tyttebæret Skrevet 19. desember 2004 #481 Del Skrevet 19. desember 2004 nissen hilser fra sørlige breddegrader! Jeg skjønner at etatene ikke behandler deg fint! Fy-fy! :fy: Jeg skal komme å skjenne på dem, jeg! Men du - kos deg med de siste forberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 20. desember 2004 #482 Del Skrevet 20. desember 2004 Huff så dårlig gjort av etat-damer og behandle gravid lillen på den måten :evil: MEN, alt ordner seg skal du se :klemme: Ikke slit deg helt ut nå. Husk du har hokus og pokus også å tenke på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 20. desember 2004 #483 Del Skrevet 20. desember 2004 Her skjønner jeg det har vært mye frustrasjoner ute og gått i det siste - men det skal sies at du virker som du er løsningsorientert. Og det ordner seg for løsningsorienterte jenter. Selv om det kanskje ikke virker sånn nå. Håper du får en helt super jul hjemme hos mamma'n din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. desember 2004 #484 Del Skrevet 21. desember 2004 Synes liksom ikke helt du fortjener å krangle med diverse etater nå som du skal fokusere på graviditeten og tvillingene :trøste: Håper du får ei flott Jul likevel! Tenk at du er over 15 uker nå :o Det er visst ikke bare mine uker som går fort for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 21. desember 2004 #485 Del Skrevet 21. desember 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig god julefeiring jeg. Kos deg med familie, masse god mat og ikke minst de to små i magen! Et spennende år ligger foran dere. Håper alt ordner seg mht de dumme etatene også, det fortjener dere!! Stor juleklem fra Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 22. desember 2004 #486 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg ønsker deg en GLEDELIG JULEHØYTID OG ET FANTASTISK, VELSIGNET, NYTT ÅR! Juleklemmer fra tyttis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. desember 2004 #487 Del Skrevet 22. desember 2004 God Jul til deg og mannen! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 22. desember 2004 #488 Del Skrevet 22. desember 2004 Ønsker deg, mannen og Hokus og Pokus en god jul! At det blir et fantastisk og spennende år regner jeg med at de to små kommer til å sørge for! fra Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. desember 2004 #489 Del Skrevet 22. desember 2004 En riktig god jul til deg, lillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 22. desember 2004 #490 Del Skrevet 22. desember 2004 Heisann, ønsker deg og dine en gledelig jul og et strålende nytt år! Håper dere får en flott feiring. Gode tanker fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2004 #491 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei Lillen! Stikker innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år! Håper alt står bra til med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #492 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Lillen!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. desember 2004 #493 Del Skrevet 23. desember 2004 Ønsker deg ei fredfull og gledelig Jul! Juleklem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 23. desember 2004 #494 Del Skrevet 23. desember 2004 .. stikker hodet kjapt inom for å ønske deg og dine en riktig koselig jul og et godt nytt år.. Et fantastisk Hokus og Pokus-år! Hihi, tenk deg hvordan neste jul blir, lillen.. Du får svingt deg da tenker jeg med to små i julestria.. *knis* Juleklem fra Salamandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #495 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 23. desember 2004 #496 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul og godt nytt år Lillen! Gadget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. desember 2004 #497 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 23. desember 2004 #498 Del Skrevet 23. desember 2004 Ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. desember 2004 #499 Del Skrevet 23. desember 2004 Er fryktelig lite på nett om dagen - sikkert i likhet med mange andre... Skal ha jul i eget hus for første gang. Vi blir bare 5 voksne og 1 barn. Så det blir stille og rolig. Ønsker deg og dine - en riktig god jul. :nissekone: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2004 #500 Del Skrevet 23. desember 2004 Håper du og dine får en riktig riktig GOD JUL Stor juleklem fra monja og monjagutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå