Gå til innhold

Lillens lille magedans


lillen

Anbefalte innlegg

Kjære Lillen og familien!

Velkommen hjem fra sykehuset med lille Hokus! :)

Håper det står bra til med dere.

Har tenkt masse på dere i denne tiden.

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillen!

Da setter jeg kursen nordover og gleder meg veldig til å treffe deg!Så super dupert at du har fått ham hjem da!

Stooor :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre at dere er kommet hjem med lille skatten. Håper ting går bra, og ønsker dere en fin sommer alle 3. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei Lillen vennen!

Takk for sist,det var så super koselig å treffe deg! Og lille hokus er jo bare så skjønn da! Håper virkelig at det ikke er alt for lenge til vi kan treffes igjen!

Du hadde ingenting å frykte,dagboka di er her :lol:

Stoor klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare inn og si velkommen hjem :klem: Håper dere har det bra alle tre. Kos deg nå i sommer og slapp av og nyt tiden.

Tenker masse på dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Skulle så innmari ønske at det kom noen oppdateringer her inne snart jeg... :sjenert:

Tenker fortsatt på deg, Lillen.. :klem:

Endret av Salamandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mange som tenker på dere og håper dere har det bra, Lillen!

Du er grunnen til at det hender jeg logger meg på her, mens jeg egentlig skulle jobbet eller kost meg med ettåringen min. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Jeg kommer til å være her, og jeg kommer til å skrive.

Jeg må bare summe meg enda mer, og finne ut hva jeg skal skrive.

Jeg har ikke dårlig samvittighet egentlig, men beklager likevel for at jeg ikke har lagt inn ett eneste lite lillen-ord.

Jeg føler at jeg skylder så mange ord til denne boka, om hva som skjedde, om hva som er nå, om hvordan vi har hatt det osv. at når jeg først skal sette meg ned å oppdatere her, så må jeg ha tid - og masse energi. For det blir litt så tøft å skrive...men jeg må. Kan ikke bare ha et stort hull og begynne fra "nå". Det blir ihvertfall feil for min egen del. Det gjenstår å se hvor mange av de tøffe tankene jeg orker å putte hit.

Kan aldri aldri få sagt hvor mye støtten fra dere alle har betydd og fortsatt betyr. Det går ikke...

Det finnes ikke noe bedre ord enn TAKK, men det er fordi det ikke finnes ord i det hele tatt.

Det er vanvittig rørende å se side etter side med varme og gode ord. Og det er helt ubegripelig at dere har fortsatt å skrive i denne boken, til tross for mitt fravær :overrasket:

Vil klemme alle! Hardt! :klem:

Jeg kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...