Moonchild Skrevet 4. februar 2005 #581 Del Skrevet 4. februar 2005 Tusen takk for gode, betryggende ord. Det betyr masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. februar 2005 #582 Del Skrevet 5. februar 2005 Ønsker deg ei god helg! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. februar 2005 #583 Del Skrevet 5. februar 2005 Ønsker deg ei god helg! fra Mrs.Potter Oj,skulle legge igjen hilsen i Hulderjenta si dagbok,så klarte jeg på en eller annen måte å leggeden inne hos deg Jaja,du fortjener jo en god helg-hilsen du også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 6. februar 2005 #584 Del Skrevet 6. februar 2005 Koselig med besøk, som alltids vennen. Vi er vel ikke like mye på nett nå som tidligere. Men du er da ofte innom hos meg... Jeg prøver å titte innom når jeg er her. Men døgnet har jo bare 24 timer... Men er det slik for de fleste da? Men jeg følger med deg altså! Flott vogn. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. februar 2005 #585 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg følger med jeg også lillen, men siden du allerede får så vannvittig mange hilsener (jeg skriver nå det 13. svarinnlegget i dagboken din siden du skrev ditt siste!) er det sjelden jeg legger igjen spor. jeg synes nesten ikke det er noe lillen igjen i dagboken som det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2005 #586 Del Skrevet 7. februar 2005 For en utrolig tøff vogn. Jeg ønsker meg "single" versjonen av OTH vogna, men gubben mener at vi absolutt ikke trenger en vogn til nesten 9000 kroner. Og kanskje er jeg litt enig :oops: Men de er tøffe da. Så herlig å lese at alt går bra med dere, og at du nyyyyter og 's romsteringer i magen. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. februar 2005 #587 Del Skrevet 9. februar 2005 Kjære Lillen!!!!! Gratulerer så mye med ].. :hjerte: ......... . ..... .......... ....... ........ ................ ....... . ............. ..................... .......... ........................ ..... ............................. .. ................................ :hjerte: :hjerte: ................ ..... Mange gode klemmer fra Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 10. februar 2005 #588 Del Skrevet 10. februar 2005 Nämen! Gratulerer med dagen Lillen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. februar 2005 #589 Del Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 10. februar 2005 #590 Del Skrevet 10. februar 2005 Oj, bursdag! Gratulerer så mye med dagen, lillen!! Håper du får en fin-fin dag.. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 10. februar 2005 #591 Del Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer med dagen, Lillen! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 10. februar 2005 #592 Del Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer så mye med dagen! Håper du får all den oppmerksomheten du fortjener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 10. februar 2005 #593 Del Skrevet 10. februar 2005 :dagensrose: Gratulerer med dagen, Lillen! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 10. februar 2005 #594 Del Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer med dagen, vennen! Håper feiringen blir knall med masse pakker, kaker og bursdagskort! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. februar 2005 #595 Del Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer så mye med dagen!! Håper du får en flott dag med masse , (og da mener jeg brus altså!!) , & Stor bursdags- fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2005 #596 Del Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer med dagen, lillen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 10. februar 2005 #597 Del Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer med dagen! Håper du får en super dag! Stooor bursdagsklem fra Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2005 #598 Del Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer med dagen Lillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 10. februar 2005 #599 Del Skrevet 10. februar 2005 oi! Gratulerer med dagen! Håper du har hatt en super dag og at du har en super kveld. Klem fra Hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 10. februar 2005 #600 Del Skrevet 10. februar 2005 Hipp hurra for store Lillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå