bizzy Skrevet 2. november 2004 #301 Del Skrevet 2. november 2004 Godt å høre at du har det bedre Lillen Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 2. november 2004 #302 Del Skrevet 2. november 2004 Så godt at du har det bedre, Lillen! Tenker på deg og krysser fingrene for deg! Dette SKAL gå bra! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. november 2004 #303 Del Skrevet 2. november 2004 Det er da ingen ting å diskutere! Neste juni høres et dobbelt-unisont vræl fra St.Olavs...og det er ikke lillen og lillenmannen`s Stor fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. november 2004 #304 Del Skrevet 3. november 2004 Innom med en stooor klem *knuse* Tenker på deg masse og håper du sprudler og koser deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. november 2004 #305 Del Skrevet 4. november 2004 Bare innom med en stor nattklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. november 2004 Forfatter #306 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Tusen takk for så fine hilsner, Jolie, Hanni, Matahari, Murmel, Kipa, Lilletrollet, Jinx, Madden, Bizzy, Hanne, Havsulen, Monja, Tyttis, Moon, La Traviata, Kallorilla, Wit, Cielo, Liv og Pondusa Jeg har det faktisk mye bedre nå! Det virker jo som om det var forbigående, akkurat slik jeg håpet! Nå er jeg selvfølgelig veldig oppmerksom og følsom på sykdoms-symptomer fremover slik at hvis det skjer igjen, kan jeg kontakte lege. Det var jo ikke noe særlig å gå slik...den sykdommen påvirket humøret, og jeg lot det "gå ut over" babyene... Jeg er jo selvsagt bare glad for å ha babyene i magen, men sykdommen ødela litt for den gleden en liten stund. På mandag skal jeg ha min første svangerskapskontroll :-D Jeg tror ihvertfall jeg kan kalle det det. Jeg har fått time på UL-stedet (dit alle gravide får time til ordinær UL), og det er visst dit jeg skal gå fremover, pga tvillingene :-D Men jeg skal prøve å legge frem et par krav; jeg vil ha samme lege hver gang (orker ikke at alle legene må sette seg inn i at jeg har en autoimmun sykdom, for hver time + jeg vil "kjenne" legen etterhvert), og jeg vil ha måntlig oppfølging fra nå (vet jo ikke hva som er vanlig i begynnelsen jeg...)! Det blir også tatt UL på mandag... Jeg legger meg rundt kl 1 for tiden, og jeg zzzover til 12. Den daffe formen tilsier at det ikke blir mye forelesninger på meg. I helgen skal jeg begynne med noen godkjennings-oppgaver som skal være levert den 12. november. Etter de skal jeg ta fatt på 10-siders-oppgaven igjen. Og så har jeg en eksamen 10. desember, og så er det jul Jeg og Jinx skal gå i julegate en ettermiddag i desember, etter det er blitt mørkt, for det er magisk Men før den tid prøver vi å få til en skravle-kveld hos Jinx. Idag har jeg stått opp "tidlig" fordi vi skal i banken på møte. Vi må fortelle banken at vi vil selge leiligheten til fordel for en litt større en, og finne ut hva som kreves av oss for å få det til. Det blir litt for hardt å bære en diger bag med sovende barn, opp tre trapper, hver gang jeg har vært ute... Vet jo ikke hvilken form kroppen min er i til sommeren. Dessuten har vi bare ett soverom... I ettermiddag reiser jeg med tog til mamma. Har ikke vært der siden august nå Mamma skal tvinge kroppen min med på daglige turer, og jeg tror jeg skal ta med meg en overtrekksbukse eller noe, hit til byen, så jeg hæler å gå ut... Brrr! Lørdag skal jeg på navnefest. Det blir nok koselig :-D Og søndag reiser jeg hjem igjen. Ønsker alle som er innom en GOD HELG! Jeg stikker nok innom... Lillen 9 uker Jeg tror UL mandag vil antyde at jeg ikke er 9 uker før da, og da får jeg forandre det... Endret 22. februar 2006 av lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. november 2004 #307 Del Skrevet 4. november 2004 God tur til mamman din vennen Gleder meg masse til å gå i julegater sammen med deg... Håper det snør lett - da blir det enda mer magisk Takk for en lang og herlig prat i går kveld... Kjempe glad i deg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 4. november 2004 #308 Del Skrevet 4. november 2004 God tur til mamma'n din. Håper du får det fint der!Med lange gåturer og familie og venner. Bare man kommer seg ut og begynner å gå er det utrolig deilig, men må ikke fryse da..Og så er det en yppperlig mulighet til skravling. Jeg og min mamma skravler i hvertfall hele veien når vi går tur. Har du bakt sjokoladekake da..Håper du ikke syntes jeg svarte slemt på mailen...det var isåfall ikke meningen!! Lykke til på din aller første svangerskapskontroll, det er magisk det også..Og ul da, se dine to gull som koser seg inne i din lille søte mage God helg! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. november 2004 #309 Del Skrevet 4. november 2004 heisann lillen! Flott å høre at du er i bedre form nå! Takk for hilsen i boka mi, begynner jo selv å tro noe nå...d-dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 4. november 2004 #310 Del Skrevet 4. november 2004 Hei igjen Lillen! Er en god stund siden jeg har vert her nå, men slo meg plutselig idag at jeg skulle kikke innom deg for å sjekke hvordan det gikk med prøvingen..! Og jammen har ikke det gått veldig så bra! Du skal ha to til og med!! Synd du har vært syk, men det har komt seg! -Bra! Gleder meg til å følge med deg og tvillingene dine videre!! Kos deg i helgen hos mamma`n din! Daglige turer er sikkert supersunt! Tror jeg skal begynne med det jeg også. Gjør sikkert godt med litt frisk luft, ikke bare helsestudio-luft.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 4. november 2004 #311 Del Skrevet 4. november 2004 Lillen, du lillen! Ha en deilig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 5. november 2004 #312 Del Skrevet 5. november 2004 Godt å høre at du er bedre nå! Jeg håper virkelig at du ikke blir mer plaget Kos deg hos mammaen din i helga! Så blir det spennende med referat fra mandagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. november 2004 #313 Del Skrevet 5. november 2004 Håper også du får en super helg hos mamma'n din, og at du snart føler deg i toppform igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 5. november 2004 #314 Del Skrevet 5. november 2004 Oj, oj, oj :o Tvillinger Gratulerer Håper du får en strålende helg og at formen blir bedre og bedre. klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 6. november 2004 #315 Del Skrevet 6. november 2004 Hei tvillinger! Tipper dere koser dere inne i den fine Lillenmagen! Men selv om det er deilig å være i magen, så ville jeg bare si at dere kan glede dere til dere kommer ut, for det er en fin verden å leve i utenfor også! Masse deilig melk, og masse kos hele dagen. Men først må dere vokse dere store og sterke! Klem fra Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. november 2004 Forfatter #316 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Alt står bra til med barna våre, og jeg kommer tilbake med rapport senere Endret 22. februar 2006 av lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 8. november 2004 #317 Del Skrevet 8. november 2004 Så godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 8. november 2004 #318 Del Skrevet 8. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. november 2004 #319 Del Skrevet 9. november 2004 :hjerter2: Så flott!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. november 2004 #320 Del Skrevet 9. november 2004 Takk for oppmuntring vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå