murmeldyret Skrevet 9. desember 2004 #441 Del Skrevet 9. desember 2004 Bare innom med en klem i natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. desember 2004 #442 Del Skrevet 9. desember 2004 :hjerter2: Fantastisk fine magebilder Lillen :hjerter2: Håper alt står bra til med dere og at du kooooser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 9. desember 2004 #443 Del Skrevet 9. desember 2004 Koselig å se magebildene dine :-) . Håper du har fine dager! Stor klem fra Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #444 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg skal oppdatere meg snart, men har ikke tid nå... Eksamen er imorgen, og det går nok veldig dårlig! Det er en multiple choice-eksamen som gir bestått og ikke bestått. Jeg har testet meg selv på noen eldre eksamener nå, og jeg kan ikke stoffet godt nok til å stå på noen av dem :o Kan ikke bare si at jeg har for høye krav som vanlig, og at det sikkert går bra likevel nå...for jeg har jo sjekket hvordan jeg ligger an! :cry: Men jeg prøver å lese mer...selv om jeg harlite håp nå. Det er min egen skyld, som begynte med lesing for sent, og i tillegg trodde jeg lå ganske greit an... Ellers har jeg det bare bra Jeg vet det ikke er verdens undergang å ikke klare eksamen, men nå hadde jeg jo bestemt meg for å konsentrere meg om denne, og klare den, og samtidig droppe de andre. Lurer på hva Aetat sier når de får resultatet... Jaja, imorgen er det over ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. desember 2004 #445 Del Skrevet 9. desember 2004 Lykke til i morgen, lillen.. Skal tenke på deg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. desember 2004 #446 Del Skrevet 9. desember 2004 Lykke lykke til i morgen Lillen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 9. desember 2004 #447 Del Skrevet 9. desember 2004 Får håpe det går bedre enn ventet. Du får overraske deg selv og oss med et flott resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. desember 2004 #448 Del Skrevet 9. desember 2004 Masse lykke til på eksamen! Skal krysse fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2004 #449 Del Skrevet 10. desember 2004 Masse lykke til på eksamen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 10. desember 2004 #450 Del Skrevet 10. desember 2004 Krysser for at det går bra på eksamen! Med litt hjelp fra Hokus og Pokus kan det jo hende du har flaks med oppgavene Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 10. desember 2004 #451 Del Skrevet 10. desember 2004 Lykke til i dag - krysser fingre og tær for deg... Kanskje du overrasker deg selv? Kjenner godt den fæle følelsen før en eksamen når man ikke har full kontroll og savner det ikke! Prøver å sette dette i lysegrønt jeg, det er jo håpets farge! Kjempefine magebilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #452 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg leste og så på forelesninger på nett i helt til kl 3 inatt. Sovnet 3:30 og sto opp 5:00...måtte lese mer; måtte pugge litt på eksamens-settene! Jeg måtte ha minst 65 av 100 poeng for å stå. Eksamen var 11 oppgaver med 5 delspørsmål på hver, og hvert delspørsmål ga 2,5 poeng. Jeg skulle velge selv hvilke 8 oppgaver som skulle telles (veldig praktisk, når det er enkelte emner man ikke kan noe om!). Jeg visste at jeg måtte svare riktig på 26 av 40 delspørsmål for å stå, og feil svar ga minus, noe som betyr at jeg måtte ha en ekstra riktig per feil... Jeg svarte på 33 delspørsmål, og visste at jeg kunne ha 3 feil... Kl. 12:00 kom fasiten på nett, og jeg hadde...3 feil! (Hvis jeg ikke har vært for fjern til å regne riktig...jeg har liksom sett meg mett på oppgavene for lege siden, men jeg er ganske sikker...skal be Mannen regne for meg når han kommer hjem, for sikkerhets skyld). Men JEJ! Det er jo egentlig ganske utrolig, siden jeg ikke besto noen av de gamle eksamenene, da jeg testet meg selv! Tror det må ha vært Hokus og Pokus som tryllet marginene på min side...hadde jeg hatt en feil til, hadde jeg strøket :o Jeg skal oppdatere meg litt mer, men er trøtt og sliten og sulten og sofa-sugen nå... Ikveld kommer beste venninne J, og hun blir her i helga :-) Men nå; middagsrester fra igår! Lagde noe jeg ikke har laget før; hvitløk, aubergin stekes, 2 bokser hakket tomat helles i, sammen med salt, pepper, basilikum og litt sukker for tomatens skyld, og like før servering; mozarella-terminger. Serverte med fucilli og bacon...helt nydelig! Jeg stråler av stolthet Nå kan julen bare komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. desember 2004 #453 Del Skrevet 10. desember 2004 Så flink du er da lillen!! Godt at du har hokus og pokus til å hjelpe til med å trylle frem gode resultat! Ha en flott helg da, sammen med venninne J!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 11. desember 2004 #454 Del Skrevet 11. desember 2004 Her er det lenge siden jeg har tittet innom, jaggu går det ikke fremover! Er litt misunnelig (vel, ikke i ordets rette forstand - det er stygt) jeg altså, på deg som har babyer i magen Herlig at eksamen ser bra ut, forresten! Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 12. desember 2004 #455 Del Skrevet 12. desember 2004 Så bra at eksamen gikk bra! Det kan nok tenkes at det er trylletrollene dine som vet at mamma'n deres trengte en vellykket eksamen for å få en vellykket jul. ;-) Det er godt når man får til ting man ikke helt har troen på skal gå. Gratulerer! :-) Håper ellers du har en superkoselig helg sammen med venninnen din. Den retten du laget hørtes veldig god ut - som en variant av italiensk aubergineform, kanskje? Godt hørtes det ut i hvertfall! Ellers måtte jeg le litt av at du "giret" deg opp i boken til Cielo. Utolig søte er dere, du og Matahari. Det er godt med noen som følger med. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 12. desember 2004 #456 Del Skrevet 12. desember 2004 Gratulerer med bestått eksamen! Håper du har hatt en fin venninnehelg. Jeg spiste noe som høres ut som det du lagde da jeg var hos en venninne i går og det var godt, så det var sikkert det du lagde også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 13. desember 2004 #457 Del Skrevet 13. desember 2004 Den middagsretten du skrev om hørtes kjempegod ut (..til og med nå, kl ni om morningen ). Håper det er ok at jeg kopierer den inn til meg! Er litt matlei for tiden, og lysten på å prøve noe nytt.. Og det hørtes ut som noe jeg kunne like. Liker i hvert fall alle ingrediensene Håper ellers du har hatt en fin helg, og kost deg med venninnen din :-) Klem fra Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. desember 2004 #458 Del Skrevet 13. desember 2004 Grattis med vel overstått eksamen lillen :-) Nå kan du bare kose deg og slappe av gjennom jula *stor klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #459 Del Skrevet 13. desember 2004 Takk for mage-ros, hilsener, og/eller lykkeønskinger, Monja, Salamandra, Huldra, Traviata, Bizzy, Hanne, Tyttebæret, Lilletrollet, Matahari, Murmel, Cielo, Wit, Zianta og Kaktus! Tusen takk... Jeg takker deg for gratulasjonen, Pia Ja, jeg går hos spesialist(er)...for det er det de er på nasjonalt senter for fostermedisin, ikke sant? Gleder meg veldig mye til UL hver 14. dag. Det skal bli herlig å følge så godt med på de små! Angående sykemelding, så har jeg nå funnet et skriv, hvor det står at tvillinggraviditet kan defineres som sykdom fra 20-22 uker. Men som du sier, så velger man selv om man vil fortsette med jobb frem til 28 :-) Jeg har hatt en kjempefin helg :-) Vi har vært på julegave-shopping lørdag og søndag, og selv om det har vært litt slitsomt i kroppen (jeg blir litt øm i livmor av å gå mye...men det er vel ikke farlig??), så har det vært koselig - og nødvendig! Lørdag kveld var jeg og venninne J på besøk hos et par med en 2 mnd gammel baby :-) Og da vi kom hjem sto Mannen klar med Singstar Jeg og J torde etterhvert å synge litt, og vi fikk nesten kramper i kjeven av å høre oss selv Nå er jeg ganske ajour med julegaver, og det er godt - både for hodet og lommeboka... Inatt lagde vi såpe...og den er fortsatt i formen sin. Det er en oval sylinderformet sak, med en del såpemasse i, så vi må skjære såpestykkene i biter. Jeg er spent på dette første forsøket...for jeg tror vi har hatt oppi for lite duft-essens, og da lukter såpen forferdelig. Men da hakker vi opp mesteparten, for å putte effekt-biter i neste ladning som skal bli gjennomsiktig! Gjennomsiktig såpe med rød-glitter-biter inni, må bli bra :-) Og billige hjemmelagde gaver! Det gikk et vakkert lys opp for meg da jeg så den 2 mnd gamle babyen lørdag kveld. Det der skal jeg også få oppleve! :hjerter2: Det er vel den eneste babyen jeg har sett irl siden jeg ble gravid... Han var så fredelig og nydelig, og jeg ble helt paff! :hjerter2: Igår var jeg i mamma-avdelingen til H&M, og jeg ble veldig skuffet. Hadde ventet å finne ihvertfall EN bukse jeg kunne gå med... De fleste buksene var fasongløse "dressbukser". Men jeg fant en stretchbukse som satt perfekt på meg i størrelse Small, men det hjalp lite, siden jeg innså at den bare kom til å vare et par måneder til... Det var jo ikke plass til noe særlig mer enn min nåværende mage! samme bukse i Medium var altfor stor, både i lår og mage. Virket som om det var dårlig stretch i magen, selv om det var "ribbestoff" bak, og hva er vitsen da? En ny bukse annenhver måned? Det virker som om det skal bli vanskelig å være slank og gravid - i klesveien... Slanke skal visst ikke få stor mage! Håper utvalget er bedre på Lindex eller Kapphal, for dit har jeg lyst til å dra snart. MÅ ha en bukse jeg kan gå med foran folk! Hjemme bruker jeg bare løse bukser som for lengst har fått "knær"... HUSKELAPP: Våre barn kan aldri få være med på Toys'r'us. Hadde jeg vært barn der, hadde jeg ihvertfall blitt hysterisk og levd ulykkelig resten av barndommen, vel vitende om alt jeg ikke kan få... Det må jo være paradis på jord for barna der! :o "Det de ikke vet..." Lillen 14+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. desember 2004 #460 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg gikk på litt dyrere butikker og kjøpte meg et par skikkelige bukser og topper som jeg brukte mye under graviditeten. De kostet litt mer, men var også av veldig god kvalitet. Angrer ikke på det. Følte meg mye mer velkledd enn i mye av det på H&M ja :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå