Gjest MrsL Skrevet 18. mai 2004 #881 Del Skrevet 18. mai 2004 :-) Lykke til i morgen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #882 Del Skrevet 18. mai 2004 Nå ønsker jeg at jeg kunne spy - men jeg får det ikke til! :evil: Jeg henger over do-skåla "hele tiden", men alt som vil komme opp er luft, luft, luft og litt mer luft.... Skulle ønske jeg fikk til å spy nå! Nå driver jeg og varmer opp vann, så jeg kan få en kopp ingefær-te før jeg legger meg. Tror eksamen i morgen kommer til å gå helt "dritt", men jeg må prøve om ikke noe annet Og håper at jeg slipper og løpe til og fra toalettet under eksamen i morgen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. mai 2004 #883 Del Skrevet 19. mai 2004 Tenker på deg NÅ!!!! Lykke til med eksamen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 19. mai 2004 #884 Del Skrevet 19. mai 2004 Hoppas det går bra med examen. Det kan inte vara lätt att vara kvalm och tvungen att prestera i studier. Jag minns studiepressen från när jag studerade men då var jag ju inte gravid och hade det att planera. /Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 19. mai 2004 #885 Del Skrevet 19. mai 2004 Dakar deg..... Håper det går bra idag...tenker på deg :cry: Kvalme og eksamen høres ikke ut som en god kombinasjon nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. mai 2004 #886 Del Skrevet 19. mai 2004 Tenker på deg, Banandamen! <-- Banandamen når hun oppdager eksamensoppgaven idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #887 Del Skrevet 19. mai 2004 Nå er eksamen overstått. Greide å sitte i 6 timer, men da var det helt stopp også. Var svært kvalm fra morgenen av i dag - og det var nesten jeg sprang ut av lokalet for å spy et par ganger - men så ble det bedre i 11-12-tiden, så da fikk jeg da gjort litt. Aldri tatt så mange pauser før jeg - tok en HVER time i dag - så fikk jeg masse friskluft også :-) Hadde flaks med oppgaven, for det var fire ting jeg hadde lest over notatene på, og jammen handlet ikke hele eksamenen om tre av de emnene Men jeg vet ikke om det ble noe bra da. Jeg har jo lest alt for lite i utgangspunktet, så jeg husket bare litt her og der, men det var jo bedre å få noe jeg hadde sett litt på, enn noe jeg ikke hadde sett på i det hele tatt da Nå er det en uke til neste eksamen - må prøve å få lest litt mer til denne. Og så skal jeg pleie kvalmen min i mellomtiden Takk for at dere tenkte på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. mai 2004 #888 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei Chiquita! Har fulgt med litt i dagboken din etter at du testet positivt og vil først og fremst si GRATULERER med den lille spiren i magen din! Jeg er selv en prøver som har to spontanaborter bak meg, senest i mars :-( Men ingenting er derfor så inspirerende for meg nå som å høre om medsøstre som lykkes! Vi fortsetter å prøve - ihvertfall en stund til - selv om vi skal gifte oss i juni neste år. Spørsmål til deg: Hva gjør du med brudekjolen nå som du er gravid? Følger spent med videre på dine erfaringer som "gravid brud"! :-) (Kanskje det blir meg til neste år...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #889 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei du. Og takk :-) Brudekjolen min nå, ja... Jeg skal ta den med dit hvor jeg kjøpte den, så skal sydama der se på mulighetene for å endre den litt; sy i noen "lapper" i sidene og/eller legge inn snøring i ryggen. De mente at det skulle være lett å endre :pjuh: Krysser bare fingrene for at spiren holder seg på plass nå da- skal til UL om to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. mai 2004 #890 Del Skrevet 20. mai 2004 Tusen takk for velkomstklem. Gratulerer så masse med spire i magen. Blir litt nostalgisk her... Det var jo du som "dro" meg inn hit for 15 mnd siden. Det var du som skrev først i min første dagbok. Nå i min andre... Jeg unner deg av hele mitt hjerte en baby... Gleder meg til fortsettelsen. :dagensrose: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #891 Del Skrevet 20. mai 2004 Jasså, så du husker det også du. Det har jeg helt glemt :oops: Vel, koselig på KG, vet du - og jeg vil jo dele det med så mange som mulig (og koselig at jeg også ENDELIG har fått en liten spire i magen - er jo på tide - din lille er jo et halvt år nå, jo - tiden går fort) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. mai 2004 #892 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei du. Og takk :-) Brudekjolen min nå, ja... Jeg skal ta den med dit hvor jeg kjøpte den, så skal sydama der se på mulighetene for å endre den litt; sy i noen "lapper" i sidene og/eller legge inn snøring i ryggen. De mente at det skulle være lett å endre :pjuh: Krysser bare fingrene for at spiren holder seg på plass nå da- skal til UL om to uker. Dere finner nok en løsning på brudekjolen! Det er jo ellers en fin tid du går i møte nå, med bryllup og baby i magen - to av livets største og mest gledelige begivenheter! Vi krysser fingrene for at spiren blomstrer og gror, det går sikkert bra skal du se. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #893 Del Skrevet 21. mai 2004 :-) Nå har jeg nettopp kommet meg igjennom en tårevåt seanse. Dr.Phil på TV3Danmark. Handlet om ei 15 år gammel jente som fødte en sønn. Har sett den episoden før også, men det var ikke til å unngå at tårene kom alikevell. Måtte ta meg ordentlig sammen, siden jeg har besøk her i dag, men jeg tror ikke noen merket noe 6+0 i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. mai 2004 #894 Del Skrevet 21. mai 2004 Gratulerer med blomsten i magen Endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #895 Del Skrevet 21. mai 2004 Tusen takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #896 Del Skrevet 23. mai 2004 Da har jeg kommet meg "helt" til 6+2 Tiden går da vel.... (bare ikke raskt nok) :-? JEg er bekymret nesten hver gang jeg må på toalettet, men til nå så har det jo sett fint ut (heldigvis) For det KAN jo ikke være vi som er så uheldige at vi mister dette knøttet nå. Det skjer jo i 20-30% av tilfellene, og det FÅR bare ikke omfatte oss!!!! *bestemme* Brystene mine er superømme fremdeles, og både jeg og sambo blir litt frustrert av det Kvalmen kommer og går - den er bedre dersom jeg er skikkelig uthvilt (så det spørs om jeg ikke må legge meg tidlig de kveldene jeg skal opp tidlig) Er ikke så veldig plaget med noe ellers, så jeg har det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mai 2004 #897 Del Skrevet 23. mai 2004 Åh, gjett om jeg kjenner igjen det der med å sjekke toalettpapiret etter hvert besøk på do. Er 22+1 idag, men må innrømme at jeg gjør det fortsatt :oops: Tror nok jeg kommer til å gjøre det til knøttet er født jeg Men du er jo inne i din 7. uke og snart skal du se at tiden bare flyr avsted. Bare du kommer deg over uke 12, og kan puste litt lettere så flyr tiden. Synes ikke det var lenge siden jeg var 6+2. Etterhvert får du så mye å se fram til - uke 12, jordmor besøk, UL og enda flere jordmor besøk og ikke minst - bryllup. Bare vent skal du se - plutselig er du halvveis. :-D Krysser fingre for den lille spiren deres!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #898 Del Skrevet 23. mai 2004 Får håpe det blir som du sier, Monja - at tiden vil fly etterhvert. Tiden ahr jo egentlig gått fort til nå også - er jo snart 3 uker siden jeg testet positivt, og jeg synes egentlig det har gått fort. Håper bare det fortsetter.... Om litt over en uke skal vi jo til første UL, og jeg vil tro jeg pustet lettet ut dersom vi får se et bankende hjerte på den UL'en. Har lest et sted at dersom en ser et bankende hjerte i/etter 6 fullgåtte uker, så er det "bare" 5% sjanse for at det vil ende i en SA/MA. Så jeg krysser jo fingrene for den UL'en. Måtte den bare vise et bankende hjerte og et levende knøtt!!!! Tid igjen før første UL: 9 days 12 hours 8 minutes 8 seconds or 1 weekend or 10 days or 228 hours (152 waking hours) or 13 688 minutes or 821 287 seconds Tid igjen før termin: (litt tidlig å tenke på, kanskje?) 33 weekends or 235 days Tid igjen før bryllupet: 2 months 21 days 17 hours 6 minutes 32 seconds or 11 weekends or 83 days or 1 985 hours (1 323 waking hours) or 119 106 minutes or 7 146 391 seconds Ting skjer, og som du sier, Monja, så er det mye å se frem til i tiden fremover.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 24. mai 2004 #899 Del Skrevet 24. mai 2004 Enda en snikleser :oops: som vil gratulere med spiren i magen! :D Jeg krysser fingrene for at alt går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #900 Del Skrevet 24. mai 2004 Tusen takk Formen i dag er helt Var innom apoteket i dag for å få tak i noe kvalmedempende, men de har ikke noe - må innom legen min og få en resept først. Tenkte da på å kjøpe reisesyketabletter, men de har jo "rød trekant" på, og er heller ikke anbefalt for gravide, så da var det bare å droppe det også :evil: MÅ inn til legen i morgen for å få en resept - tørr ikke sjanse på at det skal gå greit under enda en eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg