Gå til innhold

Jeg er helt sjokkert hvordan enkelte oppfører seg på julebord!!


Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Servitørene skal nekte å servere alkohol til synlig berusede personer. Det er et ledd i alkoholloven, men dette blir sjelden utført i praksis.  Dette kan føre til at skjenkebevillingen fratas bedriften.  Var på et julebord i helgen selv hvor kjerringer på 45+ oppførte seg som komplette idioter og ødela restaurantopplevelsen for oss, vi sa fra til eieren men hun sa bare at det var julebord og sånn var det.  Hun skulle bare nektet de alkoholservering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje fordi jeg nesten aldri er på byen, store selskaper og slikt? Jeg vet jo at folk kan oppføre seg sånn, men jeg ble sjokkert over disse 2 damene.

Men det visste ingen her :) Selvfølgelig blir man sjokkert av slik oppførsel, men dessverre er det for mange helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dumt at folk skal drikke så mye at de blir totalt forandret og oppfører seg som tullinger uansett hvor det er med andre mennesker. Men spesielt i selskap med kolleger og sjefen. Som sjef selv med kolleger skulle det bare mangle at hn oppførte seg og ikke drakk seg kanon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg blir pinlig berørt når voksne mennesker som oppfører seg sånn.  Hadde min mor eller far oppført seg sånn på byen/julebord, så hadde jeg blitt så flau! De klasker yngre menn på rumpa? Altså, hva faen? Sånt gjør man bare ikke. Stakkars servitørene. 

Jeg synes det er dumt at noen skal ødelegge julebordet for andre med å ikke kunne oppføre seg og drikke seg for fulle. Det er ikke greit, men det er dessverre veldig vanlig. Kunne tenke meg å ha et julebord uten alkohol,  men da blir det nok et baluba uten like og klaging :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg blir pinlig berørt når voksne mennesker som oppfører seg sånn.  Hadde min mor eller far oppført seg sånn på byen/julebord, så hadde jeg blitt så flau! De klasker yngre menn på rumpa? Altså, hva faen? Sånt gjør man bare ikke. Stakkars servitørene. 

Jeg synes det er dumt at noen skal ødelegge julebordet for andre med å ikke kunne oppføre seg og drikke seg for fulle. Det er ikke greit, men det er dessverre veldig vanlig. Kunne tenke meg å ha et julebord uten alkohol,  men da blir det nok et baluba uten like og klaging :fnise:

Hadde dette vært greit om det var menn som klasket yngre kvinner på rumpa? For det foregår så absolutt, og ikke bare i julebordsesongen.

Anonymkode: 39174...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært greit om det var menn som klasket yngre kvinner på rumpa? For det foregår så absolutt, og ikke bare i julebordsesongen.

Anonymkode: 39174...535

Nei, selvfølgelig er ikke det greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

 

Hvorfor?

Fordi slikt skjer jo år etter år at folk oppfører seg som idiotier på julebord. 

Folk blir jo av en eller annen merkelig grunn så lett sjokkerte for tiden,. Og i de fleste tilfeller blir folk sjokkert over ting som skjer ofte eller helle tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ok, jeg var på julebord forrige fredag. De hadde booka en bar restaurant hvor vi skulle være, med mat og drikke. 2 damer som jeg jobber er i slutten/begynnelsen i 40 åra. Hun ene nyskilt. Altså, hvem oppfører seg slik på julebord med sjefer til stede?! Jeg ble flau

De flørter vilt med de mannlige servitørene, hvor de fleste er minst 15-20 år yngre. De flørter og hun nyskilte klapser ung gutter på rumpa. WTF? Kunne se de følte seg utilpass og det skjønner jeg. Men det verste var alkoholinntaket. Man drikker seg ikke stup full på julebord. Hva tenker de med? Utover kvelden var de fulle hvor de sjangler rundt, tryner og er bare idioter. Hun ene hadde på seg skjørt og hun tryna langflat med skjørte opp etter ryggen. iiiik! Han ene servitøren kom og hjalp henne opp. Velte glass gjorde de å. Sjefen satt bare og ristet på hodet. Jeg ble så flau på de sine vegne. Til slutt sovna hun ene i sofaen og de fikk beskjed om å gå. 

Dere kan tro de var stor snakkis på jobb i går. Må være utrolig flaut å være de nå. Hva feiler det folk som oppfører seg sånn på julebord? 

Pinlig,og det skaper flau stemning for andre.Vet ikke hva som feiler dem annet enn at de blir dritings og driter seg loddrett ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...