Gå til innhold

Menn liker slanke stramme kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

. 

Endret av Moonwalker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer liker menn med mye penger, på over 1.80 med sixpack, pene tenner og fint hårfeste. Vet det er tabu å si men sånn er nå det. La kommentarene hagle eller noe sånt.

sånn?

Skrevet

Jeg tror nok at de fleste foretrekker mennesker som har en noenlunde bra kropp, det sier noe om livsstilen til vedkommende.
Med det sagt har jeg en venninne som er 15-20 kg overvektig, og hun er uten tvil den mest populære av oss alle. Hun er veldig velstelt og liten og søt, blid og imøtekommende. Hun har menn etter seg til enhver tid.

Anonymkode: 5b108...6c6

Jeg kjenner også en sånn en..men de går etter henne  fordi hun er et lett ligg i øynene deres, men etter alle disse årene har hun ikke klart å få seg en kjæreste, dette er det hun har forlat meg, jeg vet ingenting om sexlivet hennes.. 

Sier jo mer om de menna enn henne..

Skrevet

Jeg kjenner også en sånn en..men de går etter henne  fordi hun er et lett ligg i øynene deres, men etter alle disse årene har hun ikke klart å få seg en kjæreste, dette er det hun har forlat meg, jeg vet ingenting om sexlivet hennes.. 

Du kjenner "en sånn en"? Herregud, kvinne. Kan man ikke være attraktiv selv om man er noenlunde overvektig? Fordi man er overvektig er man plutselig lett på tråden, og man ikke klarer å finne kjæreste? Jeg blir flau og irritert av ditt innlegg...

Anonymkode: 43fc1...fb8

• Liker 11
Skrevet

Du kjenner "en sånn en"? Herregud, kvinne. Kan man ikke være attraktiv selv om man er noenlunde overvektig? Fordi man er overvektig er man plutselig lett på tråden, og man ikke klarer å finne kjæreste? Jeg blir flau og irritert av ditt innlegg...

Jeg kjenner også en som er overvektig, og jeg forteller hva hun har fortalt meg. 
Blir flau over deg jeg, og hvor lite du tåler. 

Skrevet

Du bare måtte komme med den der menn sin feil at hun er feit...Hun må være ganske attraktiv hvis hun får seg noe.

Anonymkode: c1390...303

Skrevet

Du bare måtte komme med den der menn sin feil at hun er feit...Hun må være ganske attraktiv hvis hun får seg noe.

Anonymkode: c1390...303

Min gode venninne sier at menn ser på henne som lett ligg og selv om de har null interesse av å være med henne, vil de ligge med henne. Jeg syns det er negativt. 

Skrevet

Og du må absolutt omtale en populær og attraktiv kvinne som også tilfeldigvis er overvektig, som "en sånn en"? Attpåtil snakke negativt om henne?

• Liker 2
Skrevet

Og du må absolutt omtale en populær og attraktiv kvinne som også tilfeldigvis er overvektig, som "en sånn en"? Attpåtil snakke negativt om henne?

En sånn en = en som ble snakket om, ikke "en feit en"

Vil du ha plaster til det såret? 

• Liker 1
Skrevet

Hva er overvektig da? 

Jeg er 162 cm. Hvor går grensen for min del? 

Skrevet

Hva er overvektig da? 

Jeg er 162 cm. Hvor går grensen for min del? 

Vet du ikke hva overvektig er? 

• Liker 1
Skrevet

Vet du ikke hva overvektig er? 

I følge BMI så er min normalvekt mellom 49 og 65,9 kg. Dette er et langt sprang, derfor vil jeg gjerne høre hva som beregnes som overvekt for min kropp hos den jevne KG-bruker. 

Skrevet

I følge BMI så er min normalvekt mellom 49 og 65,9 kg. Dette er et langt sprang, derfor vil jeg gjerne høre hva som beregnes som overvekt for min kropp hos den jevne KG-bruker. 

Åja ,nå forstår jeg. Du spør om når en på KG mener du er "for feit" til å dates. Når jeg sier overvektig, tenker jeg at du har mer enn 67 kg feks...  Du spør litt feil da. Overvektig er overvektig, det er ikke opp til kg å definere det, men hva som er "for mye" for en mann, er jo noe annet... 

hvis du lurer da, så har jeg lest undersøkelser som ser at kvinner med 20 BMI er ideale, det betyr ikke at 23 bmi er "feit" eller at 19 bmi er "anorektiker", men bare at det er standarden. 

http://alycevayleauthor.com/2013/06/06/what-is-the-most-attractive-bmi-know-what-you-should-weigh-to-look-hawt/

Anonymkode: 7616a...ae8

• Liker 1
Skrevet

Mennesker går etter det de selv synes er attraktivt. Noen går kun etter personlighet. Eller begge deler. 

Saken er at... alle mennesker har forskjellig syn på hva som er fint å se på. Samboeren min synes at kvinner med litt "ekstra kjøtt på kroppen" er fine å se på (slanke, men på samme tid formfulle kvinner). Andre menn synes at tynne kvinner er fine å se på, noen synes at store kvinner er fine å se på, osv. Det finnes ikke en fasit på hva som er finest av alt. Fordi ingen blir helt enige. 

Så enkelt er det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en kompis som tenner på formfulle /frodige damer. Jeg er normal vektig. Størrelse M, men han mener jeg er for tynn for hans smak. Mer å ta i, mer å være glad i sier han.

Vi er flere som kompisen din. ;)

Anonymkode: 92b3f...4a0

• Liker 3
Skrevet

En sånn en = en som ble snakket om, ikke "en feit en"

Vil du ha plaster til det såret? 

Det var ikke slik det fremsto da du skrev det. Tror egentlig bare du er ute etter å mobbe venninnen din. Kanskje du er sjalu på at hun som overvektig får mer oppmerksomhet enn deg.

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er et stort spenn vektmessig fordi overvekt handler om fettprosent ikke antall kg, ikke sant. Det er vel ikke så veldig vanskelig å forholde seg til egentlig.

Skrevet (endret)

Det var ikke slik det fremsto da du skrev det. Tror egentlig bare du er ute etter å mobbe venninnen din. Kanskje du er sjalu på at hun som overvektig får mer oppmerksomhet enn deg.

ok, men du tar feil. tror egentlig du sliter med egne fordommer, eller dårlig selvtillit som tar dette så hardt.

Endret av Red-Ruby
Skrevet

Menn foretrekker slanke kvinner over flodhester. 

Menn som er godt utdannet, vellykkede og rike velger som regel disse.

Vet det er tabu å si at stramme slanke kvinner er idealet.

Feminismen vil ta over hva menn skal like og ikke like.

Så la nå kommentarene hagle!

Anonymkode: 32b38...8de

Nei.

Skrevet

ok, men du tar feil. tror egentlig du sliter med egne fordommer, eller dårlig selvtillit som tar dette så hardt.

Har ingen fordommer eller dårlig selvtillit men jeg hater når såkalte venninner snakker ille om venninnen deres på den måten. Les over hva du har skrevet å se om du synes du har snakket pent om din venninne og andre "sånne som henne".

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...