Gå til innhold

Menn liker slanke stramme kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn foretrekker slanke kvinner over flodhester. 

Menn som er godt utdannet, vellykkede og rike velger som regel disse.

Vet det er tabu å si at stramme slanke kvinner er idealet.

Feminismen vil ta over hva menn skal like og ikke like.

Så la nå kommentarene hagle!

Anonymkode: 32b38...8de

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da ikke tabu å foretrekke mennesker over flodhester. Er ikke tabu å ha preferanser når det gjelder størrelse heller, bare det er innenfor hva som er mer eller mindre sunt. jeg vil til og med si det ikke er tabu å komme med grove generaliseringer, bare litt pinlig.

• Liker 17
Skrevet

Åh herregud enda en slik tråd. Av sannsynlig en litt overvektig dame som vil ha bekreftelse fra menn om at de vil helst ha damer som ikke er slanke. 

Anonymkode: a21b3...447

• Liker 7
Skrevet

Finnes det menn som ville valgt en flodhest? Er det en ny greie? :P 

• Liker 4
Skrevet

Finnes det menn som ville valgt en flodhest? Er det en ny greie? :P 

YOLO!

hippo_charge.jpg

Anonymkode: 3972c...cc7

• Liker 28
Skrevet

Jeg er mann og trodde hele tiden jeg bare likte slanke damer, helt til jeg ble tiltrukket av en dame som sikkert hadde 5 kg for mye. Husk på at hvis du kun skal gå etter utseendet på damene, kan skinne bedra! En dame som er pen, kan ha en personlighet som skremmer fanden på flatmark, derfor går ikke jeg utelukkende etter utseendet.

Anonymkode: e18cf...697

• Liker 3
Skrevet

Jeg er mann og trodde hele tiden jeg bare likte slanke damer, helt til jeg ble tiltrukket av en dame som sikkert hadde 5 kg for mye. Husk på at hvis du kun skal gå etter utseendet på damene, kan skinne bedra! En dame som er pen, kan ha en personlighet som skremmer fanden på flatmark, derfor går ikke jeg utelukkende etter utseendet.

Mange pene damer med fin personlighet også..tror egentlig ikke de har det så lett de heller..

Skrevet

Hvorfor skjønte jeg at TS kom til å skylde på feminister selv før jeg gikk inn i tråden? :ler: 

Hva blir det neste - "Norge oversvømmes av feministiske flodhestoppdrettere, antallet flatklemte menn fortsetter å øke"?

• Liker 21
Skrevet

En mindre pen kvinne kan også ha en dårlig personlighet.

Anonymkode: 44fce...08e

• Liker 2
Skrevet

Mange pene damer med fin personlighet også..tror egentlig ikke de har det så lett de heller..

Mange trøster seg med tanken om at pene jenter har ræva personlighet, så også to stk skrive det i en annen tråd her istad. Det er deres måte å takle urettferdigheten på, både at de ikke kan få dem og ikke kan se ut som dem. Så da demoniserer de dem istedet, for egen vinning. 

Anonymkode: 53e55...08b

• Liker 5
Skrevet

5kg for mye?? 5kg?? Det er jo ikke akkurat mye da, herregud det kan man slanke av seg, og hadde du sagt 15 kg hadde det blitt noe annet... i hi står det flodhest og du kommer med 5 kg for mye?????

Anonymkode: 0515d...4c7

• Liker 22
Skrevet

Fem kilo ekstra på en ellers slank dame er nok veldig synlig :ironi:

• Liker 16
Skrevet

Mange trøster seg med tanken om at pene jenter har ræva personlighet, så også to stk skrive det i en annen tråd her istad. Det er deres måte å takle urettferdigheten på, både at de ikke kan få dem og ikke kan se ut som dem. Så da demoniserer de dem istedet, for egen vinning. 

Anonymkode: 53e55...08b

Handler vel i bunn og grunn om dårlig selvtillitt,synd det skal gå ut over andre.

• Liker 1
Skrevet

Kvinner liker faktisk best menn som er faste i fisken også ... tro det eller ei. 

Anonymkode: ddeab...c0a

• Liker 9
Skrevet

Menn foretrekker slanke kvinner over flodhester. 

Menn som er godt utdannet, vellykkede og rike velger som regel disse.

Vet det er tabu å si at stramme slanke kvinner er idealet.

Feminismen vil ta over hva menn skal like og ikke like.

Så la nå kommentarene hagle!

Anonymkode: 32b38...8de

Flodhester var vel "litt" overdrevet :-) Det er faktisk noen av oss som foretrekker "fluffy" damer.Men det skal man selvfølgelig ikke si for da er man unormal og blir ledd av.....er det deg det er snakk om som er en flodhest??

Anonymkode: 538b5...509

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok at de fleste foretrekker mennesker som har en noenlunde bra kropp, det sier noe om livsstilen til vedkommende.
Med det sagt har jeg en venninne som er 15-20 kg overvektig, og hun er uten tvil den mest populære av oss alle. Hun er veldig velstelt og liten og søt, blid og imøtekommende. Hun har menn etter seg til enhver tid.

Anonymkode: 5b108...6c6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en kompis som tenner på formfulle /frodige damer. Jeg er normal vektig. Størrelse M, men han mener jeg er for tynn for hans smak. Mer å ta i, mer å være glad i sier han.

• Liker 3
Skrevet

Kan nesten garantere at nesten alle kvinner du noen gang har kommet bort i, har vert feminister.
Det spørs bare hvordan man definerer det. Alle kvinner vil vel ha stemmerett? kle seg som de vil? ha rett til utdanning og jobb? 
Det er jo utgangspunktet i feminismen. 

Veldig få kvinner vil ta over jorden. Veldig få kvinner hater menn. Veldig få kvinner ønsker at feminisme skal bety at kvinner har makten. Men det er de man hører fra.

Jeg tar avstand fra de fleste begrep. Liker ikke at media, og ekstremister definerer meg. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg har en kompis som tenner på formfulle /frodige damer. Jeg er normal vektig. Størrelse M, men han mener jeg er for tynn for hans smak. Mer å ta i, mer å være glad i sier han.

Aj, for sent for denne mannen! han har blitt tatt av...feministene !! :ironi:

• Liker 1
Skrevet

5kg for mye?? 5kg?? Det er jo ikke akkurat mye da, herregud det kan man slanke av seg, og hadde du sagt 15 kg hadde det blitt noe annet... i hi står det flodhest og du kommer med 5 kg for mye?????

Anonymkode: 0515d...4c7

Vel, 5 kg for mye vises ganske godt om du ikke er kvinne og 180 cm høy. Lett å skrive at det er så enkelt å gå ned i vekt, men det virker ikke slik mtp. at det har blitt skreve flere ganger i ukeblad/artikler om at nordmenn begynner å ligne på Amerikanere i størrelse. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...