Red-Ruby Skrevet 12. desember 2015 #41 Skrevet 12. desember 2015 Har ingen fordommer eller dårlig selvtillit men jeg hater når såkalte venninner snakker ille om venninnen deres på den måten. Les over hva du har skrevet å se om du synes du har snakket pent om din venninne og andre "sånne som henne". Anonymkode: 43fc1...fb8Jeg skrev at jeg ikke vet noe om sexlivet hennes, men dette er ting hun har fortalt meg, og at jeg ikke syns noe om at menn skal bare se på henne som "lett sex", som hun sier det selv. Uff, du er så slitsom, og jeg får ingenting ut av å snakke med deg. Du tar ikke til deg det jeg sier, og er bare såret og fornærmet. Du skal få lov til å fortsette lørdagen din på denne måten, for nå orker ikke jeg svare deg mer. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #42 Skrevet 12. desember 2015 Kvapsete menn er det mest usexy som finnes. Det er faktisk mer sexy med en kvinne med former enn menn med "former". Anonymkode: ddeab...c0a 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #43 Skrevet 12. desember 2015 Jeg er ganske tjukk og har alltid vært redd for å bli sett på som et enkelt ligg. Derfor har jeg blitt ganske skeptisk og tilbakeholden hvis jeg får oppmerksomhet (ikke at det skjer så ofte). Har hatt sex med noen veldig få som jeg trodde at likte meg litt i hvert fall og ikke bare tenkte at det ville være enkelt, men det ble ikke forhold av det, så jeg vet ikke. Jeg er fortsatt ikke noe glad i å vise menn interesse, for jeg burde jo vite at den aldri gjengjeldes fordi jeg ikke er slank og jeg vil helst ikke risikere å blir brukt fordi det virker enkelt. Vil ikke plage noen og ikke utsette meg selv for skuffelser som jeg egentlig skjønner at vil komme.burde selvfølgelig gjøre noe med utseendet, men har ikke fått det til enda. Selvtilliten kunne trenge en forbedring også. Men til tross for dårlig selvtillit tror jeg at jeg framstår som en ganske normal og velfungerende dame, det er bare det at jeg har noen "trust issues" når det kommer til oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: 70da0...1a9 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #44 Skrevet 12. desember 2015 Hva i helvete har preferanser med feminisme å gjøre?Kvinner foretrekker høye mørke menn.Det er helt ok at menn foretrekker slanke stramme kvinner.Jeg foretrekker en som ser ut som Leonardo Dicaprio som ung, men syntes fremdeles de som ikke ser sånn ut kan være gode og tiltrekkende mennesker. Man er ikke noe dårligere selvom man ikke havner inn under kategorien for topp-preferansen. Anonymkode: 96c7e...6e1 1
Lillakitty Skrevet 13. desember 2015 #45 Skrevet 13. desember 2015 Har ingen fordommer eller dårlig selvtillit men jeg hater når såkalte venninner snakker ille om venninnen deres på den måten. Les over hva du har skrevet å se om du synes du har snakket pent om din venninne og andre "sånne som henne". Anonymkode: 43fc1...fb8Herregud for et oversensitivt mas fra deg da! Du legger altfor mye I den kommentaren Red-Ruby. Jeg anbefaler deg aa roe ned nervene! 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #46 Skrevet 13. desember 2015 Menn foretrekker slanke kvinner over flodhester. Anonymkode: 32b38...8deVet, de er overfladiske. Anonymkode: 924c2...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #47 Skrevet 13. desember 2015 Og slanke, stramme, vakre kvinner foretrekker sterke, slanke, høye, rike menn, med passe stor penis. Hvis man føler at man må slå inn en åpen dør, så er man vel ikke den skarpeste kniven i skuffa. Anonymkode: 7525f...c1c 2
SansaStark Skrevet 13. desember 2015 #48 Skrevet 13. desember 2015 Menn liker det de liker, er ekstrem stor variasjon på preferanser faktisk. 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 13. desember 2015 #49 Skrevet 13. desember 2015 Vet, de er overfladiske. Anonymkode: 924c2...d4bEr det derfor det er så jævlig mange "møtt en kjekk mann" tråder her på KG? Samtlige mennesker, kvinner og menn, er overfladiske. Sånn er det bare. Er man uheldig og har tapt genlotteriet så må man bare leve med det. Ingen vits å bli grinete.
Ragnar89 Skrevet 13. desember 2015 #50 Skrevet 13. desember 2015 Jeg er mann og trodde hele tiden jeg bare likte slanke damer, helt til jeg ble tiltrukket av en dame som sikkert hadde 5 kg for mye. Husk på at hvis du kun skal gå etter utseendet på damene, kan skinne bedra! En dame som er pen, kan ha en personlighet som skremmer fanden på flatmark, derfor går ikke jeg utelukkende etter utseendet.Anonymkode: e18cf...6975 kg for mye, hahahhahaha.. man ser da faen ikke det. Morsom du Mange trøster seg med tanken om at pene jenter har ræva personlighet, så også to stk skrive det i en annen tråd her istad. Det er deres måte å takle urettferdigheten på, både at de ikke kan få dem og ikke kan se ut som dem. Så da demoniserer de dem istedet, for egen vinning. Anonymkode: 53e55...08bJa overvektige kvinner kan være skikkelig fæle mot de som er slanke og spesielt om de er pene også. Misunnelse5kg for mye?? 5kg?? Det er jo ikke akkurat mye da, herregud det kan man slanke av seg, og hadde du sagt 15 kg hadde det blitt noe annet... i hi står det flodhest og du kommer med 5 kg for mye?????Anonymkode: 0515d...4c7Dette tenkte jeg også på. Ei jente med 5 kg for mye er ikke mye om å snakke om assa!
Mearrasámi Skrevet 13. desember 2015 #51 Skrevet 13. desember 2015 Om menn kun foretrekker slanke og attraktive kvinner kan jeg jo si at mine krav til menn er Godt trent! Skal kunne ferdes flere dager på vidda uten tilgang til dusj, jålesaker og tvspill.Skal kunne håndtere en sjark samt hvordan å fiske. Skal ha kunnskaper om å røyke og tørke kjøtt.Skal kunne utføre fysisk arbeid som vedhugging, slakt, bygge fiskehjell (stativ til tørking av fisk) Skal være handyman med å fikse på det som trengs på eiendommen.
Arabella Skrevet 13. desember 2015 #52 Skrevet 13. desember 2015 Om menn kun foretrekker slanke og attraktive kvinner kan jeg jo si at mine krav til menn er Godt trent! Skal kunne ferdes flere dager på vidda uten tilgang til dusj, jålesaker og tvspill.Skal kunne håndtere en sjark samt hvordan å fiske. Skal ha kunnskaper om å røyke og tørke kjøtt.Skal kunne utføre fysisk arbeid som vedhugging, slakt, bygge fiskehjell (stativ til tørking av fisk) Skal være handyman med å fikse på det som trengs på eiendommen. Hvilken sammenheng har alle de uthevede setningene med trådtittelen? Den går bare på kroppsfasong. 1
Mearrasámi Skrevet 13. desember 2015 #53 Skrevet 13. desember 2015 Hvilken sammenheng har alle de uthevede setningene med trådtittelen? Den går bare på kroppsfasong.Fordi de hadde vært kjedeligere å skrive at menn måtte hatt sixpack og fyldig hår.... 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #54 Skrevet 13. desember 2015 Om menn kun foretrekker slanke og attraktive kvinner kan jeg jo si at mine krav til menn er Godt trent! Skal kunne ferdes flere dager på vidda uten tilgang til dusj, jålesaker og tvspill.Skal kunne håndtere en sjark samt hvordan å fiske. Skal ha kunnskaper om å røyke og tørke kjøtt.Skal kunne utføre fysisk arbeid som vedhugging, slakt, bygge fiskehjell (stativ til tørking av fisk) Skal være handyman med å fikse på det som trengs på eiendommen. Men spørsmålet her er om du er en sterk kvinne som kan håndtere hjem og barn når drømmemannen er ute på havet eller i skogen? Anonymkode: 44fce...08e
Mearrasámi Skrevet 13. desember 2015 #55 Skrevet 13. desember 2015 Men spørsmålet her er om du er en sterk kvinne som kan håndtere hjem og barn når drømmemannen er ute på havet eller i skogen?Anonymkode: 44fce...08eEnhver samekvinne med respekt før seg sjøl skal selvfølgelig klare det. Noe annet er uhørbart. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #56 Skrevet 13. desember 2015 Enhver samekvinne med respekt før seg sjøl skal selvfølgelig klare det. Noe annet er uhørbart.Slutt å diskriminere! Denne samekvinnen har bodd i storbyen hele livet og vil ha en moderne mann og moderne kjønnsroller. Du har ikke mer respekt enn jeg har selv om du svimer rundt oppe på vidda, Anonymkode: f9a2c...5c2 1
Mearrasámi Skrevet 13. desember 2015 #57 Skrevet 13. desember 2015 Slutt å diskriminere! Denne samekvinnen har bodd i storbyen hele livet og vil ha en moderne mann og moderne kjønnsroller. Du har ikke mer respekt enn jeg har selv om du svimer rundt oppe på vidda,Anonymkode: f9a2c...5c2Slapp av var mer ment som å kritisere han amøben som starta tråden 1
Cleopatra. Skrevet 14. desember 2015 #58 Skrevet 14. desember 2015 Jeg er mann og trodde hele tiden jeg bare likte slanke damer, helt til jeg ble tiltrukket av en dame som sikkert hadde 5 kg for mye. Husk på at hvis du kun skal gå etter utseendet på damene, kan skinne bedra! En dame som er pen, kan ha en personlighet som skremmer fanden på flatmark, derfor går ikke jeg utelukkende etter utseendet.Anonymkode: e18cf...697Haha nå har jeg hørt det og Med en gang man veier 5 kg mer er man ikke lenger slank? Og hva er så slank? Veier man 58 kg er man slank, men går man opp til 63 er man ikke?Huff 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #59 Skrevet 14. desember 2015 Kvinner liker faktisk best menn som er faste i fisken også ... tro det eller ei. Anonymkode: ddeab...c0aHelt rett Selv er jeg slank og veltrent og samboer har store, digge muskler og sixpack. Anonymkode: 59de5...450
Gullik Skrevet 14. desember 2015 #60 Skrevet 14. desember 2015 Menn foretrekker slanke kvinner over flodhester. Anonymkode: 32b38...8deOg damer foretrekker vanligvis stramme menn over flodhester.Folk flest foretrekker sol fremfor regn. Biff fremfor fiskepudding, fint hus fremfor stygt hus, og rikdom framfor fattigdom. Og sånn kunne vi fortsatt i det uendelige 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå