Pepita Skrevet 24. oktober 2005 #981 Del Skrevet 24. oktober 2005 Så bra at du kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. oktober 2005 #982 Del Skrevet 24. oktober 2005 ååååh JAA!! Du er tilbake! tusen takk for fine samtaler på msn! Jeg er så glad for å se deg her!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. oktober 2005 #983 Del Skrevet 24. oktober 2005 Så godt å se deg her igjen :grine2: Tenker masse på deg og familien din. Nydelig avatar Kjempestor klem fra Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. oktober 2005 #984 Del Skrevet 25. oktober 2005 LILLEN! välkommen tillbaka. Du har varit saknad. Jag blir så rörd av att bara se dig här - och bilden på lille Hokus. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. oktober 2005 #985 Del Skrevet 25. oktober 2005 Må si meg rørt jeg også... Velkommen tilbake! Nydelig avatar ja :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. november 2005 #986 Del Skrevet 7. november 2005 Veldig koselig å se deg tilbake her. Og du; dårlig samvittighet skal du ikke ha! Men må innrømme at jeg har savnet deg og dine betraktninger/gode ord... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 #987 Del Skrevet 14. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. november 2005 #988 Del Skrevet 22. november 2005 Hei Lillen! Tenker på deg og håepr du stikker innom igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 27. november 2005 #989 Del Skrevet 27. november 2005 Veldig koselig å se deg tilbake her. Og du; dårlig samvittighet skal du ikke ha! Men må innrømme at jeg har savnet deg og dine betraktninger/gode ord... Klem fra Mayamor ← Ja endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 6. desember 2005 #990 Del Skrevet 6. desember 2005 Takk for sist vennen! Det var super koselig å se deg igjen! Håper det ikke drøyer lenge før vi sees igjen! Hokus er jo så utrolig skjønn,og så stor som han har blitt! Håper turen hjem gikk bra,(regner med at lillenmannen var fornøyd med å få dere hjem igjen! Stoor Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. desember 2005 #991 Del Skrevet 8. desember 2005 jeg er fortstt så skuffa over at vi ikke fikk kommet inn og møtt dere!! Bu- hu.., men Lukas'en har ikke blitt noen bedre i formen sin før i dag egentlig han. Så da var det jo best at vi holdt oss hjemme. Men skuffa ble jeg. Må nok kjøre bilen min til Trondheim... en vakker sommerdag, ikke på snøen i hvertfall.. Det jeg egentlig skulle si er at i morgen er det sånn fest på psykiatrisk igjen, så da er du litt advart mot nattlige telefoner, om de skulle dukke opp. men jeg skal prøve å la vær. Bare at jeg får så enormt lyst til å ringe noen når det blir litt for mye oppi huet...Vi får satse på en stille kvled da... Håper du og din lille venn og store, også har det bra i førjulstiden, og jammen er du tøff som kjører fly alene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. desember 2005 #992 Del Skrevet 20. desember 2005 Kjære gode venn! Jeg er så lei meg for at vi ikke skal på dine trakter i jula,men vi møtes nok igjen på nyåret! Jeg er innom her for å ønske dere en riktig : GOD JUL! Stoore Klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. desember 2005 #993 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul og alt det beste for det nye året! Mange juleklemmer fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2005 #994 Del Skrevet 23. desember 2005 Stikker innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. desember 2005 #995 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul lillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 5. januar 2006 #996 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei Lillen Godt nytt år! Har fulgt med på deg fra sidelinja, og lest meg gjennom begge dagbøkene dine Så har sitti med tårer i øynene mer enn en gang ja... Men syns du er ett flott og sterkt menneske jeg Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. mars 2006 #997 Del Skrevet 7. mars 2006 Gratulerer Hokus med 1årsdag! Tenker mye på dere i disse dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mars 2006 #998 Del Skrevet 7. mars 2006 Gratulerer med dagen lille Hokus! Håper det går bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 7. mars 2006 #999 Del Skrevet 7. mars 2006 Gratulerer med dagen Hokus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. mars 2006 #1000 Del Skrevet 7. mars 2006 Gratulerer så mye med 1- års dagen til deres lille venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå