Gå til innhold

Jeg har mange venner, men innser at jeg egentlig er veldig ensom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mange venner jeg vet er der for meg hvis det skulle være noe, men sånn i hverdagen er jeg egentlig veldig ensom. Jeg er i en helt annen livssituasjon enn de og de har derfor helt andre ting som opptar dem i hverdagen. Noen som kjenner seg igjen? Hvis ja, så forstår dere sikkert når jeg sier hvor vondt det kjennes. Jeg føler meg trist :icon_frown:

Anonymkode: 0a40a...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mange venner jeg vet er der for meg hvis det skulle være noe, men sånn i hverdagen er jeg egentlig veldig ensom. Jeg er i en helt annen livssituasjon enn de og de har derfor helt andre ting som opptar dem i hverdagen. Noen som kjenner seg igjen? Hvis ja, så forstår dere sikkert når jeg sier hvor vondt det kjennes. Jeg føler meg trist :icon_frown:

Anonymkode: 0a40a...fd6

Er du mann eller kvinne?? Er dine venners livssituasjon famile og barn?

Anonymkode: 5bf66...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann eller kvinne?? Er dine venners livssituasjon famile og barn?

Anonymkode: 5bf66...aac

Jeg er kvinne. Og ja, deres livssituasjon er familie og barn. Jeg har dessuten mine psykiske utfordringer som sikkert ikke gjør ting enklere for meg.

Anonymkode: 0a40a...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne. Og ja, deres livssituasjon er familie og barn. Jeg har dessuten mine psykiske utfordringer som sikkert ikke gjør ting enklere for meg.

Anonymkode: 0a40a...fd6

Hva om du forteller det til en av dine beste venninner.forteller ALT om hvordan du føler.Kanskje hun kan innvolvere deg mer selv om hun har familie osv....tror nok ganske sikkert det kunne fått humøret ditt litt opp så du ser verden på en annen måte og dermed også blir mer smilende og blid og da blir du jo også mer atraktiv for en framtidig type :-) Hvor gammel er du da ?

Anonymkode: 5bf66...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du forteller det til en av dine beste venninner.forteller ALT om hvordan du føler.Kanskje hun kan innvolvere deg mer selv om hun har familie osv....tror nok ganske sikkert det kunne fått humøret ditt litt opp så du ser verden på en annen måte og dermed også blir mer smilende og blid og da blir du jo også mer atraktiv for en framtidig type :-) Hvor gammel er du da ?

Anonymkode: 5bf66...aac

Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Takk for råd:)

Anonymkode: 0a40a...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange venner jeg vet er der for meg hvis det skulle være noe, men sånn i hverdagen er jeg egentlig veldig ensom. Jeg er i en helt annen livssituasjon enn de og de har derfor helt andre ting som opptar dem i hverdagen. Noen som kjenner seg igjen? Hvis ja, så forstår dere sikkert når jeg sier hvor vondt det kjennes. Jeg føler meg trist :icon_frown:

Anonymkode: 0a40a...fd6

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg har ikke mange venner, men de jeg har er også i etablerte forhold med familie. Selv ble jeg singel for en ikke så lenge siden, men har så smått begynt å bli interessert i en ny mann.

Men, selv om jeg har disse vennene, så føler jeg meg også ensom. Veldig ensom i perioder. Disse vennene min er heller ikke veldig flinke til å involvere meg. Ei har til og med sagt rett ut at dersom vi skal tilbringe tid sammen så må jeg komme på besøk til henne for hun gidder ikke å dra ut. Selv ikke når mannen hennes er hjemme fra jobb (han jobber turnus), "orker" hun ikke å gå på besøk til noen.

Jeg er mye alene, både i ukedagene og helgene. Jeg prøver å gjøre det beste ut av det, selv om det i perioder er veldig tungt. Jeg har ikke noe nært forhold til familie, så disse ser jeg også sjeldent. Jeg skjønner veldig godt at disse følelsene gjør deg trist. Du er ikke alene. Sender deg en klem :klem:

- Kvinne30

Anonymkode: df190...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...