magnhild Skrevet 28. juni 2004 #1001 Del Skrevet 28. juni 2004 Er det ikke noen dere kan låne en av da? Trenger jo ikke den mest avanserte bare får å sitte på kg... Jeg hadde en gammel og god en. eneste som funket var nettet og kabal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #1002 Del Skrevet 28. juni 2004 Nei, har ikke noen vi kan låne av... Men vi har snakket om å kjøpe tidligere, og det kan hende at det blir det som blir løsningen når knøttet kommer. Vi har jo to PC'er nå - en på stua (hvor jeg sitter), og en på soverom2 - som skal bli barnerom. Altså bør egentlig begge PC'ene vekk. Så om vi da skaffer oss en grei bærbar, slik at sambo også får brukt den "til sitt" (nettbasert skole), så slår vi jo to fluer samtidig... Hmmm - må kanskje kufte den ideen for sambo - den var egentlig ikke dum. (Eg et veldig godt argument for å få vekk de stasjonære) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. juni 2004 #1003 Del Skrevet 29. juni 2004 Får krysse fingre om at bekkenet ditt ikke blir mer kranglete - samtidig som jeg krysser for mitt eget også. Har tenkt på dette med bekkenbelte jeg og, men skal spørre legen min idag ettersom jeg ikke har vondt i ryggen, hoften eller halebeinsområdet (som jeg hører mange sliter med), men i symfysen. Er ikke sikkert virkningen er like god når smerten sitter der? At det er vondt og ille er det ialefall ikke tvil om, og en ekstra til deg som får det så tidlig. Håpre det ikke blir verre iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #1004 Del Skrevet 30. juni 2004 11+6 I morgen er vi over "de skumle 12", som jeg kaller dem. Tviler på at noe skjer som tilsier at vi ikke kommer oss over de 12 da Men en er jo langt fra sikker alikevell da. Jeg venter bare på at magen skal begynne å vokse, slik at jeg kan se at det VIRKELIG er noe der - at det lever og vokser som det skal. Til nå så kan jeg ikke se antydning en gang - men det er vel vanlig enda også *utålmodig* Jeg har lyst til å bestille meg enda en UL, men jeg skal ikke. Jeg SKAL vente litt lengre. Jeg trenger jo ikke en UL - jeg vet jo at det er noe der. Har lyst til å ta enda en test har jeg også - men hva skal det være godt for da? Snakket med sambo om å kjøpe oss laptop, og han var enig Det løser mange av våre "problemer" når det gjelder plass, så det virker som om avgjørelsen er tatt, liksom Nå skal jeg inn i dusjen før jeg spiser frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #1005 Del Skrevet 30. juni 2004 Fortsatt vektnedgang -3,5 Kg til nå.... Hmmm :klø: Jeg blir "spist opp" innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 30. juni 2004 #1006 Del Skrevet 30. juni 2004 Fortsatt vektnedgang -3,5 Kg til nå.... Hmmm :klø: Jeg blir "spist opp" innvendig Da passer jo kanskje brudekjolen din allikevel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #1007 Del Skrevet 30. juni 2004 Jo, kanskje den passer - men nå blir den jo alikevell sydd om da, slik at den passer uansett... Vel - kan vel egentlig ikke si at vektnedgangen vises så veldig godt heller, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #1008 Del Skrevet 30. juni 2004 Klokka har nå passert midnatt med en halv time, og det betyr at jeg er en halv time inn i min 13. uke, og at jeg i dag er 12+0 Nå er det natta-tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2004 #1009 Del Skrevet 30. juni 2004 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1010 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvorfor er du så sent oppe om natta da, LilleBille? Du må da vel legge deg, må du skjønne... (Jeg la meg, men fikk ikke sove før kl var 3, men men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juli 2004 #1011 Del Skrevet 1. juli 2004 Er det ikke deilig å være inne i den perioden man kan puste litt lettet ut i forbindelse med svangerskapet? Husker da jeg kom inn i min 13. uke - oh glede - endelig er faren for abort minimal..... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1012 Del Skrevet 1. juli 2004 Jo, det er en fin følelse. Men kommer skrekken noengang til å slippe? (før barnet er født, liksom) Det er jo "alltid" noe å bekymre seg over/tenke på... Vel vel - prøve å slappe av om ikke noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juli 2004 #1013 Del Skrevet 1. juli 2004 Et svangerskap er en evig lang reise med bekymringer tror jeg. Men hva bekymringen er forandrer seg hele tiden. Først er det dette med abort før uke 12, så er det om alt er OK på UL i uke 18/19, så er det ventingen til fullgåtte uke 24 da barnet kan overleve om det blir født for tidlig, så kommer det til det punktet der man skla kjenne liv hver dag...."kjente jeg virkelig liv idag, eller?!?"...... Det er alltid noen å bekymre seg for, men selv med dette i bakhodet er det en fiiiiin reise og da. Den beste jeg har gjort så langt. Snart er det vel på tide å begynne å bekymre seg før fødselen - starter den for tidlig? Blir det komplikasjoner? Kan jeg føde vaginalt eller må jeg ha snitt? Kanskje hastesnitt? Hva med fødselsskader på den lille :o ? Heldigvis er det mer positive tanker enn negative, selv om det ikke virker sånn bestandig. Du har 6 innholdsrike mnd foran deg. Kos deg med magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1014 Del Skrevet 1. juli 2004 Først er det dette med abort før uke 12, så er det om alt er OK på UL i uke 18/19, så er det ventingen til fullgåtte uke 24 da barnet kan overleve om det blir født for tidlig, så kommer det til det punktet der man skla kjenne liv hver dag...."kjente jeg virkelig liv idag, eller?!?"...... Det er alltid noen å bekymre seg for, men selv med dette i bakhodet er det en fiiiiin reise og da. Den beste jeg har gjort så langt. Snart er det vel på tide å begynne å bekymre seg før fødselen - starter den for tidlig? Blir det komplikasjoner? Kan jeg føde vaginalt eller må jeg ha snitt? Kanskje hastesnitt? Hva med fødselsskader på den lille :o ? Jeg må si at du jammen beroliger meg mye :-? Eller, kanskje det stikk motsatte Vel, jeg skal klare 6 mnd med bekymringer - jeg tror ikke at bekymringene blir noe bedre etter at barnet blir født heller... Det beste med å gå gravid, sier de, er at en vet HVOR en har barnet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. juli 2004 #1015 Del Skrevet 1. juli 2004 Gratulerer med overståtte 12 uker Syns det var godt å være over de jeg Jeg er ikke særlig bekymret lenger. Nå koser jeg meg mest med spark og bevegelser (selv om jeg kan innrømme at ribbena ikke akkurat er så himla glade for sparkingen hele tiden ) og gleder meg masse til å hilse på veslebabyen. Min engstelse forsvant gradvis etter uke 12 og rundt uke 25 var det nesten bare forventing igjen. Dette går så bra så, Chiquita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1016 Del Skrevet 1. juli 2004 Jo da, det går bra. Helt sikkert. Bare litt for mange tanker som får spillerom når en går alene hjemme hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juli 2004 #1017 Del Skrevet 1. juli 2004 Var ikke meningen å skremme deg heller da Men dette var noen jordmor snakka litt om i går da jeg var på kontroll. Hadde egentlig ikke tenkt så mye på det jeg, og tenker ikke så mye på det heller. Kanskje av og til når jeg er litt hormonelt nede. Men det er mest gleder dette.....så du skal ikke bekymre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1018 Del Skrevet 1. juli 2004 Nå ja, skal nok leve over dette også. F**n, vi har da "jobbet" i 4 år for å komme hit, jo.... ____ En ting jeg er lei av: Å ikke vite hva jeg kan spise, og hva jeg blir kvalm av Jeg prøver mange ting, men det ender stort sett opp med det samme *blæh* Det eneste jeg kan spise til frokost er brødskive med brunost (og jordbærsyltetøy om jeg vil). Det samme gjelder hva jeg kan spise til kvelds. Til middag går det litt bedre - da får jeg til å spise det meste, egentlig - bortsett fra kinamat, som jeg egentlig ELSKER - nå blir jeg kvalm av å tenke på det. (stakkar Bananmannen, han HAR så lyst på kinamat, og spør om vi ikke kan ta oss en tur dit, men jeg "står over", gitt) Lurer på hva jeg skal prøve til middag i dag? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1019 Del Skrevet 1. juli 2004 Bekkenbeltet kom i posten i dag, og det var virkelig en befrielse å ta det på. Ordentlig godt var det - og bedre jo mer jeg strammet (men det er vel ikke helt bra å stramme for mye, vil jeg tro) Selv om jeg har en ganske "fin" dag i dag, med ikke fult så mye vondt (siden jeg ha r vært veldig rolig i noen dager nå), så merket jeg godt at det hjalp. Tror det skal hjelpe godt på en "vond" dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #1020 Del Skrevet 2. juli 2004 Nå har jeg vridd meg i senga siden kl 6. Får ikke sove. Har så forferdelig vondt i bekkenet på høyre side, og det "stråler" nedover i foten :-? Åhhh... Må prøve å bevege meg litt før jeg legger meg igjen, så kanskje det blir bedre av det.... *notere hvilke sex-stillinger som kanskje bør unngås* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg