Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1241 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg ler ikke så veldig mye da. Jeg synes rosenborg spiller bra, men jeg kan ikke si at jeg er så veldig engasjert - hverken i medgang eller motgang Hmmm, i dag er visst den store Chiquita-får-ikke-lov-til-noen-ting-dagen Men mannen har jo sagt at jeg får gjøre som jeg vil i dag, jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1242 Del Skrevet 16. oktober 2004 Mannen? Går du rundt og tror at det er mannen som bestemmer og ikke jeg?? Nei, da har du tatt feil gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1243 Del Skrevet 16. oktober 2004 :klø: :-( Men jeg VIL bestemme selv!!!! *hører på at mannen puster tungt etter å ha båret 5 kasser med polvarer ned i kjelleren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1244 Del Skrevet 16. oktober 2004 5 kasser polvarer? Skal dere ha fest? Er vi invitert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1245 Del Skrevet 16. oktober 2004 5 kasser polvarer? Skal dere ha fest? Er vi invitert? Vi har hatt fest... Er så mye drikkevarer vi har igjen etter bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1246 Del Skrevet 16. oktober 2004 Skal dere ikke ha fest snart da? *håpe håpe* Søren meg altså - nå hadde jeg lett frem mange linker til deg på mammaklær, men tror du søren meg ikke KG svikta meg da jeg skulle poste :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1247 Del Skrevet 16. oktober 2004 Bare kom du, så skal du få feste litt her alene *f**banna KG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1248 Del Skrevet 16. oktober 2004 Alene? :cry: Ingen som vil feste sammen med meg? :cry: Snufs - alene i hele verden............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1249 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg skal jo sitte her og holde deg med selskap da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1250 Del Skrevet 16. oktober 2004 Holde meg med selskap du liksom! Du som eer klistret til pcskjermen og KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1251 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jammen - jeg sitter jo klistra her fordi at du også gjør det (og for at jeg skal passe moderator-jobben min da) Om du sitter her hos meg, så har jeg jo ikke like stor grunn til å sitte ved PC'en... Og du forresten - ta med mannen din når du kommer på fest da, slik at vi kan få litt musikk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1252 Del Skrevet 16. oktober 2004 Passer du moderatorjobben din nå da når du skriver så mange innlegg hos meg i min dagbok? Er vel ikke mye å moderere der :oops: Nei, det er sant det det ville blitt kjedelig på KG om du ikke hadde vært her. Forrige lørdag, da mannen var på spillejobb og du var på kjærlighetsferie var det sååå dødt her at jeg la meg kjempetidlig. Og du forresten - ta med mannen din når du kommer på fest da, slik at vi kan få litt musikk også Det blir en dyr privatfest. Må ikke tro han drar frem pianoet gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1253 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det blir en dyr privatfest. Må ikke tro han drar frem pianoet gratis Men kan ikke du betale ham "in natura" da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1254 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hva er det du insinuerer???? Tror du virkelig mannen min tar i mot betaling for spillejobber "in natura"? Fysj på deg :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1255 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vel, jeg tenkte at siden han skulle spille for deg, så kanskje dersom atte muligens.... Jeg lover å sitte med discman da, slik at jeg ikke hører hvilke kjærlighets-sonater han spiller for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1256 Del Skrevet 16. oktober 2004 Aaaauuu!!!! Nå har jeg på en måte vært både flink og dum Jeg hjalp mannen med å bære en benk ut fra soverommet vårt, og inn på det som skal bli barnerom. Benken var for tung og stor til at han kunne bære den selv, så jeg måtte hjelpe til dersom det skulle bli gjort Så nå sitter jeg her med veldig vondt i ryggen, og kynnere :-? :-( Vel, det går vel over. Nå skal jeg ta av sengeklærne på senga vår, slik at jeg får lagt på nytt når mannen har vasket soveromsgulvet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1257 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dessuten har jeg husket mer som skal kjøpes inn til barnerommet: gardiner og rullegardin Ble anbefalt et sted å ha rullegardin når barnet skulle lære seg forskjellen på dag og natt, så det er verdt å prøve :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1258 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vel, jeg tenkte at siden han skulle spille for deg, så kanskje dersom atte muligens.... Jeg lover å sitte med discman da, slik at jeg ikke hører hvilke kjærlighets-sonater han spiller for deg Våre sanger er: "Mysteriet deg" av Bjørn Eidsvåg og "If tomorrow never comes" av Ronan Keating Aaaauuu!!!! Nå har jeg på en måte vært både flink og dum Nå må du slutte med slike ting og ta vare på deg selv, kroppen din og lille nurket. Nå skal jeg ta av sengeklærne på senga vår, slik at jeg får lagt på nytt når mannen har vasket soveromsgulvet... Tvinger du mannen til å vaske gulv på en lørdagskveld?! Ble anbefalt et sted å ha rullegardin når barnet skulle lære seg forskjellen på dag og natt, så det er verdt å prøve Så lurt. Det har jeg faktisk aldri tenkt på. Innmari greit at barna vet når de skal sove. Hva med å trekke ned rullegardinen 24/7? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1259 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nå må du slutte med slike ting og ta vare på deg selv, kroppen din og lille nurket. Jammen. Om ikke jeg hadde hjulpet til, så hadde vi (han) ikke blitt ferdig. Og jeg har veldig lyst til å få barneutstyret ut fra stua (ellers så blir jeg gal om jeg skal se på det hver dag fremover...) Lille nurket har det da bra - det er jo bare jeg som har vondt (og bekkenløsningen blir sikkert verre i morgen, men det får bare være - det er verdt det) Tvinger du mannen til å vaske gulv på en lørdagskveld?! Vel, det var ganske frivillig også da. Og med parkettgolv er det jo ganske raskt gjort med det samme han hadde vaskefilla fremme og vasket "barnerommet"... Så nå er det vasket og fint der inne. Synd at jeg ikke fikk luftet sengeklærne før jeg la på nytt sengetøy (det er for kaldt nå) :-? , men jeg får heller henge det ut litt i morgen. Mangler å legge på dynene, men de er for tunge for meg nå i kveld så det får mannen gjøre. Men han skal også hvile prolapsene sine litt nå før vi gjør oss helt ferdig... *flink bananmann* Hva med å trekke ned rullegardinen 24/7? Tror nok det fungerer bare på meg og mannen - usikker på om det lille knøttet skjønner "hintet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1260 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nå synes jeg du skal skjemme bort bananmannen litt, for han har jemmen meg stått på i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg