevet 16. desember 2015 Men kan nok bli for mye svadaprat*, skulle det stå Anonymkode: 7df81...0ef
Poserose Skrevet 16. desember 2015 #30 Skrevet 16. desember 2015 Du har nok rett i mye av det du skriver her, ja. Men jeg gir ikke inntrykk av at jeg vil ha noe langvarig, vi pleier ikke komme så langt i samtalen. Problemet mitt er at jeg tuller en del, også seriøse spørsmål fra gutta. Redd for å virke kjedelig/seriøs/desp. Men kan ikke bli for mye svadaprat, jeg vet ikke. Jeg må starte livet mitt på nytt, har vært et drittår hvor jeg kasta bort tiden på å se på dårlige serier, spise dritt og gå opp 2 kg Så må ut å leve igjen. Ble dumpa av en kar forrige jul, og har gått opp for meg i det siste at jeg ike har kommet over det enda. Anonymkode: 7df81...0efKanskje du sender signaler om det selv om du ikke sier det rett ut? Vanskelig å vite, men du bør i alle fall lete flere steder 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #31 Skrevet 16. desember 2015 Det du ikke skjønner er at det ikke handler om hvordan du oppfatter deg selv, men hvordan menn oppfatter deg.Bare ut fra hva du har skrevet her og måten du reagerer på gjør at jeg som mann får frysninger. Du må bare være mer frampå om du vil ha menn til å gi deg mer respons. Verre er det ikke. Får du ikke respons så går du bare videre til neste mann. Det er tallenes spill på Tinder og i nettdating generelt. Anonymkode: 23c67...64f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #32 Skrevet 16. desember 2015 Det du ikke skjønner er at det ikke handler om hvordan du oppfatter deg selv, men hvordan menn oppfatter deg.Bare ut fra hva du har skrevet her og måten du reagerer på gjør at jeg som mann får frysninger. Du må bare være mer frampå om du vil ha menn til å gi deg mer respons. Verre er det ikke. Får du ikke respons så går du bare videre til neste mann. Det er tallenes spill på Tinder og i nettdating generelt. Anonymkode: 23c67...64fFor du tror jeg er slik som dette til vanlig? Har ingenting med at du/dere irritererer vettet av meg, tror du kanskje? Og dømme en person ut fra 5 anonyme innlegg på internett må jeg virkelig si det står respekt av. Jeg har vel ikke akkurat gått inn for å gjøre noe spesielt inntrykk på deg eller andre her, og når jeg får de latterlige tåpelige tilbakemeldingene blir jeg riiiimelig oppgitt Vurderer nesten å finne hjemmeadressen til noen av dere Anonymkode: 7df81...0ef
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #33 Skrevet 16. desember 2015 Får du mennene? Nei, det gjør du ikke. Da er det ikke så vanskelig å forstå at du går etter menn du ikke kan få. Anonymkode: a658c...6dbHerreguuuuuud. Dette er så latterlig og patetisk at jeg får lyst å gi deg en klem. Med en stol. I trynet. Anonymkode: 7df81...0ef 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #34 Skrevet 16. desember 2015 Er det fortsatt noen tvil hvorfor menn løper etter å ha blitt kjent med deg? Se hva du skriver a.Vi menn er kanskje dumme, men etter noen tiår lærer vi å se etter crazysignaler i jenter. Her er det full alarm hos meg ihvertfall. Anonymkode: 23c67...64f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #35 Skrevet 16. desember 2015 Er det fortsatt noen tvil hvorfor menn løper etter å ha blitt kjent med deg? Se hva du skriver a.Vi menn er kanskje dumme, men etter noen tiår lærer vi å se etter crazysignaler i jenter. Her er det full alarm hos meg ihvertfall.Anonymkode: 23c67...64f Anonymkode: 7df81...0ef 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #36 Skrevet 16. desember 2015 Er det fortsatt noen tvil hvorfor menn løper etter å ha blitt kjent med deg? Se hva du skriver a.Vi menn er kanskje dumme, men etter noen tiår lærer vi å se etter crazysignaler i jenter. Her er det full alarm hos meg ihvertfall.Anonymkode: 23c67...64fJeg håper du skriver alt dette fordi du kjeder vettet av deg og har ikke annet å foreta deg (lediggang er roten til alt ondt) og ikke fordi du tror du har noe å komme med Anonymkode: db248...dd2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #37 Skrevet 16. desember 2015 Jeg håper du skriver alt dette fordi du kjeder vettet av deg og har ikke annet å foreta deg (lediggang er roten til alt ondt) og ikke fordi du tror du har noe å komme med Anonymkode: db248...dd2 Anonymkode: 7df81...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #38 Skrevet 16. desember 2015 Anonymkode: 7df81...0efNår det er sagt, står jeg for alt jeg har skrevet her Spesielt til de irriterende bedreviterne som mener jeg skal bukke og nikke og neie og sleike skoa deres for deres nydelige, eminente (), kjepphøye og ubrukelige råd Anonymkode: 7df81...0ef
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #39 Skrevet 16. desember 2015 Når det er sagt, står jeg for alt jeg har skrevet her Spesielt til de irriterende bedreviterne som mener jeg skal bukke og nikke og neie og sleike skoa deres for deres nydelige, eminente (), kjepphøye og ubrukelige råd Anonymkode: 7df81...0efhvorfor spør du om råd? Du vil jo tydeligvis ikke ha dem. Skjønner godt at menn holder seg langt unna deg. Anonymkode: a658c...6db
Miklo Velka Skrevet 16. desember 2015 #40 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har det som deg, bare at jeg får null respons. Til og med på kjøttmarkedet Tinder, hvor "alle" finner noen, så er jeg sjanseløs. Får du matcher, og en eller annen form for respons, så er du i så fall langt på vei, og da kan det være nok å bare jobbe med "teknikken". Noe mere konkret enn det kan jeg dessverre ikke være, da jeg ikke vet hvor det skjærer seg for deg, og har heller ikke noen erfaring med sånt selv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå